2019-07-25, 22:28
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Bedragare knackade dörr på Söderhöjd
VarbergPå måndagseftermiddagen fick ett antal boende på Söderhöjd i Varberg besök av en man som påstod sig jobba för ett elbolag. En polisanmälan gällande grov stöld har kommit in till polisen efter att en person som haft besök blev av med ett guldhalsband.

Denna tjuv är en man.
Citera
2019-07-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Alltså detta blir ju ett dåligt inlägg eftersom jag inte kan återfinns källan. Men jag VET satt jag har läst i någon av Felicias kanaler något i stil med ”vill ni bättra på ert elavtal, kontakta mig”. När jag läste det tänkte jag att ”jaha, det var det hon var säljare av” men fäste inte så stor vikt vid det att jag skärmdumpade.
Så det var ju intressant.

Det skriver hon på sin Facebook!
Citera
2019-07-25, 23:25
Medlem
Osceolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Fattar inte varför så många dömer ut Roberto? Tycker han verkar vara hyfsat skön, han har självdistans och kan skoja lite, han är fit och ser bra ut.

Känns som att det är många som sitter hemma på kammarn och hamnar i nån hata-Book-extas. Man hittar minsta lilla grej och jobbar upp det i sitt huvud tills det blir nåt jättestort.

Han kanske har självdistans, men någon större hjärnkapacitet lär han inte besitta.

Jag sitter inte i ngn kammare, men läser igenom tidigare inlägg och har även träffat Roberto på krogen.
Citera
2019-07-26, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja 18 tidigare ägare på en -08a får mig att höja på ögonbrynen så mycket att de liknar Annas. Det låter mysko.

MVH/Gnomegirl.
Vad är det för registreringsnummer på bilen ? Eller går det att se antal tidigare ägare utan det ?
Citera
2019-07-26, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Vad är det för registreringsnummer på bilen ? Eller går det att se antal tidigare ägare utan det ?

Klicka på personens fordon på Ratsit, då får du upp bilens uppgifter och historik.
Citera
2019-07-26, 06:45
Medlem
Kan vi analysera detta (dravel): https://minfil.com/Q1XbT20fn5/80102D...4F51E9A1E_jpeg
Är det så att det hon säger är att hon inte kunnat hitta sin balans och därmed hålla vikten pga att hon tar på sig andras problem och svårigheter?
Vad gör hon med dem sen då? När det t. ex. gäller ptos-ungen verkar hon ju inte riktigt hjälpa och guida in i ett normalt vuxenliv ... utan vadå? Ingjuta i honom att han och hans familj är bäst ingen protest och så är det med det. Det kostade henne balansen, jaha.
Senast redigerad av MrsHjerpe 2019-07-26 kl. 06:50.
Citera
2019-07-26, 08:03
Medlem
Här ligger Annas blygsamma sommarnöje:
Pasaje Cantarranas 7, Torremolinos

https://earth.app.goo.gl/i7xbAe

Om Flashback har en korrespondent i trakten så vore det intressant att få reda på om det står V. Toledano på porttelefonen. Men det är bråttom, om bara några timmar så kommer det säkert sitta en handskriven lapp där det står A. BOOK.
Citera
2019-07-26, 08:41
Medlem
Vilka har hon legat med?
Citera
2019-07-26, 08:44
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Okej , när jag kollade stod det som en ganska ny nyhet i flödet ” i måndags ” .

Men då kan det vara dem ...

Men får man husrannsakan pga ett guldhalsband ?
Det beslutar befäl eller åklagare.
I kombination med droginnehav och Haklöses historia tvekar ingen.
Citera
2019-07-26, 09:12
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Oj, oj. Det måste vara en riktig rishög. Se upp alla spekulanter.
Min kompis dotter, som av någon outgrundlig orsak älskar hela familjen Stolledano, är förtvivlad. Hon skrev en kommentar på Annas blogg där hon frågade om Annas "fina bil" men den blev bortmodererad...tror tösen blev blockad tom men hon har tidigare frågat om Felicia då hon är tvärsäker på att hon sett Lazy i Uddevalla och Falköping...Anna bekräftade så att det troligtvis var Lady.
Nu ska jag alltså ägna helgen åt att trösta en 13-åring som blivit dissad av sina idoler....jobbigt när idolerna är just denna familj
Citera
2019-07-26, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Kan vi analysera detta (dravel): https://minfil.com/Q1XbT20fn5/80102D...4F51E9A1E_jpeg
Är det så att det hon säger är att hon inte kunnat hitta sin balans och därmed hålla vikten pga att hon tar på sig andras problem och svårigheter?
Vad gör hon med dem sen då? När det t. ex. gäller ptos-ungen verkar hon ju inte riktigt hjälpa och guida in i ett normalt vuxenliv ... utan vadå? Ingjuta i honom att han och hans familj är bäst ingen protest och så är det med det. Det kostade henne balansen, jaha.

Tycker det är så osmakligt att just hon är sponsrad för bikini med tanke på vad som hänt. Det är som att spotta brottsoffren i ansiktet. Fy f-n
Ett väldigt oseriöst företag som jag tycker vi alla ska bojkotta
Citera
2019-07-26, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tycker det är så osmakligt att just hon är sponsrad för bikini med tanke på vad som hänt. Det är som att spotta brottsoffren i ansiktet. Fy f-n
Ett väldigt oseriöst företag som jag tycker vi alla ska bojkotta

håller med dej, det är osmakligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in