2019-10-08, 13:37
Medlem
Av 3 barn och 2 dömda för brott och en pappa/fadersgestalt som arbetar med säkerhet, hur kan han behålla sina uppdrag ex vid säkerhetsskydd av div personer/uppdrag gör man inte kontroll på de närmaste då?
Är man stolt som mamma efter detta fast enl Anna så har den 13 åriga flickan säkert bett A om att lägga en öppen i hennes mun, och vad gäller F så är det säkert hennes kollega som var hemma och sjuk som sprang till den äldre kvinnan och stal smyckena och la det i F väska tillsammans med cannabis, för inte kan väl inte dessa väluppfostrade oskyldiga barn gjort något sånt här!
Det är lite sisådär med skola och betyg med dessa barn har lyssnat när Anna berättat och visat hur man snattar/stjäl osv.
Citera
2019-10-08, 13:46
Medlem
Ovcharkas avatar
Anna är zigenare (finsk tattare) och Mehmet en kriminell arab. Självklart att Felicia blir som hon blivit.

De andra två barnen har det inte mycket bättre. Istället för en kriminell arab så har de en förståndshandikappad spanjor (Månne även han med zigenar-gener, en rom) som far.

Felicia stjäl och säljer guld och knarkar. Sonen super och våldtar. Yngsta dottern är sexuellt lös och visar upp sig på sociala medier.
Citera
2019-10-08, 13:59
Medlem
Tidigare tjatade Tunnan om karma den slår tillbaka numera. Mello som skulle bli en storstilad återkomst gick åt helvete. Nya låten Heaven blir ett magplask då LillTunnan torskat för tjuveri. Ett tips Anna gör en cover på Highway too hell. LillTunnan bör få fotboja blir det så är det inte mycket till straff sitta men mamma och blippa på sociala medier är ju vad hon normalt gör. Borde kanske skriva en bok I skuggan av Book vore en bra titel.
Citera
2019-10-08, 14:05
Medlem
Jag läste fup och jag fick ont i magen! Jag skulle önska att nån lyckades fråga Anna om hur fan hon ska försvara att hennes dotter stulit från en gammal handikappad dam! Måtte karma karma komma till suckunge snart
Citera
2019-10-08, 14:27
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Jag läste fup och jag fick ont i magen! Jag skulle önska att nån lyckades fråga Anna om hur fan hon ska försvara att hennes dotter stulit från en gammal handikappad dam! Måtte karma karma komma till suckunge snart
Precis så kände jag också. Hela förhörsprotokollet med Felicia är en sjuk spegling av Märstamorsans sätt att hantera problem
- förneka
- skyll på någon annan
- gör dig till ett offer
- låtsas vara gullig och omtänksam
- spela dum
- dra upp sjukdom, medicinering mm

Jag tror definitivt inte att det här är första stölden Lazy F utfört och jag hoppas att hennes vänner (de få som är kvar), grannar (de som hittat hit) och andra, som på olika sätt kommit i kontakt med Lazy F och hennes skenheliga mor, börjar fundera på om något de äger ”oförklarligt försvunnit”.

Det här är bara så obehagligt. Brrrrr
Citera
2019-10-08, 14:30
Medlem
Med tanke på det fotot på advokat firma som Anna la upp i samband med elevkåren och ville redan där styra bort fokuset, men sanningen kom fram.
Vad gäller om hon blivit inbjuden eller inte så är jag 100% säker att hon har säkert bjudit in sig själv, men vilken skola skulle kunna i nuläget bjuda in henne att föreläsa med tanke på sonens alla domar och dotters tidigare domar och de kommande.
Nu hoppas jag innerligt att musik Sverige vänder denna familj ryggen för vad ska komma härnäst? Med tanke på bråket mellan Anna och Denise Lopez då Anna hade stulit bla ett halsband som var väldigt speciellt för Denise. Anna har säkert nekat att hon skulle aldrig ta något från sin bästa vän, sen var Anna så korkad och blev fotad med halsbandet på sig och med även denna historia med sig att kunna stjäla från sin bästa vän påvisar det finns ingen spärr.
Undra om det inte saknas saker hos Dr Alban, My Martens osv sannolikt saknar de också saker men vill kanske inte ännu tro att Anna eller hennes familj skulle stjäla av dem!?
Citera
2019-10-08, 14:36
Medlem
När jag läste ville jag bara in och komentera på annas ig och säga henne ett väl valda ord . men stoppade mig i sista sekund då jag inte vill bli blockad. Men nu är det väl ändå bäst om tjock anna slutar som offentlig person och sakta glöms bort. Därefter får dom ordna upp inom familjen. Bara vanessa kvar . kommer väl upp något sexklipp snart. Så som hon visar upp sig.
Citera
2019-10-08, 15:25
Medlem
Skottihuvets avatar
Bra inlägg?
https://minfil.com/P2maV673n2/03848C...3702A81035_png
Citera
2019-10-08, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skottihuvet
Bra inlägg?
https://minfil.com/P2maV673n2/03848C...3702A81035_png
Ja, faktiskt. Det är dags att ta tag med sanningarma som hon konstant förnekar.
Men F är myndig så då är det inte mammas problem.
Förutom då att hon fortfarande bor hemma hos lilla mamsingen
Citera
2019-10-08, 15:51
Medlem
nu går blockeringsfingret snart varmt bam bam baaam

https://postimg.cc/JGyGrnZg
Citera
2019-10-08, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Luciano ”Lucky” Ingrosso som har en egen tråd här på Flashback är eller var en vän till Anna Book och hennes familj. Han är ju kriminell men det kan man läsa om i hans tråd. Han blev dömd för att ha slängt en tändare på Anna Book när hon försvarade hans flickvän som är vän med Anna Book.
(FB) Skvaller om Luciano Ingrosso?

Nu till liksom världen är liten. Luciano är ofta på Termovägen. Jag har stött på honom flera gånger rökandes cannabis tillsammans med mamma Darrar och hennes kompis M*lin Vul*tic
* a * e som bor granne, dörren bredvid Darrar.

Nu kommer Luciano och M*lin Vul*tic * a * e ta bort sina likes och kommentarer tillvarandra på Facebook så den som vill kan ju gå in och spara ner innan de raderas.

Trots att Luciano dömdes för några år sedan för att ha slängt tändaren på stackars Anna så stötte jag på Luciano och Antonio när jag skulle ner till garaget för några veckor sedan.
Luciano är en säljare och langare av knark och lite till.
De som kan titta lite på ratsit på namnen ser att de bor på samma våningsplan. Darrar och M*lin Vul*tic. * a * e

Jag undrar om Anna Book och Luciano Ingrosso numera är vänner? Är tändaren ett minne blott?

Luciano är också vän med Felicias pappa Mehmet. Så sjuk liten värld och alla vägar bär till Termovägen...

Kommer ni ihåg vård nu avlidna vän, Darrar´s, inlägg, han skrev mycket om Antonion s förhavande med "återförsäljare" av vissa droger, så vem köper av vem i den familjen?
Citera
2019-10-08, 16:06
Medlem
Anna Book har det inte lätt

Sonen dömd för barnsexbrott.

Och nu är dottern åtalad för stölder och narkotikabrott.

Sådan mor, sådan dotter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in