Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-11, 10:11
Medlem
Nu svrar hon på frågor om sitt sexliv
Helt absurpt
Vilka ställningar hon gillar bäst m. m tyvärr kan jag ej länka men någon annan kanske kan
Citera
2020-05-11, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Nu svrar hon på frågor om sitt sexliv
Helt absurpt
Vilka ställningar hon gillar bäst m. m tyvärr kan jag ej länka men någon annan kanske kan
Fy faan vad vidrigt! Sånt där skriver hon bara för att hon är desperat efter uppmärksamhet när det lagt sig efter bråket med P.W! Skäms på dig Anna!
Citera
2020-05-11, 10:45
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Måste kora dig till årets fotograf!
Du har lyckats med att fånga en ögonblicksbild
i rätt sekund, den första bilden kommer att from nu, för alltid vara den sanna Anna för mig. En ärlig bild, på en härligt (?) underhållande! tjejtant.
Helt klart avatarmaterial!
Citera
2020-05-11, 12:10
Medlem
Jaha då var det dags för Tunnan att dra knullkortet igen. Det dyker upp med jämna mellanrum för att bekräftelsetorsken Anna skall få lite uppmärksamhet. Tror inte det är något hett sexliv mellan Tunnan och Halmpyntet utan det är fria fantasier.
Citera
2020-05-11, 12:21
Medlem
cece123s avatar
Dessbättre blir det nog inget "Så mycket bättre"
för Anna, det verkar som om att man har spikat med de flesta deltagarna nu... Fast man kan ju aldrig veta...
Hade sett fram emot Loreen, som dock kanske inte kommer att vara med, ve och fasa om Anna dyker upp istället..
Även om det vore en pågående böldpest och ebolaepedemi, skulle Anna tjata om att få vara med i detta program...det är jag säker på.
Citera
2020-05-11, 12:23
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Jaha då var det dags för Tunnan att dra knullkortet igen. Det dyker upp med jämna mellanrum för att bekräftelsetorsken Anna skall få lite uppmärksamhet. Tror inte det är något hett sexliv mellan Tunnan och Halmpyntet utan det är fria fantasier.

https://postimg.cc/gallery/W2W4CNQ
Citera
2020-05-11, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Riktigt hemsk och skräckinjagande bild av en människa i sönderfall.

Anna i framgångspodden skulle bli ett kort avsnitt.
Citera
2020-05-11, 12:56
Medlem
cece123s avatar
https://postimg.cc/WqTc1cp1
Citat:
Din skönaste ställning i sängen?
"Me, on top of him".
För några år sedan var synen denna.. en
130-135 kilos Anna ovanpå Roberto.
Det måste ha liknat en valross som håller på att ta sig upp på stranden.

Man kan ju suga länge på denna mening som Anna sagt, stämmer den?
Citat:
" Jag har faktiskt en enorm integritet som elaka människor inte tycker att jag har"
Såklart stämmer den INTE, det finns väl knappt någon känd person som villigt skriver vilken favoritställning som den föredrar på sitt IG.
Återigen har Anna visat att hon har NOLL självinsikt..
Senast redigerad av cece123 2020-05-11 kl. 13:00.
Citera
2020-05-11, 12:58
Medlem
Hahaha vad gör hon ?
Jag sitter här och skäms 😳
Har hon ingen farstu öht ?
Undrar vad mina egna ungar skulle säga om jag detaljerat redogör för mitt sexliv på..låt säga Facebook
Jag kan inte sudda bort bilden av Anna stönandes och stånkandes över Halmbocken 🤮🤮🤮🤮
Citera
2020-05-11, 13:12
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/dGt7023

Sex är viktigt 😊

Det är genuint synd om hennes barn. Att hon inte begriper hur fel hon beter sig?
Citera
2020-05-11, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Hahaha vad gör hon ?
Jag sitter här och skäms 😳
Har hon ingen farstu öht ?
Undrar vad mina egna ungar skulle säga om jag detaljerat redogör för mitt sexliv på..låt säga Facebook
Jag kan inte sudda bort bilden av Anna stönandes och stånkandes över Halmbocken 🤮🤮🤮🤮
Det va fan jobbigt att läsa hennes storys idag alltså 😭 Tycker så synd om Vanessa. Hela morsans sexliv ute på insta liksom.
Favorit ställning 🤮 🤢
Citera
2020-05-11, 13:40
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Det va fan jobbigt att läsa hennes storys idag alltså 😭 Tycker så synd om Vanessa. Hela morsans sexliv ute på insta liksom.
Favorit ställning 🤮 🤢

Jag tror att Robertas arbetskamrater också skrattar gått idag, samt alla människor som ser hen på pendeltåget. Här passar ordet hen verkligen in, en helt könslös varelse, en tunnhårig undergiven kvinna, det är bara Anna Book som tycker att Roberta är maskulin och det tycker hon bara för att det är Roberta som har pengarna.
I Bookskogen i Märsta är det matrikat som gäller.
Senast redigerad av trottwell 2020-05-11 kl. 13:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in