2019-12-03, 22:43
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Spekulerar bara .. men tror inte hennes avhopp har med att göra med att de inte vill ha med henne i programmet längre . My sa att Anna legat inne 11 dagar .. på rehab , häktet , psyket eller allvarlig sjukdom.
Eller helt enkelt helt tappat all lust för offentligheten ? Så isåfall , låt henne va . Hitta en ny hackkyckling

Anna skulle sälja sin egen familj för att få vara med i BingoLotto.
Vi har mailat TV4 och legat på och kommer göra samma sak med Tallink/Silja!
Citera
2019-12-03, 23:16
Medlem
Tror Anna saknar sina sociala medier, detta inlägg skrev hon i en tjejgrupp på Facebook idag(usel på att lägga in bilder och länka, så fick bli kopia, kke mot reglerna?):

Har du letat efter nån Blackkod typ Anna30? Tidigare så hade jag flera sådana fina möjligheter med erbjudanden. Där jag tjänade pengar och samtidigt fick dela med mig till härliga människor med generösa rabatter 😃 med då typ koden
Anna30 / AnnaBook40 och så vidare. Men något inom mig sa - STOPP!!!

Därför så är jag nu ändå jäkligt stolt över mig själv ( får man det 🙈 )
Att jag, trots svårigheter i livet just nu...och att pengar måste in, som för oss alla. Så har jag INTE gjort reklam för ett enda dugg. Verkligen inte något och inte heller själv, ens köpt toalettpapper på
” svarta rean ” 😂
Har ju på obestämd tid lagt ned mina viktigaste socialamedier så som Instagram och Bloggen som genererar i pengar, genom utvalda samarbeten. Men vill inte tappa bort mig i allt sådant...och liksom bara göra det för att göra. Inte ens för att jag måste överleva.

Istället måste man följa sina känslor, och våga gå sin egna väg så sedan ett par månader tillbaka då jag släckte ned min Instagram och Bloggen, så har jag verkligen gjort det, och jag tycker att jag stått stark i det - Därför så ger jag mig själv en liiiiten klapp på axeln och säger
- Strongt Anna Book Toledano 💪🏽 Det blir inga cash på banken, just nu.
Men kanske lite plus på något annat konto istället ☺️
Allt reder sig nog! Det är sen gammalt, allt reder sig.

PS. Vill tillägga att jag absolut INTE dömmer någon annan ❤️ Bara pyttelite stolt över mig själv att jag vågar gå min väg på riktigt just nu i flera olika saker/frågor 🙏🏼 Så kanske det känns bättre att komma tillbaka sen 🤷🏻‍♀️ Starkare, lite klokare och mycket mer säker på att jag fortsättningsvis gör dem rätta besluten för mig själv ( och andra med såklart ) och inte BARA för att man måste eller är rädd för att hamna utanför, som man lätt gör i den bransch jag valt sedan 34 år tillbaka. Idag går allt dock såååå mycket fortare och det är lätt att tappa sig själv i farten. JAG vill inte tappa mig själv ☺️🙏🏼🤗 Därav dessa små beslut.

Kärlek, respekt och omtanke till er alla !
Kram Anna 😘
Citera
2019-12-03, 23:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Anna skulle sälja sin egen familj för att få vara med i BingoLotto.
Vi har mailat TV4 och legat på och kommer göra samma sak med Tallink/Silja!

Nu hänger jag nog inte med. Är det pga att folk mejlat TV4 som tvillingarna och Anna är avbokade?
Jag trodde att hon hade inringt sig "sjuk" som i fjol med Harrys.
Citera
2019-12-03, 23:29
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nu hänger jag nog inte med. Är det pga att folk mejlat TV4 som tvillingarna och Anna är avbokade?
Jag trodde att hon hade inringt sig "sjuk" som i fjol med Harrys.

Ja det är därför Anna försöker ge sken utav att hon nu går sin egen väg blablabla och försöker få det att låta som hon avbokat det själv.

Anna gör vad som helst för att synas och höras, och säljer sig för vad som helst.
Att hon tackat nej till egna TV-Program och nu bara vill göra musik som "är henne" är ju bara skitsnack.

Hon har ingen inkomst nu för ingen vill ha med henne att göra, endast därför🙂
Hon är så avundsjuk på Wahlgrens man bara kan vara.

Jag var på NK och såg Anna och Roberto stå och fingrar på en väska, expediten gick dit och körde bort dom.

Länka en sida där man kan lägga upp bilder så kan jag lägga upp någon av bilderna jag tog🙂👍
Citera
2019-12-04, 00:31
Medlem
Först spärrades kommentarerna på hennes inlägg och togs även bort, kan ej finna det igen, och tydligen kan inte Anna det heller, för detta inlägg kom upp(har screenat både detta och det förra inlägget, men som sagt usel på det tekniska, samt lite ont om tid att testa mig fram):

Admin?
Togs mitt inlägg bort? Eller är det Facebook som strular? Och det försvann pga tekniskt strul? Jag kunde ju inte ens svara på alla kommentarerna 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
1a gången jag skrev här på GS som jag fått en väldigt fin känsla för. Eftersom mina övriga sociala medier är borta och på FB har jag bara mina privata som jag känner IRL. Men, direkt drogs det igång ett mindre drev. Trodde GS stod för något annat. Raka frågor med god ton, ger raka svar med detsamma.
Men att vara i en grupp som direkt hugger mot strupen pga fake stuff...
Annonser och påståenden som faktiskt inte stämmer....
Nä, får fundera om det är något för mig.

🙏🏼 TACK DOCK TILL MAJORITETEN SOM VAR SUPERSNÄLLA OCH VÄNLIGA I OCH MED ERA KOMMENTARER ❤️ Önskar alla ett gott slut på 2019 och ett gott nytt 2020 ⭐️💫✨⭐️💫✨
Citera
2019-12-04, 02:13
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borinorr
Först spärrades kommentarerna på hennes inlägg och togs även bort, kan ej finna det igen, och tydligen kan inte Anna det heller, för detta inlägg kom upp(har screenat både detta och det förra inlägget, men som sagt usel på det tekniska, samt lite ont om tid att testa mig fram):

Admin?
Togs mitt inlägg bort? Eller är det Facebook som strular? Och det försvann pga tekniskt strul? Jag kunde ju inte ens svara på alla kommentarerna 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
1a gången jag skrev här på GS som jag fått en väldigt fin känsla för. Eftersom mina övriga sociala medier är borta och på FB har jag bara mina privata som jag känner IRL. Men, direkt drogs det igång ett mindre drev. Trodde GS stod för något annat. Raka frågor med god ton, ger raka svar med detsamma.
Men att vara i en grupp som direkt hugger mot strupen pga fake stuff...
Annonser och påståenden som faktiskt inte stämmer....
Nä, får fundera om det är något för mig.

🙏🏼 TACK DOCK TILL MAJORITETEN SOM VAR SUPERSNÄLLA OCH VÄNLIGA I OCH MED ERA KOMMENTARER ❤️ Önskar alla ett gott slut på 2019 och ett gott nytt 2020 ⭐️💫✨⭐️💫✨

Vilken fb grupp ? GS?
Citera
2019-12-04, 02:18
Medlem
Citat:
Vilken fb grupp ? GS?

Den är det
Citera
2019-12-04, 02:31
Medlem
Citat:
Men det måste vara en förkortning eller ? Kommer till mc grupper

Girlsquad
Citera
2019-12-04, 07:53
Medlem
Citat:
Girlsquad

Det diskuteras även i Girls edition
Citera
2019-12-04, 08:27
Medlem
Märstamorsan är aktiv på facebook iallafall, fick denna kopia från nån grupp där hon skriver,

https://postimg.cc/nX030ggy
Citera
2019-12-04, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Ja det är därför Anna försöker ge sken utav att hon nu går sin egen väg blablabla och försöker få det att låta som hon avbokat det själv.

Anna gör vad som helst för att synas och höras, och säljer sig för vad som helst.
Att hon tackat nej till egna TV-Program och nu bara vill göra musik som "är henne" är ju bara skitsnack.

Hon har ingen inkomst nu för ingen vill ha med henne att göra, endast därför🙂
Hon är så avundsjuk på Wahlgrens man bara kan vara.

Jag var på NK och såg Anna och Roberto stå och fingrar på en väska, expediten gick dit och körde bort dom.

Länka en sida där man kan lägga upp bilder så kan jag lägga upp någon av bilderna jag tog🙂👍

testa postimage
Citera
2019-12-04, 09:59
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Tror Anna saknar sina sociala medier, detta inlägg skrev hon i en tjejgrupp på Facebook idag(usel på att lägga in bilder och länka, så fick bli kopia, kke mot reglerna?):

Har du letat efter nån Blackkod typ Anna30? Tidigare så hade jag flera sådana fina möjligheter med erbjudanden. Där jag tjänade pengar och samtidigt fick dela med mig till härliga människor med generösa rabatter 😃 med då typ koden
Anna30 / AnnaBook40 och så vidare. Men något inom mig sa - STOPP!!!

Därför så är jag nu ändå jäkligt stolt över mig själv ( får man det 🙈 )
Att jag, trots svårigheter i livet just nu...och att pengar måste in, som för oss alla. Så har jag INTE gjort reklam för ett enda dugg. Verkligen inte något och inte heller själv, ens köpt toalettpapper på
” svarta rean ” 😂
Har ju på obestämd tid lagt ned mina viktigaste socialamedier så som Instagram och Bloggen som genererar i pengar, genom utvalda samarbeten. Men vill inte tappa bort mig i allt sådant...och liksom bara göra det för att göra. Inte ens för att jag måste överleva.

Tänk att hon fortfarande inte har vett att skämmas utan fortsätter med sina grova lögner!!
”UTVALDA samarbeten”, my ass
Jag har följt henne väldigt länge och har bara sett TRE samarbeten varav TVÅ var fiaskon (kopian av airbrush och spelreklamen ). Reklamen för Bobbys piller tror jag inte hon fick ett öre för, möjligtvis gratis klippning.

Hennes sätt att beskriva att hon lagt ner sina sociala medier är också litet ”shady”.
Hon blev tvingad till det efter att ha gjort bort sig alltför ofta och givetvis Lazy F’s kommande rättegång/dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in