2019-06-13, 21:42
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Tog de inte med någonting från lägenheten utan måste köpa allting nytt trots att människan var inlåst i källaren i flera veckor?
Tja hon kke låste in alla möbler i någon tom källare och slängde nyckeln. Vem vet med henne...
Citera
2019-06-13, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Nu är det det ståååtliga vardagsrummet på g

Tråkigt att precis ALLT är grått i hela huset. Deprimerande!
Citera
2019-06-13, 22:07
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Tråkigt att precis ALLT är grått i hela huset. Deprimerande!
Och svart. Blev just blockad för att jag skrev att vardagsrummet inte är min stil. Hon har ett bekräftelsebehov utan dess like. Skrämmande att allt ska gillas och berömmas, inga egna åsikter är tillåtna....sjuuuukt...
Citera
2019-06-13, 22:37
Medlem
Mune Sangss avatar
Vad tror ni Bookskan får i gage för sin medverkan i Fångarna på Fortet ?
Ett program vars ”bästföredatum” gick ut i mitten av nittiotalet.
Citera
2019-06-13, 22:38
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Och svart. Blev just blockad för att jag skrev att vardagsrummet inte är min stil. Hon har ett bekräftelsebehov utan dess like. Skrämmande att allt ska gillas och berömmas, inga egna åsikter är tillåtna....sjuuuukt...

Om Tunnan varit regent på medeltiden hade hon låtit halshugga halva befolkningen. Det bästa är att behandla henne som luft i alla sammanhang och aldrig tilltala henne.
Citera
2019-06-13, 22:55
Medlem
Horby-kvinnans avatar
Citat:
Blev just blockad för att jag skrev att vardagsrummet inte är min stil. Hon har ett bekräftelsebehov utan dess like. Skrämmande att allt ska gillas och berömmas, inga egna åsikter är tillåtna....sjuuuukt...
Skrev du verkligen inte något mer än detta? Det tror jag.
Book brukar nämligen inte blocka bara för sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Hon förtjänar bra med cash för medverkan i det programmet!

Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Om Tunnan varit regent på medeltiden hade hon låtit halshugga halva befolkningen. Det bästa är att behandla henne som luft i alla sammanhang och aldrig tilltala henne.
Din sviniga fettfobi och ditt mobbningsförsök är sjukt beteende. Anna Book är en fin och kärleksfull människa.
Citera
2019-06-14, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horby-kvinnan
Skrev du verkligen inte något mer än detta? Det tror jag.
Book brukar nämligen inte blocka bara för sånt.

Hon förtjänar bra med cash för medverkan i det programmet!

Din sviniga fettfobi och ditt mobbningsförsök är sjukt beteende. Anna Book är en fin och kärleksfull människa.
Kollade genom dina tidigare kommentarer och dom visar att du är en vänsteraktivist. Klart som fan att du då vurmar för den kontroversiella Anna Book. Nu kan du återgå till din sekt #vistårinteut där du passar väl in. Books IQ är väldigt lågt och ditt ligger på samma nivå.
Citera
2019-06-14, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Ett program vars ”bästföredatum” gick ut i mitten av nittiotalet.
Det är väl ett program som tar in folk från kändiskyrkogården. Har aldrig sett programmet utan bara när jag bläddrat och man ser Agneta Sjödin, (80-tal) och Gunde Svan (70-tal) stå och gapa. Att smörjan fortfarande pågår måste bero på att det drösar av medelmåttor som köper all skit dom visar i reklamen.

Till sångfågelns fördel kan nämnas att hon är sen början en enda stor parodi på sig själv. Sen fick hon udda avkommor och en äkta make som liknar en ur glada Hudik. Jag har en känsla av att Book inte vill visa sig nu då jag skymtat att hon är rund som en badboll.
Citera
2019-06-14, 00:38
Medlem
Horby-kvinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Books IQ är väldigt lågt
Anna har troligen ganska skapligt iq, och det är sannolikt högre än ditt, det framgår inte minst när man ser hur du går bort dig i sakfrågorna rörande Book.
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Till sångfågelns fördel kan nämnas att hon är sen början en enda stor parodi på sig själv. Sen fick hon udda avkommor och en äkta make som liknar en ur glada Hudik. Jag har en känsla av att Book inte vill visa sig nu då jag skymtat att hon är rund som en badboll.
Anna Book som varumärke går okej. Jag tycker hon lyckas bra med sin karriär. Parodi är hon inte.
Personangreppet på Book är löjligt.
Citera
2019-06-14, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horby-kvinnan
Anna har troligen ganska skapligt iq, och det är sannolikt högre än ditt, det framgår inte minst när man ser hur du går bort dig i sakfrågorna rörande Book.Anna Book som varumärke går okej. Jag tycker hon lyckas bra med sin karriär. Parodi är hon inte.
Personangreppet på Book är löjligt.
Varför går en batikhäxa in i tråden kan man undra? Har du fått smak för knubbsälen Anna också eller är det sonen du är ute efter? Han är väl hälften spanjor/finne så det passar dig. Din signatur säger ju också att du horar. (#jagstårinteutmedsånasomdig
Senast redigerad av gurkelurkan 2019-06-14 kl. 00:59.
Citera
2019-06-14, 00:58
Medlem
Readyfreddies avatar
Låt inte troll dra bort fokus från Märsta-morsan och hennes idiotiska tillvaro.

Hela Sveriges byfåne förtjänar all uppmärksamhet.

Sänds hennes insatser i Fångarna på fortet på riktig TV eller blir det enbart på play i år igen?
Citera
2019-06-14, 05:19
Medlem
Tooheyss avatar
Undra hur mycket rabatt hon får för alla taggar var allting är köpt

https://www.instagram.com/p/BymZEEAoPyT/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem