Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-02, 22:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Anna har tydligen cyklat spinning 19/2 timmar i sträck Biggest loser . Jag e imponerad ! https://www.instagram.com/p/B3HuL5Ko...d=qwc29wy98nme

Idag blev det bara en timme , men bra jobbat Anna . Snart är du uppe i några timmar på cykeln !

Har aldrig sett Annas yngsta dotters IG,hur gammal är jäntan ?
16-17 år och make till sexualiserad dotter har jag inte sett...
Inte konstigt att båda syskonen har n å g o t gränslöst beteende
då Anna Book basunerar ut sitt sexliv till hela svenska folket.
Just när barnen är i puberteten är det dessutom känsligt,
då ska man hålla käften som förälder.
Syftar på Vanessas IGinlägg 19 augusti,
https://www.instagram.com/p/B1WLXcZo...=1w3ppieblahlp
jag skulle aldrig låta min dotter göra så ...never.Djävlar vad gränslös Anna är.
Senast redigerad av cece123 2019-10-02 kl. 23:00.
Citera
2019-10-02, 23:41
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Har aldrig sett Annas yngsta dotters IG,hur gammal är jäntan ?
16-17 år och make till sexualiserad dotter har jag inte sett...
Inte konstigt att båda syskonen har n å g o t gränslöst beteende
då Anna Book basunerar ut sitt sexliv till hela svenska folket.
Just när barnen är i puberteten är det dessutom känsligt,
då ska man hålla käften som förälder.
Syftar på Vanessas IGinlägg 19 augusti,
https://www.instagram.com/p/B1WLXcZo...=1w3ppieblahlp
jag skulle aldrig låta min dotter göra så ...never.Djävlar vad gränslös Anna är.

Nej fast inget ovanligt i dessa tider tyvärr . Är ju mkt vanligare att anspela på sex i den åldern än att se ut som Greta .
Citera
2019-10-02, 23:59
Medlem
Jag hann precis se en kommentar på Annas senaste Insta-bild, men jag gissar att den raderas snart;

Citat:
aleexxh Din son ” dömd för för våldtäkt mot BARN” 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 sån smuts unge. Hör att du blockar alla som skriver om din ” fina ” son. De får du gärna göra 😁 ingen frisk människa som står bakom sånt..
Citera
2019-10-03, 00:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nej fast inget ovanligt i dessa tider tyvärr . Är ju mkt vanligare att anspela på sex i den åldern än att se ut som Greta .

Att pluta med läppar etc visst, men att skriva Wanna go for a ride with me samtidigt som
hon sitter grenslandes på en fyrhjuling i bikini, döljandes sitt ansikte..
Nää.. vore hon över 18 eller som i Peg Parneviks fall 24, då är det annat.
Men hon är inte ens myndig.
Men med tanke på hur gränslös Anna är, är det nog inte oväntat, när jag tänker efter.
Citera
2019-10-03, 01:41
Citat:
Att pluta med läppar etc visst, men att skriva Wanna go for a ride with me samtidigt som
hon sitter grenslandes på en fyrhjuling i bikini, döljandes sitt ansikte..
Nää.. vore hon över 18 eller som i Peg Parneviks fall 24, då är det annat.
Men hon är inte ens myndig.
Men med tanke på hur gränslös Anna är, är det nog inte oväntat, när jag tänker efter.
Det är verkligheten i dag...definitivt inte avvikande.
Citera
2019-10-03, 02:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Det är verkligheten i dag...definitivt inte avvikande.

Alla barn behöver inte se ut som Greta, men det finns lagom.
Det där tycker jag inte var lagom.
Snarare åt samma håll som den underåriga tjejen som nyligen
blev omskriven för utmanade bilder på nätet.
Det är ju en tydlig markör för bristande föräldrarskap och det är ingen
hemlis att där med integritet är inte Annas grej...inte konstigt sonen viftar med
snoppen och filmar sig halvnaken på sängen och dottern visar upp sig
i alla slags poser.Felicia är i a f myndig i överkant, Vanessa är inte det.
Citera
2019-10-03, 03:18
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genderfluid
Kommunledningen om hatattacken mot Anna Book: ”Alla har ett eget ansvar – går inte att skylla ifrån sig”

https://www.na.se/artikel/kommunledn...ylla-ifran-sig

Anna Book kommer att besöka Karolinska Gymnasiet Örebro

Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Åh vad jag hoppas att eleverna bemöter henne med tystnad.
De kan ju roa sig med att räkna hur många ”jag, mig, min, mitt” hennes ”föreläsning” innehåller och hur många gånger hon dramatiskt lägger handen framför sig på bröstet och kväver gråten.
Elever - Kom ihåg - Det här gör hon inte av omtanke om er det här gör hon för att få synas i media!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hoppas de frågar om Annas egna beteende på internet och hur hon har uttalat sig om sina fd vänner som en tidigare skrev på tråden.

Sen sätter jag 1000spänn på att hon kommer påtala att hon har precis släppt en ny singel och hur fantastisk den är

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hon skulle nog göra klokt i att avstå mötet med eleverna. Tror dom kommer fnissa och häckla den gamla sångfågeln och vem i den åldern skulle ens för en sekund tycka att hon är något märkvärdigt. Har hon ingen privat rådgivare som kan hindra henne? Det kommer stå nya reportage senare där hon berättar för världen hur barnen hånade och skrattade. Oxblood, gör dig redo!!

Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Så jäkla pinsamt av kärringen. Hon är en av dom största mobbarna själv. Jag undrar vad grannarna i Märsta tycker om denna eminenta familj, bestående av galningar och brottslingar? Ops, bäst att vara försiktig, annars kan jag få Märstakärringen på halsen. Hon verkar ju vara expert på att spåra folk som inte smörjer henne där bak. Är det någon som vet om hon har folk anställda att ta hand om städningen i huset och trädgårdsarbetet. För det kan hon ju inte hinna med själv. Troligtvis är denna familj en framtida storkund hos Anticimex.

Gaahhh! Nu kan jag inte vara tyst längre. Just när man tror att hon inte kan bli mer patetisk överbevisar hon en igen, och igen, och igen.
Jag tror inte hon visar sig offentligt nu när hon fettnat till så otroligt. Hon kan ju inte filtrera hela sig själv i verkligheten, det inser nog även vår megastjärna.

Men om hon nu skulle göra det tror jag det kommer gå till ungefär så här:

Anna kommer inrultande, röd av ilska och ansträngning med två jättestora kålfjärilslarver som vrider sig i dödsryckningar i pannan.
Svetten forsar nerför ansiktet och ansträngningen har ökat gasproduktionen avsevärt.
Därför inleder hon sitt tal med en ilsken, lång blöt rap. Därefter skäller hon ut församlingen efter noter, stampar i golvet och kommer med repliker som: "Ni vet inte vem jag är!" "Ni vet inte vem ni har att göra med" osv.
Sedan kommer ett gråtmilt tal om hur underbar, älskad och omtänksam hon är. Och framförallt ödmjuk och blygsam. Hon talar så medryckande att hon börjar storgråta och då kommer hon automatiskt in på sina magoperationer och sin döda mamma.

Nu rapar och gråter hon vildsint på scenen alltmedan de stackars kålfjärilslarverna sprattlar febrilt.
Större delen av publiken har redan lämnat och de som är kvar begriper ingenting av stjärnans hulkande och rapande.
Det hela slutar med att den stora artisten får ledas ner till skolköket där hon kan äta sig lugn igen.

Citat:
Alla barn behöver inte se ut som Greta, men det finns lagom.
Det där tycker jag inte var lagom.
Snarare åt samma håll som den underåriga tjejen som nyligen
blev omskriven för utmanade bilder på nätet.
Det är ju en tydlig markör för bristande föräldrarskap och det är ingen
hemlis att där med integritet är inte Annas grej...inte konstigt sonen viftar med
snoppen och filmar sig halvnaken på sängen och dottern visar upp sig
i alla slags poser.Felicia är i a f myndig i överkant, Vanessa är inte det.

Lol, nu väckte jag bergis hela huset med mitt garv. Men för övrigt har du en poäng med inlägget.

MVH/Gnomegirl.
Senast redigerad av Gnomegirl 2019-10-03 kl. 03:43.
Citera
2019-10-03, 11:40
Medlem
nytt tramsigt blogginlägg med 17 st JAG och MIG i. suck
Citera
2019-10-03, 12:23
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Som vanligt lägger Anna fram att hon är en enastående person som bara
Prioriterar andra hela tiden och som sällan har tid för sig själv......
Att ringa runt angående inläggen på IG,böla inför journalister i timmar, instagramma och kolla upp saker med advokater är fokuserat på enbart på Anna själv...and nobody else..

I sedavanlig ordning skriver Anna noggrant ner att hon drack vatten på spaet och
duschade ... som alla andra...finns det andra bloggare som skriver om sådana
otroligt givande detaljer ?

Och miljövänliga Anna planerar som vanligt inte, hon och Roberto åker spontant
in till Uppsala, efter att ha åkt från Märsta till Solna, tillbaka till Märsta och sedan till
Uppsala och slutligen tillbaka till Märsta igen...mycket bilåkande blir det, för Anna åkte väl inte buss väl ?
Citera
2019-10-03, 12:27
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Hehe hon kanske övar in låten Me, Myself and I till Melodifestivalen
Hehe oj då, det verkar som det rent av finns tre låtar att välja bland

De La Soul - Me, myself and I
https://www.youtube.com/watch?v=P8-9mY-JACM

G-Eazy x Bebe Rexha - Me, myself and I https://www.youtube.com/watch?v=bSfpSOBD30U

Beyoncé - Me, myself and I
https://www.youtube.com/watch?v=4S37SGxZSMc
Citera
2019-10-03, 12:32
Medlem
Citat:
Som vanligt lägger Anna fram att hon är en enastående person som bara
Prioriterar andra hela tiden och som sällan har tid för sig själv......
Att ringa runt angående inläggen på IG,böla inför journalister i timmar, instagramma och kolla upp saker med advokater är fokuserat på enbart på Anna själv...and nobody else..

I sedavanlig ordning skriver Anna noggrant ner att hon drack vatten på spaet och
duschade ... som alla andra...finns det andra bloggare som skriver om sådana
otroligt givande detaljer ?

Och miljövänliga Anna planerar som vanligt inte, hon och Roberto åker spontant
in till Uppsala, efter att ha åkt från Märsta till Solna, tillbaka till Märsta och sedan till
Uppsala och slutligen tillbaka till Märsta igen...mycket bilåkande blir det, för Anna åkte väl inte buss väl ?

Anna hade inlägg tidigare om att hon skulle bli miljömedveten sluta åka bil till allt hon skulle och att hon nu hade köpt busskort! Hon åkte sannolikt buss 1-2ggr sen har nog någon av barnen fått ärva det och åks det mer bil mot tidigare.
Men vad hände med den bil hon fick i present?
Citera
2019-10-03, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Men vad hände med den bil hon fick i present?

Ja, den mors-dags-presenten blev kortlivad i hushållet. Roberto stod registrerad som ägare till den (konstigt sätt att ge bort en present!), och sedan försvann den.
Kan Kronofogden ha tagit den? Det kan de ju göra, iom att Anna i sociala medier har visat att hon skulle vara den faktiska ägaren (och hon har väl skulder hos dem).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in