2020-04-29, 19:21
Medlem
Tycker hon är bättre på de gamla bilderna,mer naturlig
Citera
2020-04-29, 19:24
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Jag håller med dig. Men Anna Book har en sådan karaktär att det är lätt att utveckla hat, offermentalitet i kombination med att förtala andra rimmar illa i de flestas ögon. Jag tycker att hon gjort sig förtjänt av hatet.
Offermentalitet och att förtala andra kan ju bero på att människan inte mår bra.
Allt för att försöka växa i andras ögon. Speciellt om man lider av mindervärdeskomplex. Fel sätt, men mycket möjligt.

Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Det här är utan några som helst tvivel en mobbartråd.
Men att mobba kassa människor som Anna är okej.

#inteallmobbingärdålig
Hade det varit ok om hon var din syster?
All mobbning är inte ok. Läser gärna om hennes bravader här men undrar lite vad som kan vara orsaken till hennes lite speciella sätt. Lätt att sitta där hemma och som anonym vräka ur sig sitt hat.
Har skrivit lite själv i den här tråden men nu tycker jag att det börjar gå för långt.
Men jag bestämmer ju inte .
Mina 2 cents bara
Citera
2020-04-29, 19:29
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Jag vet inte, men tycker att det börjar röra sig om rent hat här.
Att människan är väldigt speciell kan vi nog slå fast. Men hatet som verkar här numera kan ju sänka den starkaste.
Jaja. Mina ord i debatten.

Jag hatar definitivt inte Anna Book.

Däremot måste jag konstatera att människan gör spektakel av sig själv. jag blev faktiskt förvånad då jag under Corona-sysslolöshet läste igenom tråden om allt som hon ställt till med. Stundtals nästa komiskt.

Med min sjuka humor kan jag ibland skratta åt en del av hennes eskapader. men hata? Definitivt inte. Ibland tycker jag faktiskt synd om henne.

Däremot tycker jag inte det är särskilt komiskt när hennes dotter stjäl från gamla människor och sonen begår våldtäkter. Att Anna sedan försvarar detta och försöker kasts skulden på offren är rätt svinaktigt.

Jag tror att de flesta här retar sig på alla kriminella grejer som familjen gör. I övrigt är det nog många som ser den komiska sidan.
Citera
2020-04-29, 19:41
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Offermentalitet och att förtala andra kan ju bero på att människan inte mår bra.
Allt för att försöka växa i andras ögon. Speciellt om man lider av mindervärdeskomplex. Fel sätt, men mycket möjligt.

Hade det varit ok om hon var din syster?
All mobbning är inte ok. Läser gärna om hennes bravader här men undrar lite vad som kan vara orsaken till hennes lite speciella sätt. Lätt att sitta där hemma och som anonym vräka ur sig sitt hat.
Har skrivit lite själv i den här tråden men nu tycker jag att det börjar gå för långt.
Men jag bestämmer ju inte .
Mina 2 cents bara

Men å andra sidan så mobbas ju inte Anna för påhittade saker utan hon blir synad ut i sömmarna av allt som hon själv hittar på. Hon ljuger så det står härliga till och när hon blir konfronterad med sina lögner så ljuger hon ännu mera stället för att erkänna och göra avbön.

Hon har ett sätt som är mycket äckligt och ses ned av dom flesta människor, hon är dubbelmoralens moder skulle jag vilja påstå. Hon mobbar själv andra men vill inte förstå varför någon i hela världen skulle vilja mobba henne. Skulle hon släcka ner sina sociala medier skulle denna tråd dö ut på mindre än en vecka.
Citera
2020-04-29, 19:42
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Jag hatar definitivt inte Anna Book.

Däremot måste jag konstatera att människan gör spektakel av sig själv. jag blev faktiskt förvånad då jag under Corona-sysslolöshet läste igenom tråden om allt som hon ställt till med. Stundtals nästa komiskt.

Med min sjuka humor kan jag ibland skratta åt en del av hennes eskapader. men hata? Definitivt inte. Ibland tycker jag faktiskt synd om henne.

Däremot tycker jag inte det är särskilt komiskt när hennes dotter stjäl från gamla människor och sonen begår våldtäkter. Att Anna sedan försvarar detta och försöker kasts skulden på offren är rätt svinaktigt.

Jag tror att de flesta här retar sig på alla kriminella grejer som familjen gör. I övrigt är det nog många som ser den komiska sidan.
Javisst, jag skrattar också åt hennes bravader.
Inte åt fadäsen med stölden och våldtäkten kom upp på dagordningen.
Men som mor ska ju skydda sina barn i alla lägen. Hon kan ju inte säga tack och hej till dom.
Vi vet väl inte exakt vad som sades och gjordes innanför hemmets väggar där.
Håller med om att hennes uttalande var bedrövligt ang sonen.
Dottern och vad hon uttalat har jag inte läst näst nåt om.
Jaja.
Red. Menade inte våldtäkt och stöld var fadäser. Men hennes uttalande ang våldtäkt får väl ses som det.
Hoppas hon har bitit sig i tungan ang det. Men det är/borde va glömt.
Ingen människa, nästan, förtjänar att få skit och hat riktat mot sig i evighet.
Kan knäcka den starkaste
Senast redigerad av P944 2020-04-29 kl. 20:11.
Citera
2020-04-29, 20:15
Medlem
Citat:
Javisst, jag skrattar också åt hennes bravader.
Inte åt fadäsen med stölden och våldtäkten kom upp på dagordningen.
Men som mor ska ju skydda sina barn i alla lägen. Hon kan ju inte säga tack och hej till dom.
Vi vet väl inte exakt vad som sades och gjordes innanför hemmets väggar där.
Håller med om att hennes uttalande var bedrövligt ang sonen.
Dottern och vad hon uttalat har jag inte läst näst nåt om.
Jaja.
Red. Menade inte våldtäkt och stöld var fadäser. Men hennes uttalande ang våldtäkt får väl ses som det.
Hoppas hon har bitit sig i tungan ang det. Men det är/borde va glömt.
Ingen människa, nästan, förtjänar att få skit och hat riktat mot sig i evighet.
Kan knäcka den starkaste

Hon har inte uttalat sig så mycket kring äldsta dotter mer än att hon är sjuk och har en tuff tid framför sig. Brottet har hon inte berört, men kanske inser till och med Anna att det är löjligt att påstå att dottern är oskyldig med tanke på bevisningen? Med sonen kunde hon påstå att målsägande och vittnen ljög, samma taktik skulle inte funka i dotterns fall.
Citera
2020-04-29, 21:28
Medlem
Knullkungens avatar
Anna är klar för Fångarna på fortet igen. Hon skall tävla i lag med Casper Jarnebrink och Daniel Paris mot bland annat Gunilla Persson.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...arna-pa-fortet
Citera
2020-04-29, 21:35
Medlem
Citat:
Jag vet inte, men tycker att det börjar röra sig om rent hat här.
Att människan är väldigt speciell kan vi nog slå fast. Men hatet som verkar här numera kan ju sänka den starkaste.
Jaja. Mina ord i debatten.
Hon har skapat det själv. Började nog mycket med att hon var otacksam i Arga snickaren sedan har hon byggt upp det själv med sina lögner och hat mot dem som inte håller med.
Citera
2020-04-29, 21:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
FELPOST
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-04-29 kl. 21:45.
Citera
2020-04-29, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hon har skapat det själv. Började nog mycket med att hon var otacksam i Arga snickaren sedan har hon byggt upp det själv med sina lögner och hat mot dem som inte håller med.

håller med, o förnekelse, lögner , Anna mobbar rätt bra själv
Citera
2020-04-29, 22:35
Medlem
nickomyras avatar
Har Anna sagt något om vad som ska bli i lillhuset ?
Jag gissar på

*Bostad till F & L med bebis .

* Annas drejverkstad

* Annas musik /IG- live - studio

* Annas och Felicias manikyr och pedikyr-salong

* Gym / poolhus

* garage / Robertos mancave
Senast redigerad av nickomyra 2020-04-29 kl. 22:58.
Citera
2020-04-29, 22:50
Medlem
guranboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Anna är klar för Fångarna på fortet igen. Hon skall tävla i lag med Casper Jarnebrink och Daniel Paris mot bland annat Gunilla Persson.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...arna-pa-fortet
Hon har nog lagt in en klausul i kontraktet att hon enbart ska filmas med sin gamla trasiga telefon, den utan filter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in