2019-11-02, 08:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
- Om äldre herrar har svårt att minnas vad de sagt är det synd. Men jag har tre barn, och vad är jag för förebild om jag inte någon gång sätter ner foten?

Nu har vi ju sett resultatet av Annas barnuppfostran. BAM. BAM. BAM.
Citera
2019-11-02, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu har vi ju sett resultatet av Annas barnuppfostran. BAM. BAM. BAM.

Kärring!!!!!

Såg du det programmet?
Citera
2019-11-02, 10:09
Medlem
Jag tror ju att ju taskigare man är mot Johannes Brost desto drygare blir han tillbaks HAHAHAHA OM anna talar sanning vilket inte jag tror, men om! fan vad brost är king!!! HAHAHAHAHA!!!!!!!
Citera
2019-11-02, 10:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simie
Kärring!!!!!

Såg du det programmet?
Hoppas det inte är mig du kallar kärring.
Tyvärr såg jag inte programmet. Mitt intresse för Anna hade inte vaknat när det sändes.

Ser framför mig hur Anna försöker stampa i golvet men inte når ner med foten. Hennes korta ben har gjort att barnens uppfostran inte blev som den borde ha blivit. Något att gråta ut över när hon gör comeback.
Citera
2019-11-02, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hoppas det inte är mig du kallar kärring.
Tyvärr såg jag inte programmet. Mitt intresse för Anna hade inte vaknat när det sändes.

Ser framför mig hur Anna försöker stampa i golvet men inte når ner med foten. Hennes korta ben har gjort att barnens uppfostran inte blev som den borde ha blivit. Något att gråta ut över när hon gör comeback.

Klart jag inte kallar dig kärring! Det var A som jag fräste åt då hon var så taskig mot Johannes 💖 vet du nån live där hon pratar om honom? Har bara läst på olika forum att hon snackat skit om han flera gngr...
Citera
2019-11-02, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simie
Allready read it ingen som mins nåt från programmet? 😊

Jag har ett bestämt minne från programmet. Ett tävlingsmoment gick ut på att man skulle äta så mycket/fort som möjligt av en jääääätttelång nudel (heter det så i singularis?). Den var flera meter lång. När det var Annas tur så började hon att gråta (surprise!) och snyftade på knackig engelska till den japanske lekledaren att -"Ajj dönt nöuw iff ajj känn do diss bikås ajj hädd önn ståmmack operäjtjen."
Kommer inte ihåg hur det gick och om hon ens försökte, men offerkoftan sätt i vanlig ordning på...
Citera
2019-11-02, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Jag har ett bestämt minne från programmet. Ett tävlingsmoment gick ut på att man skulle äta så mycket/fort som möjligt av en jääääätttelång nudel (heter det så i singularis?). Den var flera meter lång. När det var Annas tur så började hon att gråta (surprise!) och snyftade på knackig engelska till den japanske lekledaren att -"Ajj dönt nöuw iff ajj känn do diss bikås ajj hädd önn ståmmack operäjtjen."
Kommer inte ihåg hur det gick och om hon ens försökte, men offerkoftan sätt i vanlig ordning på...

HAHAHA! Ja hennes engelska är ju underbar..... minns du hur hon var mot johannes o hur han var i programmet? Han brukar ju alltid vara så glad o sprallig m i det programmet av d jag sett verkade han vara lite låg 💖
Citera
2019-11-02, 23:57
Medlem
https://voskrattblogg.blogg.se/2009/...ett-skamt.html

https://yourchoir.wordpress.com/tag/...pansk-tv-show/
Citera
2019-11-03, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Varför skulle det vara roligt att bo granne med en kändis?
Jag skulle gärna bo granne med ex Pugh Rogerfeldt eller ngn annan kändis inget konstigt med det. Vad är ditt problem med det? Nej Booken vill jag inte bo granne med
Citera
2019-11-03, 00:34
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
https://voskrattblogg.blogg.se/2009/...ett-skamt.html

https://yourchoir.wordpress.com/tag/...pansk-tv-show/

Jag skulle vilja se den showen nu
Citera
2019-11-03, 00:52
Medlem
Jag kommer ihåg det där programmet när Johannes Brost sa att hon liknade en knubbsäl. Det blev ett djävla liv och Anna kände sig kränkt. Dom avskydde varandra rejält och jag fick uppfattningen att Brost kände skam över att deltaga i samma program som Book. Dom var riktiga fiender och det var nog därför inte knubbsälen gick med sin gamla blomma till hans begravning.

Man kan i alla fall ge Book kred för att hon bidrar till miljön då hon återanvänder samma blomma i samtliga begravningar. Tror dock att hon är portad från både bröllop och begravningar vilket Läckberg visade prov på och hemlighöll sin vigsel för säkerhets skull. Hon gjorde nog bort sig med sin närvaro på den senaste begravningen av Noppe och fick lämna utan att ha använt "kvasten". Kungen var där och såna som Book får nog betraktas som en säkerhetsrisk. Nu när det visat sig att samtliga förutom yngsta dottern är kriminella så ogillar SÄPO sådana sörjande.
Citera
2019-11-03, 01:17
Medlem
Inte en japansk show, men lite kul ändå att se Anna katapultas - och förstås gnälla över skador direkt.

https://www.youtube.com/watch?v=ZAINmgfKayc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in