2019-06-13, 19:25
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Anna fick visst inte vara med i "Allsång på Skansen" i år heller...
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-alla-artister
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipilamu
Hon ingår inte heller i den utvalda skaran av Sommarpratare
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Detta är ju förfärligt! Den enda världsartisten Sverige har och hon får inte vara med. Hur tänker de bestämmande där uppe i Stockholm?
Att inte ta med denna underbara talangfulla sångerska är ju ett flagrant brott mot god smak och förfining? Skäms!!
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Hon tycker väl inte att det är nog seriöst med dessa program så hon har kanske tackat nej (Ironi)
Numera är det Fångarna på Fortet som gäller!
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Nu lär hon som vanligt spy galla över sina artistkollegor.
Tunnans karriär som en artist är sedan länge över, numera är hon bara ständigt aktuell som en rikspajas.
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Fångarna på fortet har väl nästan överlevt sig självt numera. Hur många gånger har hon varit med där?
Ha ha ha. Nä ingen orkar med kärringen! Vad har hon att leverera? Inte ett skit! Sjunga kan hon ju inte, till skillnad från t ex Jessica Andersson m fl. Det ENDA Tunnan klarar av är att lipa och tycka så synd om sig själv. Dessutom är ju människan extremt självgod till på köpet. En mer patetisk figur får man leta efter med ljus och lykta.

Jag har sagt det förr och säger det igen, för vilken gång i ordningen vete fan; Om kärringen loggade ut från sociala medier, eller åtminstone gav attan i att lägga upp massa skit, så skulle denna tråd stendö efter en månad. Men det VILL inte flodhästen!

Vidare fattar jag inte att hon lägger upp massa "gratisreklam" för t ex tyghuset. Vem fan bryr sig om vad hon köper?
Citera
2019-06-13, 19:50
Medlem
Det är bara ett program som jag skulle vilja se med Märsta-Anna när dom visar henne,
att hon går 10-12 mil per dag!
... men det kan jag bara drömma om.
Citera
2019-06-13, 20:18
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivijag
Det är bara ett program som jag skulle vilja se med Märsta-Anna när dom visar henne,
att hon går 10-12 mil per dag!
... men det kan jag bara drömma om.

"Den långa vandringen", Slomo-TV?
Citera
2019-06-13, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHotter
Är Roberto i Spanien? Ser ut som att han putsar fönstren i segunda casa?
Ja inte är det tagit i herrgården, inte ens Anna har palmer i trädgården.
Citera
2019-06-13, 20:49
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Ja inte är det tagit i herrgården, inte ens Anna har palmer i trädgården.

Nu ska vi bre på för mycket, det gör hon så bra själv.
I detta fall står det ju att det är "från arkivet" och i Juli 2018.
Citera
2019-06-13, 21:00
Medlem
Av ren nyfikenhet: Har Anna klarat av att hålla sig från att skriva/lägga bilder på sociala medier en hel dag?
Citera
2019-06-13, 21:00
Medlem
MrLevaLivets avatar
Blev nyfiken och kikade instagram med inredningsbilderna. Det finns varken rullgardiner eller persienner vad jag kan se. Är det inte vad man brukar sätta upp först? De där fjuttiga gardinerna i sovrummet täcker ju knappt någonting, måste vara omöjligt att sova gott. Eller ser jag fel, överdriver?
Citera
2019-06-13, 21:04
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Av ren nyfikenhet: Har Anna klarat av att hålla sig från att skriva/lägga bilder på sociala medier en hel dag?

Bilden som jag kommenterade från sovrummet är för 2 timmar sedan, så det är full fart.

Edit: Haha, missade din poäng, sry
Citera
2019-06-13, 21:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Blev nyfiken och kikade instagram med inredningsbilderna. Det finns varken rullgardiner eller persienner vad jag kan se. Är det inte vad man brukar sätta upp först? De där fjuttiga gardinerna i sovrummet täcker ju knappt någonting, måste vara omöjligt att sova gott. Eller ser jag fel, överdriver?

Det kanske är skugga i det rummet men visst det är alltid skönt att kunna dra för något när man ska sova även om rummet ligger mörkt till så det kanske inte behövs.
Citera
2019-06-13, 21:26
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Bilden som jag kommenterade från sovrummet är för 2 timmar sedan, så det är full fart.

Edit: Haha, missade din poäng, sry
Nu är det det ståååtliga vardagsrummet på g
Citera
2019-06-13, 21:27
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det kanske är skugga i det rummet men visst det är alltid skönt att kunna dra för något när man ska sova även om rummet ligger mörkt till så det kanske inte behövs.

Ja, måste finnas risk för smygbilder och fluktande också, en tänd sänglampa mot dessa gardiner torde ge god insyn utifrån.
Citera
2019-06-13, 21:35
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Nu är det det ståååtliga vardagsrummet på g

Tog de inte med någonting från lägenheten utan måste köpa allting nytt trots att människan var inlåst i källaren i flera veckor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in