2020-07-29, 09:52
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det handlar om alla ensamma bittra singlar som är bittra för att de inte får ligga. I nästa andetag säger hon att OM Roberto skulle lämna henne då jävlar ska han få - samtidigt blir hennes blick helt galen.

Om han lämnar henne så ska hon förstöra hans liv och därefter ska hon ha skitkul. Och så lite Jokergarv på det.
Citera
2020-07-29, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Haha, hon sitter ju och hotar Roberto!
https://www.youtube.com/watch?v=4JVzvvTZhYY

Paolo Roberto?
Citera
2020-07-29, 10:10
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Hur långt in i videon då? Den är ju ganska lång.
Ganska exakt 6 min in.
Citera
2020-07-29, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Ganska exakt 6 min in.

OMG! Så sjukt otäck hon är...
Citera
2020-07-29, 10:19
”Men skulle han lämna mig, så skulle jag inte gå och hänga mig. Jag skulle bara göra hans liv till ett helvete ... och så skulle jag haft jävligt kul. Såeh... Don’t mess with me liksom”.
Citera
2020-07-29, 10:24
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Ganska exakt 6 min in.
Tack
Citera
2020-07-29, 10:35
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
”Men skulle han lämna mig, så skulle jag inte gå och hänga mig. Jag skulle bara göra hans liv till ett helvete ... och så skulle jag haft jävligt kul. Såeh... Don’t mess with me liksom”.
Har haft ett par förhållanden där kvinnor hotat mig att om jag är otrogen ska jag drabbas att diverse straff och om jag bryter förhållandet så blir det ännu hårdare straff m.m. Så här i efterhand så inser jag att det är ett sjukt beteende och skulle lämnat förhållandet direkt hur än perfekt allt annat än var.
Roberto, har du någon stake så ansök om skilsmässa genast för du kommer förr eller senare få ett miserabelt liv p.g.a. Anna. Ni har heller inga barn under 16 så det behövs ingen betänketid. Kicka ut Anna på gatan så fort du kan.
Citera
2020-07-29, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
”Men skulle han lämna mig, så skulle jag inte gå och hänga mig. Jag skulle bara göra hans liv till ett helvete ... ”.

Eehh...är det inte där han redan är, i Casa Infierno?
Citera
2020-07-29, 10:39
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Varsågoda! Nästa och sista delen på 18 minuter laddar jag upp i morgon 🤗

Nu har jag plöjt igenom del 2..🤭

Tragiskt. Inget annat än tragiskt..😂
Hon påstår flera gånger att hon skiter i trollen och vad dom säger, ÄNDÅ har hon ett jävla göre med att blockeliblocka, förklara sig etc..🤪

Måste vara ett heltidsjobb att hålla på sådär..!

Ser fram emot den sista delen, tack för att du la upp spektaklet..🙏🏼😇
Citera
2020-07-29, 11:00
Medlem
Förstår varför Roberto är rädd att lämna detta psyko. Detta är precis samma sak som kvinnor som stannar i förhållanden där de blir fysiskt mosshandlade, men här handlar det om psykisk misshandel och manipulationer. Hon hotar honom rakt ut om han lämnar henne.

Roberto borde förbereda skilsmässan i hemlighet. Ta kontakt med vänner, anlita en skicklig advokat. Se till att Tunnan och mini-Tunnan inte får ett öre.
Citera
2020-07-29, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Förstår varför Roberto är rädd att lämna detta psyko. Detta är precis samma sak som kvinnor som stannar i förhållanden där de blir fysiskt mosshandlade, men här handlar det om psykisk misshandel och manipulationer. Hon hotar honom rakt ut om han lämnar henne.

Roberto borde förbereda skilsmässan i hemlighet. Ta kontakt med vänner, anlita en skicklig advokat. Se till att Tunnan och mini-Tunnan inte får ett öre.
Anna är helt galen som sitter i en live och hotar sin man. Det är klart han är rädd, hon kanske inte bara skulle göra hans liv till ett helvete, han kanske inte ens skulle överleva så sinnessjuk som Anna är.
Citera
2020-07-29, 11:46
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna är helt galen som sitter i en live och hotar sin man. Det är klart han är rädd, hon kanske inte bara skulle göra hans liv till ett helvete, han kanske inte ens skulle överleva så sinnessjuk som Anna är.

Här har vi troligen anledningen till att svärfadern ville att yngsta dottern skulle studera i Spanien och komma bort från familjen. Tyvärr gick det inte och nu är hon också helt fast i mammans garn för evigt utan att kunna söka sig ett normalt arbete. Alla barn kommer troligen att bo i Attefallshus på gården resten av livet.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-07-29 kl. 11:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in