2019-07-03, 21:25
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Eftersom jag inte avslutat min tillvaro på flashback ännu får jag nu möjlighet att undra: Är dum i hela huvudet???
Tydligen! Förklara gärna det jag inte fattar!
Citera
2019-07-03, 21:36
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Tydligen! Förklara gärna det jag inte fattar!
Så bra!! Då vet du ... att du är korkad alltså
Over and out 👊🏼💥
Citera
2019-07-03, 21:54
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Så bra!! Då vet du ... att du är korkad alltså
Over and out 👊🏼💥
Jösses vad du är aggressiv och otrevlig...
Som jag tolkar ditt inlägg har Anna Book sagt att hon inte tagit botox men kan tänka sig att göra det. Du bifogar en bild där hon höjer på ögonbrynen och får djupa rynkor i pannan, som många får när de höjer på ögonbrynen. Sedan visar du en annan, mimiklös bild där hon är slät, vilket många är när de inte grimaserar, som bevis på att hon tagit botox och därför hycklar. Jag menar att dina exempel faktiskt inte stödjer din tes, då jag vet många som ser exakt lika fårade ut i pannan när de pratar och rör ansiktet, medan är släta när de är neutrala. Givetvis kan hon ha tagit botox ändå, men dina bilder är inte bevis för det. Men jag kanske misstolkade ditt inlägg. Det är svårt för oss som är ”dumma i hela huvudet” att tolka er intellektuella giganters inlägg. 😰

Jag tror Anna har extremt lågt självförtroende och ljuger, om nu så är fallet, för att bli älskad. Hon vet givetvis att hon varken har gått ut högstadiet eller har en karriär att falla tillbaka på. Hon borde få hjälp och inse att hon har ett värde ändå, även om hon växte upp med fel prioriteringar omkring sig. Att hon försöker framstå som självsäker är väl inte så konstigt, det försöker väl de flesta.
Citera
2019-07-03, 22:29
Medlem
OhMyGaddars avatar
Ett citat från Annas senaste blogginlägg:

"Det hade äntligen blivit dags för ännu en tatuering som min man funderat på länge och väl. Han tatuerade ordet MOMENTOS som på Spanska betyder Stunder."

Där trasslade hon till det.
Citera
2019-07-03, 22:42
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OhMyGaddar
Ett citat från Annas senaste blogginlägg:

"Det hade äntligen blivit dags för ännu en tatuering som min man funderat på länge och väl. Han tatuerade ordet MOMENTOS som på Spanska betyder Stunder."

Där trasslade hon till det.
Jag fattar inte? Momentos på spanska är stunder på svenska.
Citera
2019-07-03, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Jag fattar inte? Momentos på spanska är stunder på svenska.
Ja, men tjocksmocken skriver: "som på Spanska betyder Stunder."

Skulle såklart ha skrivit "som på svenska betyder...."
Citera
2019-07-03, 23:32
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Ja, men tjocksmocken skriver: "som på Spanska betyder Stunder."

Skulle såklart ha skrivit "som på svenska betyder...."
Semantik, går att formulera sig så. Inte för att Tunnan är ett språkgeni, men detta fungerar
Citera
2019-07-04, 00:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Jösses vad du är aggressiv och otrevlig...
Som jag tolkar ditt inlägg har Anna Book sagt att hon inte tagit botox men kan tänka sig att göra det. Du bifogar en bild där hon höjer på ögonbrynen och får djupa rynkor i pannan, som många får när de höjer på ögonbrynen. Sedan visar du en annan, mimiklös bild där hon är slät, vilket många är när de inte grimaserar, som bevis på att hon tagit botox och därför hycklar. Jag menar att dina exempel faktiskt inte stödjer din tes, då jag vet många som ser exakt lika fårade ut i pannan när de pratar och rör ansiktet, medan är släta när de är neutrala. Givetvis kan hon ha tagit botox ändå, men dina bilder är inte bevis för det. Men jag kanske misstolkade ditt inlägg. Det är svårt för oss som är ”dumma i hela huvudet” att tolka er intellektuella giganters inlägg. 😰

Det här kanske gör saken tydligare angående Boopidoos inlägg

Rynkor i massor här, 2016
https://youtu.be/whzD_c3Ht80

Ingen rynka i pannan skönjas när Anna försöker rynka pannan 2017
Biverkning?Konstig blinkning i ena ögat.Obs inget filter
https://youtu.be/KN7qZvVACPg

Rynkor åter i pannan 2018..
https://youtu.be/km3LAP4dglU

Det är bara att googla tvintervjuer under denna tid, botox börjar försvinna efter
3-6 månader och under sommaren 2017 var Anna slät i pannan, i Oktober börjar
rynkorna göra en mjuk comeback.
Anna gick ju hos sin tandläkare som även sprutar in Botox...
Anna kommer kanske inte ihåg någon injektion, möjligtvis kan hon ha varit
Sövd och fullproppad av bedövningsmedel...så måste det nog ha varit..för Anna
skulle aldrig ljuga ....i allafall inte medvetet..
Du har nog så rätt det du skriver om hennes självförtroende.
Hon verkar dessvärre haka upp sig på saker, så att ändra invanda spår misstänker
jag är inte kanske ens möjligt, bara för en kort stund möjligtvis.
Senast redigerad av cece123 2019-07-04 kl. 01:10.
Citera
2019-07-04, 00:54
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Om hon åt lunch hos grannarna lite oftare skulle hon nog inte ha såna viktproblem...

Det är möjligtvis sant.Denna tallrik var Rena rama fågelmaten..för minisparvar.

I Annas fall skulle väl lusten att hetsäta i smyg öka med sådana tallrikar och sluta
med ännu mer övervikt.För Anna är detta svältkost, hon svälter säker redan vid åsynen
av den minimala portionen.Snåla grannar ?
Citera
2019-07-04, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Fast hur var det nu igen? Hon säger ju att hon går upp i vikt när hon äter för lite...

Just ja!

Många överviktiga äter som sparvar i sällskap med andra för att inte sticka ut kanske men också för att stärka myten om att viktuppgång och fetma är genetiskt eller följd av sjukdom.

Alla vet dock att det har med matintag att göra. Anna Book är ju bara offentlighetens bevis på självbedrägeri. Var längesen vi hörde om powerwalks i gryningen? (Och nu kommer det naturligtvis redan imorgon)
Citera
2019-07-04, 11:12
Medlem
nytt inlägg på bloggen, inte så
långt men många jag och mig i vanlig ordning. totalt meningslöst att jag tog tid o läsa skiten
Citera
2019-07-04, 14:00
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt inlägg på bloggen, inte så
långt men många jag och mig i vanlig ordning. totalt meningslöst att jag tog tid o läsa skiten
Hon längtar efter värme, haha? Varför åker de inte till Segunda Casa då? Varför slösa pengar på lyxinredning (man kan fixa sina egna gardiner!) och gräsligs tatueringar om man inte har råd att åka till sitt sommarresidens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in