2020-05-13, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Gunilla skulle kunna vara Annas mamma. Men jag skulle hellre ta gift än att tvingas följa hennes sociala medier. Hursomhelst tror jag att Gunillas belackare ville att hon skulle vara försiktig med att visa upp sin dotter. Jag såg bilden i Expressen (tror jag det var) och hon ser ut som en Lolita med en rätt avslöjande klädsel. En behå som är väldigt tunn och högt skurna shorts. Går man igång på pre teens så är detta lördagsgodis. Gunilla sa till tidningen att i Kalifornien minsann har man en annan syn på det här med hur man är klädd och visar upp sig. Hon missar målet som vanligt. Man får klä sig hur sexigt man vill, men då är man kanske mer vuxen än hennes dotter. Problemet är att Gunilla borde fatta att bilden kommer att missbrukas. Hon borde skydda sin dotter snarare. Eller visa bilder där hon är mer påklädd. Hon kommer ändå lägga upp lättklädda bilder när hon blir lite äldre, men då gör hon det själv.
Skulle Anna Book lägga ut bilder på sina egna döttrar i samma kläder skulle hon behöva många fler megapixels för att få plats.
Hur skulle Gunilla kunna vara Annas mamma? Skiljer väl typ bara 10 år mellan dem? 😊
Annas yngsta dotter är väl dessutom född samma år som Gunillas dotter.
Eller kanske missuppfattade jag det du skrev?
Citera
2020-05-14, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jag såg det inte heller. Jag lyssnade bara samtidigt som jag gjorde lite nytta. Hon sa att hon hade fina bröstvårtor och att det är inget att skämmas för att visa sina bröstvårtor. Ok! Kanske inte så lyckat i en live ändå

Men va i....jag tappar talförmågan! Sitta som snart 50 bast i en live o diskutera sina bröstvårtor?!?!
Citera
2020-05-14, 00:57
Medlem
MrsATs avatar
Åh, herregud! Har missat den där? Usch, är som när man åker förbi en olycka....man tittar men mår bara piss. Vi behöver inte spekulera i om Anna tar droger eller lider av psykiska åkommor. Vi kan konstatera det och undra i vilken omfattning.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://bloggbevakning.se/2017/08/14...nsann-pa-show/

Rätt påtänd här 😁
Senast redigerad av MrsAT 2020-05-14 kl. 00:58. Anledning: Stavfel
Citera
2020-05-14, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Titta på ögonbrynen!
De ser ju ok ut, de svarta sniglarna är borta...

Tyckte dom kom tillbaka när snyggfiltret plötsligt försvann. Hon sa också att hon fick kvisslor
när hon hade mens, har 50 åringar mens?
Citera
2020-05-14, 07:21
Medlem
har anna sovmorgon? inget inlägg om morgonpromenad ännu..
Citera
2020-05-14, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Tyckte dom kom tillbaka när snyggfiltret plötsligt försvann. Hon sa också att hon fick kvisslor
när hon hade mens, har 50 åringar mens?

Ja, 50-åringar har mens. Tidpunkten för klimakteriet är individuell på samma sätt som det är individuellt när man får sin första mens. En del är tidiga medan andra är lite senare.
Så ja, Anna kan absolut fortfarande ha mens och fortsätta med det i några år till.
Klimakteriet kan komma allt mellan 30 och 60 år, men det vanligaste är mellan 45 och 55 år.
Citera
2020-05-14, 08:43
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nu har han nog bara ett jobb .. men han har haft fler . Det har han själv skrivit på sin profil .
Han har jobbat på två olika ställen men hans totala arbetstid är inte mera än normalt och hans årsinkomst genom åren visar också på det.
Citera
2020-05-14, 10:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Han har jobbat på två olika ställen men hans totala arbetstid är inte mera än normalt och hans årsinkomst genom åren visar också på det.

Jasså, jag trodde att vaktjobbet vid Svenska Akademien gav både mer timmar och högre lön men det kanske bara var en tillfällig uthyrning av honom?
Citera
2020-05-14, 10:40
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Hur skulle Gunilla kunna vara Annas mamma? Skiljer väl typ bara 10 år mellan dem? 😊
Annas yngsta dotter är väl dessutom född samma år som Gunillas dotter.
Eller kanske missuppfattade jag det du skrev?

Skämtar du? Jag trodde att Gunilla var typ 70 och att hennes "dotter" var hennes barnbarn!!! Å andra sidan skulle jag ha tippat att Anna var mentalt 25. Så det jämnar ju ut sig ändå.

Att gå in i en boutique och köpa något för ett par hundralappar och samtidigt ta på sig ett par solglasögon för flera tusen som man inte betalar för, det låter som ett typiskt mor till dotter-trick Gunilla skulle kunna lära Anna. När du sedan blir påkommen, ljug ljug ljug. När du sedan blir dömd i domstol, säg att du vann! Gunilla får väl i alla fall anses vara en moralisk morsa till Anna.
Citera
2020-05-14, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Vad har han för årsinkomst? Har hon någon årsinkomst över huvudtaget?
Citera
2020-05-14, 10:52
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vad har han för årsinkomst? Har hon någon årsinkomst över huvudtaget?
Du hittar uppgifterna här (FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2020-05-14, 10:53
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jasså, jag trodde att vaktjobbet vid Svenska Akademien gav både mer timmar och högre lön men det kanske bara var en tillfällig uthyrning av honom?

Det är mer en slump vart en väktare hamnar. Nu är det några år sedan jag var i kontakt med väktare, men i princip börjar du som patrullerande. I regel åker du ut till industriområden och kollar att allt är lugnt. Ibland får du patrullera utanför ambassader, ibland utanför köpcentrum. När du kommit upp dig lite så får du ibland inomhustjänst. Olika myndigheter och företag som behöver kontrollera besökare.
Ibland kan det bli annat också. För några år sedan hade ett stort rederi problem med svinn på sina färjor till Finland. De anlitade ett gäng civila väktare som en gång i timmen samtidigt köpte saker på båten. Det visade sig att personalen ombord systematiskt slutade slå in beställningar i kassan under vissa klockslag. De pengarna gick rätt ner i fickan.
Högre lön får man när man avancerat en bit. Men i regel är det här ett jobb du tar, kanske medan du pluggar eller som ett extraknäck. I alla fall de som jag känner. Det är inga stora pengar, men om man jobbar mycket natt och helger kan det bli en del i ob-tillägg. Dessutom kan man ta privata extraknäck vid sidan om. Kanske att vara tillfällig livvakt åt någon kändis som känner sig hotad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in