2019-02-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Haha, jag tänkte faktiskt också på att hon var en väldigt tantig 15-åring...inte ful, men ingen sex appeal, bara stora bröst liksom

Hela hon kanske är en bluff.... Hon kanske var trettio när hon sjöng "abc" och det var en kupp av henne och hennes mamma att det skulle bli mer uppmärksamhet om de låtsades att hon var yngre. Ja... Av någon anledning så skulle jag inte bli ett dugg förvånad.
Citera
2019-02-10, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Hon har ingen hållhake på TV4.

Hon är BILLIG. Det är därför man låter henne medverka. Hon bönar och ber om att få medverka, och kräver obefintligt gage.

Ja, så är det nog. Nu skrattar jag åt henne igen, åt minnet när hon var med i Biggest Loser och fick något totalknäpp och rabblade upp alla sina namn och sen "BAM!BAM!BAM!".
Citera
2019-02-10, 22:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Ha, ha, ha! Det är ju riktigt roligt att hon tycker att hon är kollega med Celine Dion. Samt ser man det på DET viset så är det klart att hon kanske kunde förväntas vara rikare. Jag undrar dock vad hon har för hållhake på TV4 som verkar se det som sin skyldighet att ha med henne i x antal program. Ingen skulle ju typ minnas henne om inte de ställde upp och lät henne vara med.

Sedan såg jag youtubeklippet som någon här inne länkade till från hennes tid i Solstollarna och tycker att hon såg GAMMAL ut för att vara femton år? Eller missförstod jag det och hon var trettio?

Nja med kombon lillgammal, stora bröst och en sångtext skriven för och av en 50
åring är det inte så konstigt att du blev förvirrad.

Anna verkade ju en smula tajt med Malou, när hon blir intervjuad av henne.
TV4 är väl dessutom måna att ha goda kontakter med alla, de behöver alltid
utfyllnad i sina många program.Anna är väl en person som ställer upp på
det mesta tv har att erbjuda henne inom kort varsel.
Hon ställde upp inom kort varsel i Hanna Widells och Amanda Schulmans
intervjuprogram när Jonas Gardell plötsligt inte kunde vara med.
Senast redigerad av cece123 2019-02-10 kl. 22:06.
Citera
2019-02-10, 22:30
Medlem
undrar vad detta är??? från instagram

https://minfil.com/d7df34tdb7/592C7B...368C92EFA0_png
Citera
2019-02-10, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ja, jag minns att jag kärade ner mig i hon i mitten. Anna väckte inte några känslor alls.

Slogs av en rolig tanke. Anna gör ju vad som helst för att synas i tv så det skulle vara otroligt roligt att se henne i På spåret. Antingen i lag med Roberto eller Felicia, eller kanske vännen dr Alban.

Skulle gärna se henne tävla i På Spåret med vännen "frisör Bobby". Skulle se varje avsnitt - hans fejkade utseende och sätt facinerar mig oerhört. Tunnans tänder skulle blända hela studion.
Citera
2019-02-10, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Skulle gärna se henne tävla i På Spåret med vännen "frisör Bobby". Skulle se varje avsnitt - hans fejkade utseende och sätt facinerar mig oerhört. Tunnans tänder skulle blända hela studion.

Har missat att hon är vän med honom - hur jag nu har kunnat det.
Den där Bobby är ju den där sönderopererade bögen som klipper alla små kändispojkar som är under 20 år. Finns väl inte en enda Youtube-pojke mellan 5-20 år som han inte har lockat med gratis klippning.
Senast redigerad av Endryt 2019-02-10 kl. 23:26.
Citera
2019-02-11, 00:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Den där Bobby är ju den där sönderopererade bögen som klipper alla små kändispojkar som är under 20 år. Finns väl inte en enda Youtube-pojke mellan 5-20 år som han inte har lockat med gratis klippning.

Således Annas lilla son, som glatt berättade att Bobby var det enda frisören han
går till i ett liveinlägg.
Citera
2019-02-11, 00:26
Medlem
Citat:

Glöm inte bort bög-Bobby's överkammade flint.... 😁😁

Hjälper inte hans mirakelpiller för hans egna hår?
Citera
2019-02-11, 06:01
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigNisse
Kom tänka på har hon haft äran att sjunga på en finlandsbåt ??
Den 16:e mars 2006 ska Anna Book enligt nedan länk ha uppträtt i dansföreställning på Viking Line i samband med att hon deltagit i den första säsongen av Let's Dance (hon kom tvåa, vinnare Måns Zelmerlöw), dock oklart om hon även sjöng
Därtill blev hon, på Internationella Kvinnodagen, utnämnd till Årets Kvinna av tidningen Aftonbladets läsare.
http://www.mynewsdesk.com/se/vikingl...ill-dans-90799
Senast redigerad av Minkybaby 2019-02-11 kl. 06:03.
Citera
2019-02-11, 08:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Den 16:e mars 2006 ska Anna Book enligt nedan länk ha uppträtt i dansföreställning på Viking Line i samband med att hon deltagit i den första säsongen av Let's Dance (hon kom tvåa, vinnare Måns Zelmerlöw), dock oklart om hon även sjöng
Därtill blev hon, på Internationella Kvinnodagen, utnämnd till Årets Kvinna av tidningen Aftonbladets läsare.
http://www.mynewsdesk.com/se/vikingl...ill-dans-90799

Årets kvinna?? De som röstade måste ha haft en masspsykos.
Citera
2019-02-11, 09:16
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Glöm inte bort bög-Bobby's överkammade flint.... 😁😁

Hjälper inte hans mirakelpiller för hans egna hår?

Det verkar inte hjälpa för Roberto heller för han är ju snart helt flintis.

Vad gäller Bobbys egna hår så frågade jag vid något tillfälle om varför pillren inte hjälpte på honom själv eftersom de var så högeffektiva. Kommentaren togs givetvis bort utan svar.
Citera
2019-02-11, 12:39
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Ja Hur har du kunnat missa det ? Var tom hans hemsida man kom till ett tag när man skulle klicka till Annas kontakt/ manager .
Hon & Lazy F har gjort massa reklam för honom och de har troligen fått löshår och barbietabletter i gengäld .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in