2020-03-14, 07:50
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag måste erkänna att jag undrar om hon verkligen vägt 130 kilo - förvisso har hon varit gigantisk, men hon är också väldigt kort. Min farfar vägde strax över 120 kilo som mest och han var 20-25 centimeter längre än Anna och då var han väldigt stor. Det låter lite som en Anna-överdrift för att betona på hur stor hon var (jämfört med nu) då 130 kilo på en person som med nöd och näppe är över 150 centimeter borde rullat fram. Som en tunna. Så kanske är det sant...

Undrar för övrigt hur utsträckt hennes Biggest Loser-tatuering är numera?
https://d2ihp3fq52ho68.cloudfront.ne...AxMzNjNzYiO30=

Om man har en tatuering, då ska den va spännd
Citera
2020-03-14, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Nej, hon är inte och har aldrig varit jävligt fet. Överviktig ja, men ett utseende med stjärnor i hennes klass som Carola.

Kolla på pirelli eller Lena PH. Ser ut som skit jämfört med henne.
Hon är fet och hon vet om det själv.
Citera
2020-03-14, 15:11
Medlem
Hennes vänninna my martins son har fått corona se expressen dom va ju o åkte skidor förra helgen så hoppas inte alla får det
Citera
2020-03-14, 15:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idaamina
Hennes vänninna my martins son har fått corona se expressen dom va ju o åkte skidor förra helgen så hoppas inte alla får det

Va, vet de säkert att det är corona så det inte är influensan?
Om det är bekräftat blir det för galna familjen att gå i karantän då fram till i maj.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-03-14 kl. 15:27.
Citera
2020-03-14, 15:24
Medlem
WWG1WGAs avatar
Citat:
Anna kommer inte försitta en gratischans att få en egen artikel i slaskpressen.Det är ju rena drömscenariot för vår världsstjärna. Tänk att få grotta ned sig i sina hälsobekymmer (inbillade och verkliga) ännu en gång, Corona eller ej.

Jag lägger min slant på artikel inom tre dagar. Någon som sätter emot?
Citera
2020-03-14, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Va, vet de säkert att det är corona så det inte är influensan?
Om det är bekräftat blir det för galna familjen att gå i karantän då fram till i maj.

Nej det är inte bekräftat. De testade inte sonen för Corona. Han fick astma medicin vad jag kan se. Hon skriver att de fick åka hem med inhalator. Hade han haft Corona med andningsproblem så hade de inte skickat hem honom. Människor med misstänkt Corona som kommer in med andningsproblem lägger dom in eftersom det kan gå fort.

Dessutom när sonen blev sjuk så ringde hon Anna Book och pratade i telefon i 2 timmar så jag undrar hur det egentligen är. Tragiskt om hon söker läsare och besökssiffror.
Citera
2020-03-14, 15:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Nej det är inte bekräftat. De testade inte sonen för Corona. Han fick astma medicin vad jag kan se. Hon skriver att de fick åka hem med inhalator. Hade han haft Corona med andningsproblem så hade de inte skickat hem honom. Människor med misstänkt Corona som kommer in med andningsproblem lägger dom in eftersom det kan gå fort.

Dessutom när sonen blev sjuk så ringde hon Anna Book och pratade i telefon i 2 timmar så jag undrar hur det egentligen är. Tragiskt om hon söker läsare och besökssiffror.

Ja jag tyckte väl det lät märkligt. Han hade ju varit i Åre och inte i Italien.
Citera
2020-03-14, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja jag tyckte väl det lät märkligt. Han hade ju varit i Åre och inte i Italien.

Men jag kan såklart inte utesluta Corona heller, men man skickar inte hem något barn med andningssvårigheter med en inhalator.
Man behåller ett sådant barn för övervakning. Inhalator har man för astma.
Källa
https://www.fass.se/LIF/product?igno...296&userType=2
Citera
2020-03-14, 17:37
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Men jag kan såklart inte utesluta Corona heller, men man skickar inte hem något barn med andningssvårigheter med en inhalator.
Man behåller ett sådant barn för övervakning. Inhalator har man för astma.
Källa
https://www.fass.se/LIF/product?igno...296&userType=2
Det finns diverse inhalatorer för diverse ändamål.
Citera
2020-03-14, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det finns diverse inhalatorer för diverse ändamål.

Okej, vilken ger man till icke diagnostiserade Corona barn med andningssvårigheter att ta med hem?
Vilken läkare skickar hem ett barn med andningssvårigheter? Har mycket svårt att tro på Mys story. Antingen överdriver hon eller så finns det något hon utelämnar.
Citera
2020-03-14, 19:08
Medlem
Citat:
Jaha då har Anna garanterat fått det med hon som är så skör. Då blir det karantän på herrgården. Det ända positiva är ju att Anna inte kan utnyttja karensdagen.
Citera
2020-03-14, 19:13
Medlem
Citat:
Okej, vilken ger man till icke diagnostiserade Corona barn med andningssvårigheter att ta med hem?
Vilken läkare skickar hem ett barn med andningssvårigheter? Har mycket svårt att tro på Mys story. Antingen överdriver hon eller så finns det något hon utelämnar.
Enligt hennes insta mys alltså så har han viruset kolla där..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in