2020-04-03, 12:43
Medlem
Hon hade lagt upp en hel bildserie från sitt deltagande i Let's Dance på sin insta, och jag tycker att hon var mycket sötare då. Visst, det har gått ett par år nu och hon var kanske rundare där än nu, men sammantaget så såg hon mycket mer tilltalande ut då än nu. När det är så överdrivet konstgjort med ögonbryn, tänder, extensions o sånt så får det motsatt effekt. Iaf hos mig.
Man reagerar mer negativt på det tillfixade än på den ev övervikten. Jag gillar när tjejer har lite extra, mer behagligt för ögonen. Men när det är så uttalat tillfixat i och runt ansiktet så glor man inte för att det är snyggt utan för att det är så over the top.....
Citera
2020-04-03, 12:47
Medlem
nytt från insta

https://postimg.cc/gallery/p2TVm2W
Citera
2020-04-03, 12:50
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt från insta

Är det lobotomering och elchocker hon återhämtar sig från?
Citera
2020-04-03, 13:12
Medlem
här en bild från liven när Anna blockerar min svärdotter som kommenterade

https://postimg.cc/rzqQkNH5
Citera
2020-04-03, 13:17
Medlem
moralhoras avatar
Undrar vad Anna kommer dra om Felicia får fängelse?

Att hon är på affärsresa och nätverkar med en massa nya spännande människor?
Citera
2020-04-03, 13:53
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yadiya
Hon hade lagt upp en hel bildserie från sitt deltagande i Let's Dance på sin insta, och jag tycker att hon var mycket sötare då. Visst, det har gått ett par år nu och hon var kanske rundare där än nu, men sammantaget så såg hon mycket mer tilltalande ut då än nu. När det är så överdrivet konstgjort med ögonbryn, tänder, extensions o sånt så får det motsatt effekt. Iaf hos mig.
Man reagerar mer negativt på det tillfixade än på den ev övervikten. Jag gillar när tjejer har lite extra, mer behagligt för ögonen. Men när det är så uttalat tillfixat i och runt ansiktet så glor man inte för att det är snyggt utan för att det är så over the top.....
Hon är minst lika rund nu, hon har gått upp massor efter BL
Citera
2020-04-03, 14:11
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jr Junior
I ett tidigare inlägg påpekade nån att hennes näsa såg konstig ut, jag reagerade också på det. Ser ut som höger näsvinge kollapsat. Senaste bilderna vänder hon vänster sida mot kameran.

Hur kan näsvingen kollapsa? Hon har väl inte sprutat botox eller haft "näsgodis" i näsan?
Kanske måste hon till kirurgen och bygga om näsan?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-04-03 kl. 14:14.
Citera
2020-04-03, 14:45
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hur kan näsvingen kollapsa? Hon har väl inte sprutat botox eller haft "näsgodis" i näsan?
Kanske måste hon till kirurgen och bygga om näsan?

Nja, näsan kan bli sned pga om man smalar av ansiktet i en skönhetsapp.
Retuscherar man fettet i ansiktet blir andra delar av ansiktet konstigt eller snett ibland..
Ju mer man smalnar av, desto skevare ansikte kan man få.
Anna är inte riktigt lika hemma på detta område som Felicia är, som både filat på näsa, haka.. You name it.. i betydligt större omfattning än vad mammisen brukar.
Citera
2020-04-03, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
TV4 visar en repris av jubileumsprogrammet från 2015 där Tunnan var med...alltså slipper vi se henne live!

Ja och inte vilka medverkande som helst utan HON och 7 st andra STORFAVORITER! Märk väl!
Citera
2020-04-03, 16:47
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
nytt från insta

Vad är det Felicia drabbats av? Samvetskval? (Hoppas kan man alltid.)

Då förstår jag att Anna beskriver det som "en lång svår tid framför sig". Antingen ska hon då rehabiliteras från den åkomman (som Anna inte ens vet vad det innebär då hon aldrig lidit av sådant) eller också inser hon att bo kvar i föräldrahemmet (nåja) inte är någon bra idé och försöker klippa av navelsträngen genom att flytta.

Är det då Anna fick uppenbarelsen om att bygga ytterligare ett hus på tomten skulle lösa en sådan flytt? För att släppa kontrollen över en familjemedlem och låta barnen stå på egna ben finns inte på Annas världskarta. Suck!
Citera
2020-04-03, 18:37
Medlem
Citat:
här en bild från liven när Anna blockerar min svärdotter som kommenterade

https://postimg.cc/rzqQkNH5

Ser ut som Anna använt ett Cherfilter?! Eller kanske Morticiafilter (familjen Addams).
Citera
2020-04-03, 18:42
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Vad är det Felicia drabbats av? Samvetskval? (Hoppas kan man alltid.)

Då förstår jag att Anna beskriver det som "en lång svår tid framför sig". Antingen ska hon då rehabiliteras från den åkomman (som Anna inte ens vet vad det innebär då hon aldrig lidit av sådant) eller också inser hon att bo kvar i föräldrahemmet (nåja) inte är någon bra idé och försöker klippa av navelsträngen genom att flytta.

Är det då Anna fick uppenbarelsen om att bygga ytterligare ett hus på tomten skulle lösa en sådan flytt? För att släppa kontrollen över en familjemedlem och låta barnen stå på egna ben finns inte på Annas världskarta. Suck!
Jag tror inte vare sig Felicia eller snoppviftaren klarar sig själva, den det finns hopp för är Vanessa. Dock verkar hon avguda sin mor, vilket är lite skrämmande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in