2019-11-03, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag kommer ihåg det där programmet när Johannes Brost sa att hon liknade en knubbsäl. Det blev ett djävla liv och Anna kände sig kränkt. Dom avskydde varandra rejält och jag fick uppfattningen att Brost kände skam över att deltaga i samma program som Book. Dom var riktiga fiender och det var nog därför inte knubbsälen gick med sin gamla blomma till hans begravning.

Man kan i alla fall ge Book kred för att hon bidrar till miljön då hon återanvänder samma blomma i samtliga begravningar. Tror dock att hon är portad från både bröllop och begravningar vilket Läckberg visade prov på och hemlighöll sin vigsel för säkerhets skull. Hon gjorde nog bort sig med sin närvaro på den senaste begravningen av Noppe och fick lämna utan att ha använt "kvasten". Kungen var där och såna som Book får nog betraktas som en säkerhetsrisk. Nu när det visat sig att samtliga förutom yngsta dottern är kriminella så ogillar SÄPO sådana sörjande.
Hur många här på tråden bor i närheten av sångfågeln? Ta en runda och se om det är ngn hemma. Visst finns ju timer till belysning. Man ska inte jaga ngn men Anna har byggt upp detta själv. Från Världsstjärna i Solna skrytande med att hon var granne med kungen (visserligen ett par km bort). Nu boende utanför Märsta i skogen med dålig bussförbindelse (inget fel med det heller). Det ända hon har åstakommit de senaste åren är förnedrings TV och och mima ABC på en dålig krog.. Nu äntligen Anna har sanningen kommit fram om din familj. Du är nog slut som kändis nu, men gråt lite till så får du 5 minuter till i Hänt i Veckan.
Citera
2019-11-03, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hur många här på tråden bor i närheten av sångfågeln? Ta en runda och se om det är ngn hemma. Visst finns ju timer till belysning. Man ska inte jaga ngn men Anna har byggt upp detta själv. Från Världsstjärna i Solna skrytande med att hon var granne med kungen (visserligen ett par km bort). Nu boende utanför Märsta i skogen med dålig bussförbindelse (inget fel med det heller). Det ända hon har åstakommit de senaste åren är förnedrings TV och och mima ABC på en dålig krog.. Nu äntligen Anna har sanningen kommit fram om din familj. Du är nog slut som kändis nu, men gråt lite till så får du 5 minuter till i Hänt i Veckan.
När hon slutade böla så försvann populariteten. Frisören gav henne piller så hon blev stenhård och såg ut som en rikspundare. Nästan hela familjen är kriminella och beter sig som tattare. Det kan inte ens ha undgått pressen då jag tror att Oxblod är här ibland på forumet och kollar efter information till ett scoop. Om inte Book är stor och tjock samt gråtande så är hennes karriär över.
Citera
2019-11-03, 02:04
Medlem
HateWrecks avatar
Svär på att AB har antidepp, dagtidslugnande plus något till natten..
Typiskt lynnig benzokärring.

Kanske hon börjat ta stesoliden lite oansvarigt nu, med all stress och press och så...
Orkar inte ens med Insta. Stängt av sociala medier och tröstäter, piller och praliner..
Tänk om hon öppnar en vinbox ovanpå det?
Ride the lightning liksom...
Anna goes apeshit, Gunilla Persson style.
Det skulle kunna bli hur festligt som helst.
Mycket ilska och allmänt vansinne som behöver komma ut där..

"Artisten var vid polisingripandet kraftigt påverkad och i stark affekt. Vid avvisisitering beslagtog polisen förutom narkotikaklassade mediciner även flera knivar och en större skruvmejsel."

"I bilen som NN framförde vid gripandet påträffades förutom stöldgods enl. mackpersonalens vittnesmål även verktyg och maskiner som tros härröra från en rad inbrott runt om i Märstaområdet."

..okej. Det var kanske lite over the top.
Men tänk bara, det skulle kunna hända.
Citera
2019-11-03, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag kommer ihåg det där programmet när Johannes Brost sa att hon liknade en knubbsäl. Det blev ett djävla liv och Anna kände sig kränkt. Dom avskydde varandra rejält och jag fick uppfattningen att Brost kände skam över att deltaga i samma program som Book. Dom var riktiga fiender och det var nog därför inte knubbsälen gick med sin gamla blomma till hans begravning.

Man kan i alla fall ge Book kred för att hon bidrar till miljön då hon återanvänder samma blomma i samtliga begravningar. Tror dock att hon är portad från både bröllop och begravningar vilket Läckberg visade prov på och hemlighöll sin vigsel för säkerhets skull. Hon gjorde nog bort sig med sin närvaro på den senaste begravningen av Noppe och fick lämna utan att ha använt "kvasten". Kungen var där och såna som Book får nog betraktas som en säkerhetsrisk. Nu när det visat sig att samtliga förutom yngsta dottern är kriminella så ogillar SÄPO sådana sörjande.

Vadå för blomma? Haha nu har jag missat nåt 😂

Haha nej det var mildare än så dom skulle ha på sig en säldräkt och då sa Brost till B "fin dräkt, behåll den för du passar i den" hahaha!!! 😂
Citera
2019-11-03, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simie
Vadå för blomma? Haha nu har jag missat nåt 😂

Haha nej det var mildare än så dom skulle ha på sig en säldräkt och då sa Brost till B "fin dräkt, behåll den för du passar i den" hahaha!!! 😂

ALLA artister/skådisar har talat väl om brost utom anna book. Det är intressant
Citera
2019-11-03, 07:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Inte en japansk show, men lite kul ändå att se Anna katapultas - och förstås gnälla över skador direkt.
https://www.youtube.com/watch?v=ZAINmgfKayc
Jag tänkte mest på att hon hela tiden skulle rätta till håret. Hon var allmänt klumpig och vi ska vara glada att hon inte är sjuksköterska på en akutmottagning eller liknande. Hon verkade mer än lovligt trög i skallen.
Citera
2019-11-03, 07:43
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simie
Vadå för blomma? Haha nu har jag missat nåt.
Anna tog med en bukett vita rosor till Noppes begravning trots att det stått i annonsen att det inte skulle läggas några blommor på kistan. Efteråt tog hon hem buketten och satte i en vas på köksön. Återanvändning. Anna är miljösmart.

Finns lite att läsa om det hela på Bloggbevakning:
Citat:
Anna Book går på begravning och lägger praktiskt taget hela ceremonin på att fota händelsen från alla tänkbara håll och vinklar istället för att insupa avskedet av en saknad medmänniska.
Och inte nog med att hon sedan postar alltihop på sociala medier i ett sju helvetes kollage – hon berättar även i sin live (enligt min läsare Toto) om privat information som familjen inte själva valt att gå ut med ang dödsfallet.
https://bloggbevakning.se/2017/03/31/smaklost/

Duktigt Anna.
Citera
2019-11-03, 07:46
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Inte en japansk show, men lite kul ändå att se Anna katapultas - och förstås gnälla över skador direkt.

Lyssna fjärten 0.50 in i klippet 😂😂😂
Citera
2019-11-03, 08:27
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Vilken grace Anna har, som en (elefant)balettdansös..
Eller är det något fel på klippet, känns som det går i slowmotion...
eller det kanske är Anna..
Citera
2019-11-03, 08:40
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Lyssna fjärten 0.50 in i klippet 😂😂😂
Kunde inte uppfatta den. Om byxorna varit mjölade hade man åtminstone sett den.
Citera
2019-11-03, 09:06
Medlem
cece123s avatar
Jag undrar om Anna var en populär granne i Solna ?
Kanske innebar hennes förmodligen enda tid som hon upplevt i högre arbetstakt
i sitt liv (runt Lets dance tiden 2006) att hon blev riktig Stolledano...
Att spola asfalten utanför porten verkar ju lite..stolligt..

https://imgur.com/a/fxpv8vX
Citera
2019-11-03, 10:03
För alla som orkar ta sig igenom den här filmen, är det uppenbart att Anna inte mår bra och är väldigt ensam: https://www.youtube.com/watch?v=X1N2M25c8i4

Ni verkar desperat vilja ha tillbaka henne i sociala medier så att ni kan fortsätta slänga skit på henne.
Varför?
Ni har ju tjatat om att hon borde lägga ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in