2020-05-29, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Om hon inte mäktar med ett bak, så kan hon väl ändo åka in till Tant Brun i Sigtuna eller Wenngarn och köpa riktiga bullar istället för den från macken. Det tar imot att ens kalla det för "bulle"
Dom smakar ju skit och är fulla med skumma ämnen, kostar ju jävligt mycket med om man har för vana att ta en bulle till varje sida i boken.

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jävlar va socker! Den lemonaden kan enbart smaka socker.

Vet inte kunskapsnivån här men traditionell lemonad innehåller väldigt mycket socker. Hade de inte haft i socker hade det klagats här på att det inte vore riktig lemonad.

Inget fel på köpebullar (vare sig från mack eller Pressbyrån) eller plastmöbler. De har det ungefär som de flesta Svenssons har hemma. Inget fel i det.

Denna tråd var roande förr, framför allt då AB förde dialog direkt med inläggen här men nu är det ett fåtal som ägnar sig åt rena trakasserier. På sitt sätt är det väl bra om denna tråd kan lyfta ett fåtal ur sin egen misär och känna sig överlägsna en medelålders föredetting i förorten men det tråkiga är att det är inte längre en skvallertråd utan enbart en tråd för egna trådsanningar och skrytande över egen förträfflighet.

Tack då ni delar med er av liveinnehåll och bilder dock!
Citera
2020-05-29, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hennes girliesar gör henne framtung. Inte otippat att det ger rygg- och nackbesvär. Fetman ger lungorna mindre utrymme och hon behöver vila.

Varför har de inte pool och studsmatta som alla andra villaägare?

Really? Pool som "alla" villaägare? Studsmatta när de inte har ungar i studsmatteålder?

🥱🥱🥱🥱
Citera
2020-05-29, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
https://www.instagram.com/p/CAvY0sRFnMH/
Nu kan vi göra den fantastiska rosa lemonaden A la Felicia. Vem har rödbeta i en lemonad? känns något som Anna slängde in för att det skulle bli nyttigare.

Står klart och tydligt att det används som färgämne.

🥱🥱
Citera
2020-05-29, 09:56
Medlem
nu svarar anna på kommentaren, långt svar som sig bör! sen säger hon oxå att det är deras recept

https://postimg.cc/gallery/XXvbKrs
Citera
2020-05-29, 10:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
kommit ett par kommentarer om sockret

https://postimg.cc/7fVRzDXq

Jag tror Anna snart kommer säga att sockret gör hennes hy så fin, att den ger huden en konserverade slät yta.
Det är inte botox, inte filter, nänä.
Socker och konserveringsmedel.
Plus lite kallt vatten och massor av sex.
Citera
2020-05-29, 10:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu svarar anna på kommentaren, långt svar som sig bör! sen säger hon oxå att det är deras recept

https://postimg.cc/gallery/XXvbKrs
Hon skriver för fan som en 10-åring. Överdrivet många bokstäver och allmänt usel svenska.
Citera
2020-05-29, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Läs igen. Det står inte "vårt egengjorda recept på Pink Citron Lemonad". De har alltså gjort lemonaden själva, inte receptet.

Jag har roats av denna tråd tidigare men detta hat som lyser igenom av vissa börjar bli löjligt. Att skicka saker hem till hennes 50-årsdag t. ex. Flashback förtjänar en högre nivå...

Äntligen en vettig människa! Tråden är patetisk...
Citera
2020-05-29, 10:32
Medlem
Varför skriver Anna att hon inte äter godis, chips, glass när hon satt i liven och hetsåt popcorn häromdagen? Hon har väl läst nånstans att det är ”nyttigt”. Upptakten till lemonaden filmades också. Flizan föreslog att den skulle vara utan socker men då slog Anna bakut och sa att det måste vara socker i. Så det var Annas förslag, inte Flizans som hon nu påstår. Precis som en alkoholist som ljuger om dryck så ljuger matmissbrukaren Anna om allt som rör matintag.
Citera
2020-05-29, 10:47
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Äntligen en vettig människa! Tråden är patetisk...

Kan bara instämma, jag har följt tråden sporadiskt under några år och nu känns det som man försöker koka soppa på en spik. Folk sitter och framhäver sig själva och skulle aaaaaldrig göra som Anna, vad det än gäller. ALLT Anna gör är dåligt, fult och värt att skratta åt tydligen.

Jag ogillar Anna, men att tjafsa om ett recept och skicka hem grejer till henne? Samt trådsanningen att Anna ska vara finsk rom som upprepas i all oändlighet. Någon i tråden kollade folkbokföringen och Anna är inte rom någonstans... But whatever floats your boat
Citera
2020-05-29, 11:14
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
annatoledanobook

"🍋 Här kommer nu Receptet på vår egengjorda Pink Citron Lemonad 🍋 Som ger 1 1/2 - 2 liter färdig lemonad. Felicia var så snäll och gjorde denna till mig, när jag plötsligt blev sugen på Pink lemon lemonade 🍋 Detta är vad som behövs."

VÅR egengjorda.
Ännu större mongo.

Ja någon i det Bookiska hemmet hade gjort lemonaden själv.
Citera
2020-05-29, 11:15
Medlem
johnjohns avatar
Hon har blandat den själv=egengjord.
Citera
2020-05-29, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Kan bara instämma, jag har följt tråden sporadiskt under några år och nu känns det som man försöker koka soppa på en spik. Folk sitter och framhäver sig själva och skulle aaaaaldrig göra som Anna, vad det än gäller. ALLT Anna gör är dåligt, fult och värt att skratta åt tydligen.

Jag ogillar Anna, men att tjafsa om ett recept och skicka hem grejer till henne? Samt trådsanningen att Anna ska vara finsk rom som upprepas i all oändlighet. Någon i tråden kollade folkbokföringen och Anna är inte rom någonstans... But whatever floats your boat
Vi är så många som fullständigt älskar den här tråden, stor underhållning - stick och moralpredika någon annanstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in