2020-01-13, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja, de anklagade flickan för det som hände och det var nära att det blev övergrepp i rättssak när Anna hotade vittnen osv. En skandal utan like som givetvis tystades ner!
Helt otroligt! Hur vet ni om detta?
Citera
2020-01-13, 06:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -modestyblaise-

När hon var igång som värst filmade hon sig själv och la ut maratonsändningar på flera timmar där hon pratade med tittarna och besvarade frågor.
Andra i tråden såg dem och skrev vad de handlade om så allt står i denna mastodonttråd.
Citera
2020-01-13, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Orkar inte kommentera och behöva skapa ett nytt instakonto ännu en gång. Men hon har en grandios självbild, det kan man säga. Det enda som är anmärkningsvärt med hennes mognad är att den stannat på en 14-årings nivå. Den där låten "Killsnack" som hon nämner i inlägget, har jag aldrig någonsin hört. Och då levde jag ändå på den tiden, var musikintresserad och lyssnade mycket på radio. Den kan aldrig ha varit en hit, i helvete heller. De enda som gillade henne på den tiden var för övrigt medelålders gubbsjuka män, ingen annan.

Att kalla låten "Killsnack" en hit är en stor överdrift. Den blev väl lite omtalad för att den var med i Solstollarna, som för övrigt blev en kultserie för sommarlovslediga ungdomar. Låten kom väl också på svensktoppen vill jag minnas. Men en hit? Nä, det vill jag inte påstå att den var.
Citera
2020-01-13, 10:09
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Att kalla låten "Killsnack" en hit är en stor överdrift. Den blev väl lite omtalad för att den var med i Solstollarna, som för övrigt blev en kultserie för sommarlovslediga ungdomar. Låten kom väl också på svensktoppen vill jag minnas. Men en hit? Nä, det vill jag inte påstå att den var.

Till och med ABC hamnade väl inte så högt upp på Svensktoppen. Anna Book va känd för att hon va en ung tjej med stora tuttar.
Citera
2020-01-13, 11:22
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Till och med ABC hamnade väl inte så högt upp på Svensktoppen. Anna Book va känd för att hon va en ung tjej med stora tuttar.

Kommer ni ihåg när Lasse Flinkman i After Dark gjorde en tolkning av Anna Book... Den var helt underbar! Snurrade runt i slutet så man kunde ana en buske under klänningen
Citera
2020-01-13, 12:11
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Sommarlovslediga ungdomar hade väl annat att göra än att kolla på det skitprogrammet. I alla fall hade jag det. I efterhand förstår man att programmet var producerat av och för gubbslem. Och Anna blev utnyttjad med mamma Boks goda minne. Hoppas mamma fick bra betalt.
Citera
2020-01-13, 12:12
Medlem
Hon gjorde väl någon jullåt också som var på svensktoppen. Julkort från dig, eller vad den hette.
Citera
2020-01-13, 12:19
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Hon gjorde väl någon jullåt också som var på svensktoppen. Julkort från dig, eller vad den hette.

Nyutgåva av Annas klassiska jullåt https://youtu.be/-MrKhMbkK7I
Citera
2020-01-13, 13:33
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -modestyblaise-
Jag såg en del av det hända live på Instagram. Anna deletade allt sen så klart.
Citera
2020-01-13, 14:00
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Jag såg en del av det hända live på Instagram. Anna deletade allt sen så klart.
Det finns också handlingar från rätten som bl a visar att Märstamorsan försökte få till en utredning av offrets familj.
Citera
2020-01-13, 14:35
Medlem
nytt på instagram o story, märstakärringen är i skogen plus att sommaren kommer bli maaaagisk

https://postimg.cc/gallery/1pcrjdkdw/
Citera
2020-01-13, 15:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på instagram o story, märstakärringen är i skogen plus att sommaren kommer bli maaaagisk

https://postimg.cc/gallery/1pcrjdkdw/

Det var ju bra att hon vågat sig ut i skogen på en promenad. Senast var väl inför Biggest Loser finalen.
Hon borde gå ut i naturen mer i stället för att sitta inne hela dagarna så skulle hon må mycket bättre i själ och kropp.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-01-13 kl. 15:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in