Flashback bygger pepparkakshus!
2005-02-18, 16:21
Medlem
cosmo costanzas avatar
Finns det ingen som har några hållhakar på ruggugglan C.Perrelli? Retar mig bara mer o mer på den vidriga suggan och hennes imbecilla uttalanden. Skulle verkligen behöva gotta mig lite i eventuella skandaler, misstag eller kriminalitet där den obegripligt korkade skatan är inblandad.
Citera
2005-02-18, 19:00
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Japp, och så frågar jag inte heller...

Men du kan ju hålla käften om du inte har något att komma med, inte sant?

Vad jag vet om Charlotte Perelli är följande:

Hon har varit i storbråk med Bertan, där han bland annat sa att hon sminkade sig som "en hora"

Hon försökte sig på en rejält misslyckad popkarriär några 2-3 år efter att hon vann schlager em(som för övrigt inte särskilt många brydde sig om)

Hon och hennes man är bannlyst från resten av hennes mans familj(antagligen på grund av henne)
Citera
2005-02-18, 19:35
Bannlyst
Hon har knullat runt ganska rejält (även då hon haft förhållanden). E-Type är en i mängden.

Så är det ofta med damer som gör karriär.
Citera
2005-02-18, 19:48
Medlem
Ugges avatar
Jag hatar skenheliga idioter som använder tidningarna för att smutskasta folk för sina egna syften medan andra som borde hängas ut skyddas. Titta på de idioter som kallar sig journalister som skriver i våra kvällstidningar hur de slickar varandra i röven och missbrukar sin ställning för egen vinnings skull.
Jag har hört en del om henne från bekanta som kommer från hennes hemtrakter, hon verkar dock hantera sitt ego bättre än hennes lillasyster...
Citera
2005-02-19, 00:05
Medlem
Tesans avatar
Charlotte i bråk om knark:
http://expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?a=243520
Citera
2005-02-19, 00:41
Medlem
snuttes avatar
Borde inte vara så svårt att gräva i. Har vänner i hålan hon är uppvuxen i.
Citera
2005-02-20, 12:56
Medlem
c00lmans avatar
Herregud vilka meningslösa inlägg... Kvinnan som knullat sig igenom hela Småland och stora delar av Stockholm så har inget något att komma med? Hahahaha.
Citera
2005-02-20, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av c00lman
Herregud vilka meningslösa inlägg... Kvinnan som knullat sig igenom hela Småland och stora delar av Stockholm så har inget något att komma med? Hahahaha.

Det kanske bara ÄR just SKVALLER.
Citera
2005-02-20, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugge
Jag har hört när hon haft sex...

Du har alltså HÖRT henne, när hon hade sex. Hade hon talfel även när hon stönade? Pejjejji...
Citera
2005-02-20, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mossad
Hon har knullat runt ganska rejält (även då hon haft förhållanden). E-Type är en i mängden.

Så är det ofta med damer som gör karriär.

Den "sjungande" tandläkaren och ett gammalt fotbollsproffs som numer är agent samt har ett eget klädmärke har oxå varit på besök...
Citera
2005-02-20, 21:34
Medlem
Ugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Der Alte
Du har alltså HÖRT henne, när hon hade sex. Hade hon talfel även när hon stönade? Pejjejji...
Nej det var för 12-13(?) år sedan och vi har alla samma talfel här nere så vi märker inte av det. Hon kanske sa "fotae fotae, jag komme snat"?
Citera
2005-02-21, 03:11
Medlem
Sture Krügers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Japp, och så frågar jag inte heller...

bwhahaha!

Var tog Thomas vägen?

Ugge: Hur lät hon? lågt, snörvlande, valpgny eller vad? Utveckla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in