2020-08-25, 13:56
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Fast denna gång är inte Anna ute och cyklar i Svenska språkets djungler.
Man kan säga uppsjöar = oansenlig mängd.
Nemas problemas

Jag antar att du menar icke oansenlig mängd?
Citera
2020-08-25, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
finns en kommentar på expressens fb sida gällande rättegången, under nåt inlägg om gängbråk
Lokalpressen bevakar rättegången eftersom det har med att lura sig in hos äldre och stöld.
Det får alltid rubriker eftersom det oroar både anhöriga och dom äldre i vardagen.
Citera
2020-08-25, 13:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Vänta nu...? Rättegången blir alltså av och anna väljer att vara i Spanien istället för att stötta sin dotter?
Jepp, margaritas vid poolen med jojbejto är roligare.
Citera
2020-08-25, 14:03
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Dottern är väl för tusan en vuxen människa? Inte fan behöver hon ha morsan med sig på rättegången?
Citera
2020-08-25, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja, precis lyx lyx lyx med sin jobejto bam bam bam med dottern 🤢
Citera
2020-08-25, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Dottern är väl för tusan en vuxen människa? Inte fan behöver hon ha morsan med sig på rättegången?

Även vuxna barn behöver stöd av sina föräldrar.
Citera
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Vid 30 års ålder behöver Felicia inte heller bo hos mamma men hon gör det ändå, det är bara på pappret som Felicia är 30 år.
Citera
Medlem
stardust74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Jag är inte särskilt förtjust i AB alls, men här tänker jag ändå att hon naturligtvis älskar sin dotter - på sitt sätt, så mycket som en narcissist kan älska, men älskar just Felicia gör hon alldeles säkert. Och jag är ganska säker på att AB inte mår bra över detta, men att hon kanske valt att stanna borta då hon är säker på att hennes närvaro skulle göra saken värre vad det gäller just publicitet.

Jag är en vuxen dotter till en narcissistisk mor, vilket kanske delvis förklarar min besatthet av denna underhållande tråd och denna galna kvinna. Om jag tänker att det är jag och min mamma i denna situation, så hade min mammas ilska över hur mitt brott fick HENNE att framstå vara tusen gånger större än hennes oro för mig och min framtid eller hennes ilska över att jag strulat till det för mig själv. Min mamma hade nästan enbart fokuserat på vad folk skulle säga om henne än att fråga sig varför det blev så illa med hennes dotter att denna rånade från äldre damer....
Citera
2020-08-25, 14:11
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vid 30 års ålder behöver Felicia inte heller bo hos mamma men hon gör det ändå, det är bara på pappret som Felicia är 30 år.

Är hon omyndigförklarad?
Citera
2020-08-25, 14:12
Medlem
Citat:
Nej men oavsett ålder och oavsett om man är skyldig eller ej kan man behöva ha stöd runtom sig före och efter. I synnerhet när man enligt egen och mammans utsago lider av psykisk ohälsa och behöver sin mamma mycket även i vardagen (Annas egna ord). Och nån massa vänner verkar hon inte ha och enligt henne och mommy dearest är de varandra oerhört nära.
Citera
2020-08-25, 14:17
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Fast denna gång är inte Anna ute och cyklar i Svenska språkets djungler.
Man kan säga uppsjöar = oansenlig mängd.
Nemas problemas
Eh, uppsjö är ett sk oböjligt substantiv. Det betyder dessutom, tvärtom, i riklig mängd.
https://svenska.se/tre/?sok=Uppsjö&pz=1
Citera
2020-08-25, 14:19
Medlem
förhandlingen håller på nu enligt mail från varbergs tingsrätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in