2019-04-18, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Han har nog inget körkort ännu..
han har nog inte vuxit så mycket sedan Anna gifte sig..
https://www.instagram.com/p/BWFKI8KBFYv/?hl=sv
Måste säga att bröllopsgästerna ser ut att inte vilja synas
på bild..som att de skäms att de är på Anna Books bröllop.

Ursäkta. Det ÄR ju film. Jag som är trög som vanligt. Men tack! Kvällens skratt!
Citera
2019-04-18, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebountyhunter
Haklöse har väl inte körkort? Undrar vem som körde bilen. Han stod väl kvar ute å stekte medan mamma och pappa var och handlade påskägg till honom och de andra barnen.
Han åkte iaf tvärbanan igår vid 16 tiden, gick av i Solna!
Citera
2019-04-18, 22:38
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Har inte Fru Fyrkant bjudit in de stora tidningarna till hemma hos-reportage ännu? Man vill ju se hur det fina folket lever!

Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det lär komma, så snart de imponerande takkronorna är på plats i Stora Salen.
Bara det bästa är gott nog för vår drottning Anna.
Hon lär ju dra dit var enda blaska hon kan. Självklart kommer hon lipa i pressen i vanlig ordning.... Sååå patetiskt!
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag finner den haklöse enormt rolig på sitt sätt. Men jag gillar absurd humor.
Synd att du inte förevigade denna stund.

Citat:
Lovar bot och bättring till nästa gång. Får väl köra till Märsta/Sigtuna även efter flytt och jaga filmklipp.

Han stirrade dessutom rakt på mig när jag gick förbi så att ta bild var otänkbart.
Åh! 1.65 haklös snoppviftarunge leker gangster? Försökte säkert se hotfull ut. Lär ju gått sådär
Citera
2019-04-18, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vad väntar de på , varför flyttar de inte bara in ? Jag hade varit hur ivrig som helst att flytta in till ett ställe med tomt och soldäck . Helst i detta vackra vårväder
Familjen väntar på att Anna ska sortera klart i källaren. Lite live och sjukhusbesök först kanske ngt hemligt gig på Harrys i vårt avlånga land.. Vem vet, bara primadonnan själv.
Citera
2019-04-18, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag kanske har fel på mitt ”vidvinkelseende” för jag får inte iihop din bild med mäklarens bild
https://postimg.cc/G9BNZd4f
Vad än snoppgangstern säger så är det ingen herrgård
Citera
2019-04-18, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Har inte Fru Fyrkant bjudit in de stora tidningarna till hemma hos-reportage ännu? Man vill ju se hur det fina folket lever!
Hon måste montera Jysk och IKEA möbler först, kan ta tid. Säkerhetsvakten och 19 cm sonen är väl inte så händiga.
Citera
2019-04-18, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Familjen väntar på att Anna ska sortera klart i källaren. Lite live och sjukhusbesök först kanske ngt hemligt gig på Harrys i vårt avlånga land.. Vem vet, bara primadonnan själv.
Det kanske även måste repareras någon bruten nagel eller krulla någon ögonfrans hos Bobby. Sådant får inget flyttlass sätta käppar i hjulet för!

Citat:
Din kommentar är att beteckna som näthat och hot. I alla fall i Annas ögon.
Citera
2019-04-18, 23:58
Medlem
colberttts avatar
Citat:

#förkärlekmothat

Hur jävla lång tid kan det ta för mupparna att flytta in?! JAG BLIR GENUINT FRUSTRERAD. Vad fan håller de på med?! Imbeciller!
Citera
2019-04-19, 00:23
Medlem
morbrostewarts avatar
Citat:
Jag skäms över att jag inte fick det här på film men jag hade outat mig för familjen om jag filmat det.

Kom till Coop i Märsta för ca 20min sedan. Satt i telefon men tänkte på att någon tönt spelade skithög musik i sin bil.
Kliver ur min bil å ser då haklöse stå vid en grå(blå?) Volvo sedan modell äldre. Dörrarna öppna så att alla skulle höra hans musik och självklart hade han tagit av sig tröjan så att alla skulle se hans underutvecklade bringa(!!!!) (cringe och skämskudde och allt ni kan komma på)

Han såg ut att vara tolv år och nådde knappt ovanför biltaket. Han såg mäkta stolt ut ändå.

Jag fann mig helt enkelt inte att fiska upp mobilen bakom nån blomvagn heller, skämdes så jävla mycket över vad jag nyss sett.

Tack gode gud för att jag flyttar från Sigtuna jättesnart för det här tog fan priset.

Det var väl inte denna gamla godingen han pluggat in i kompisens/chaufförens bilstereo?
ABC - du är mina tankar
CDE - mitt hjärta det bankar
EFG - du får mig allt för lätt ur balans.-.-
.-
Citera
2019-04-19, 09:09
Medlem
Jaha våldtäckarungen visar upp sig i sin nya omgivning. Tror det kommer att sluta med käftsmäll grabbarna i EPA traktor som spelar Eddie Meduza blir inte impade över en liten tarm med gangstablatte stuk
Citera
2019-04-19, 09:37
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Jaha våldtäckarungen visar upp sig i sin nya omgivning. Tror det kommer att sluta med käftsmäll grabbarna i EPA traktor som spelar Eddie Meduza blir inte impade över en liten tarm med gangstablatte stuk

Exakt så. Även Abdulla och hans 18 kusiner i Vallsta har dåligt tålamod med nykomlingar med Antonios beteende.

När Antonio åker in på trauma-akuten på Karolinska då blir det på riktigt, då har inte mamma Book tid att lajva och larva sig.

Anna, det är ditt fel att det blir så, det är du som har gjort Antonio till den äckliga människa han är!
Senast redigerad av trottwell 2019-04-19 kl. 09:42.
Citera
2019-04-19, 10:24
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj

Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Exakt så. Även Abdulla och hans 18 kusiner i Vallsta har dåligt tålamod med nykomlingar med Antonios beteende.

När Antonio åker in på trauma-akuten på Karolinska då blir det på riktigt, då har inte mamma Book tid att lajva och larva sig.

Anna, det är ditt fel att det blir så, det är du som har gjort Antonio till den äckliga människa han är!
He he! Ja, han ska nog akta sig med sin uppstudsighet. Svenssonhårdingarna gillar inte Wannabe-blatte-gangsta f f a inte såna som gör flickor illa, och Abdullah gillar inte att någon låtsas vara tuffing heller.

Risk för stryk är överhängande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in