2019-07-20, 14:32
Medlem
Hur länge ska familjen AB vara i
Spanien?
Citera
2019-07-20, 14:37
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Att vrida och vända på varje ord som Booken får ur sig är däremot normalt? Att skriva trettio inlägg i veckan om någon som inte gör någonting?

Jag tror det är dags att se bjälken i ditt öga.

Jag har ingenting emot att basha bookioten lite vänskapligt med humor i ögat. Men en del här i tråden är ju minst lika galna.

Fullt av trådsanningar och annat trams, det som gäller Annas svärfar är väl 100% trådsanningar? Kan inte hitta någon källa till någonting som påstås.
Citera
2019-07-20, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Lazy F var hemma även året innan. Förmodligen vill hon inte dela rum med småsyskonen. Men varför fick svärfar åka hem till Sverige? Jo för resten av året är ju han bosatt i ”segunda casa”.

Lazy F delar ju bostad med syskonen i
deras herrgård. Så tror inte det handlar om att hon inte vill dela rum med dom i Spanien.
Citera
2019-07-20, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
deras herrgård. Så tror inte det handlar om att hon inte vill dela rum med dom i Spanien.

Om hon delar rum till vardags med syskonen så förstår jag om hon vill vars hemma och få lite andrum
Citera
2019-07-20, 15:27
Medlem
nytt från istagram, på story filmar anna när roberto gör sina lakritsshots

https://postimg.cc/gallery/uiz9nf1g/
Citera
2019-07-20, 16:55
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vet någon varför Felicia är kvar i Märsta?
Har hon fått tillbaka körkortet?
Ensam i Märsta utan körkort, jobbigt.
Vet vi säkert att F är kvar hemma? Tyckte hon swishade förbi på en live från flygplatsen när de antingen landade eller skulle dra. Hittar den inte nu. 😬
Citera
2019-07-20, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten

Dela bostad är väl ändå en jädra skillnad mot att dela rum kan jag tycka...
Citera
2019-07-20, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Vet vi säkert att F är kvar hemma? Tyckte hon swishade förbi på en live från flygplatsen när de antingen landade eller skulle dra. Hittar den inte nu. 😬

Vi vet inget säkert alls om La Famiglia, det är väl därför tråden spinner på med antaganden och gissningar. Bra tidsfördriv bjuder de på måste jag säga ( tack till er som delar med er av div bookska inlägg på nätet! ) Jag har uppenbarligen för lite att göra nu för tiden
Citera
2019-07-21, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Inte fan var tant Anna först med marängbotten, det var det löjligaste jag hört. Men i hennes värld var det nog så...

Detta verkar ju dock vara skrivet i en kokbok där pengarna från försäljningen går till Cancerfonden. Har inte sett den i handeln, iaf inte tänkt på det så den blev nog ingen hit.
Med den ihopljugna texten så är det lätt att förstå varför.
Citera
2019-07-21, 20:34
Medlem
Photoshoppeds avatar
Och Anna tjatar på i bloggen om sitt Segunda Casa. Som de ägt i 20 år och ingen annan nånsin bor i. Men av någon jävla anledning besöker de bara lägenheten en gång per år trots att det är hur billigt som helst att flyga och Anna "mår så bra i Spanien".

Anna - vi vet att det är svärfars lägenhet som han hyr ut. För förtielfte gången vet vi det. Din son har berättat det, det finns på Youtube och han ljög inte - även om du slängde honom under bussen och skrev att han ljög. För det var så viktigt för dig att påstå att ni har en egen lägenhet i Spanien att du till och med hängde ut din son på internet och påstod att han ljög. Inte undra på att han har problem.
Citera
2019-07-21, 20:41
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Och Anna tjatar på i bloggen om sitt Segunda Casa. Som de ägt i 20 år och ingen annan nånsin bor i. Men av någon jävla anledning besöker de bara lägenheten en gång per år trots att det är hur billigt som helst att flyga och Anna "mår så bra i Spanien".

Anna - vi vet att det är svärfars lägenhet som han hyr ut. För förtielfte gången vet vi det. Din son har berättat det, det finns på Youtube och han ljög inte - även om du slängde honom under bussen och skrev att han ljög. För det var så viktigt för dig att påstå att ni har en egen lägenhet i Spanien att du till och med hängde ut din son på internet och påstod att han ljög. Inte undra på att han har problem.

Trotts detta finns det människor i tråden som tycker att vi är elaka mot Anna Book, i själva verket avslöjar vi bara hennes lögner, vi avslöjar också hur hon är bered att offra sina barn för att upprätthålla sin egen ihopljugna fasad, det är inte konstigt att barnen är totalt misslyckade.
Citera
2019-07-21, 20:54
Medlem
colberttts avatar
Noterar till min förskräckelse att Roberto har antingen a) tidig repolarisation alternativt b) ST-höjning på sin tatuering (som för övrigt är ovanpå en annan som tappat färgen). Jag dör så roligt detta är. Och att se både anomalin på EKG:t samt att det är en annan EKG-strip bakom den befintliga tatueringen är ju jätteroligt. Att man kan se det på en bild med så låg upplösning skvallrar ju om hur illa det måste se ut i verkligheten. Den här familjen är så b så det finns inte. I klass med Antonios misslyckade tatuering!

För övrigt märkligt inlägg av Anna. Vad är det som är så roligt med detta? Insinuerar hon att Roberto är dum i huvudet, eller? Hon är inte rätt person att döma - med tanke på att hon själv har IQ kokosnöt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in