2019-03-16, 17:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Har fått uppgifter från Suckunge om att det grävs en pool ute vid herrgården. Har vår stjärna hintat något om det än? Eller vill hon släppa det som en stor BAM BAM BAM i pressen?

En pool?
Vad i hela världen är det frågan om nu då? Har familjen blivit portad i Spanien? Kan det vara som jag misstänkte att deras sommarlägenhet är såld för att kunna betala av deras skulder?
Jaha då blir sommarsemester i den nya poolen istället
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-03-16 kl. 17:29.
Citera
2019-03-16, 17:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
En pool?
Vad i hela världen är det frågan om nu då? Har familjen blivit portad i Spanien? Kan det vara som jag misstänkte att deras sommarlägenhet är såld för att kunna betala av deras skulder?
Japp, blir lätt att skylla på att nu har vi ju både hus och pool här hemma, så nu behöver vi inte åka till Spanien längre.

F ö misstänker jag att poolen efter bara någon månad mest kommer likna en grågrön stinkande sörja. Hela familjen har ju som bekant tummen mitt i handen, och en pool kräver lite arbete.
Citera
2019-03-16, 18:50
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Skymtar också halva meningar som jag misstänker inte alls är så snälla. Varför vill hon inte visa det? Hans ord behöver väl inte vara sanning?

Det ser ut som att Anrell inte var så gosig ändå...så här uttryckte sig Anna om artikeln tidigare
Citat:
Han kallade mig för "naturbarn på scen" så jag sög av mig av det istället.Allt annat var inte värt att minnas, haha".
Anna Book på TV4.se

Ser att det står "gäll" i artikeln och det syftar väl på Annas röst, "skvalpar", "redan tidigare är tunn"...låter väl inte så positivt heller, gissar på att han syftar på låtrepertoaren.
Senast redigerad av cece123 2019-03-16 kl. 18:52.
Citera
2019-03-16, 18:50
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite från instagram

https://postimg.cc/gallery/3i8hlleiw/
Går att urskilja: ”redan tidigare är tunn skvalpar nu omkring mellan Bert Karlssons ......änder. Den blir gäll och bry-....publikens intresse. Den är... I beskrivningen av huset framgick att det var förberett för pool. Vi ser fram emot härliga naturliga bikinibilder!
Citera
2019-03-16, 21:41
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
En pool?
Deras sommarlägenhet? Som Annas svärfar äger.
Citera
2019-03-16, 22:56
Medlem
Citat:
En pool?
Från mitt tidigare stalltips (Villa Ankersborg)

Tomt

Tomtarea: 2294 kvm
Tomttyp: Trädgårdstomt
Övrigt: Pooldelen har ett trädäck på 100 m² med räcken som vetter mot dom höga delarna. Det finns även anslutning med trappa från balkongen samt ner till nästa trädäck som även det är 100 m². Poolen förbereds med hål för rör samt brädavlopp. Väggarna kläs med frigolit och den gamla djupdelen fylls igen. Övriga delar av trädgården kommer att ha gräsmatta.
Citera
2019-03-16, 23:00
Medlem
Har hon nå nya föreställningar på Intiman på g?
Citera
2019-03-16, 23:39
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstraLPO
Har hon någonsin haft en föreställning på Intiman?
Citera
2019-03-17, 04:36
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstraLPO

Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Har hon någonsin haft en föreställning på Intiman?

Jag tror att Astra menar ICA Maxi i Solna, matbutiken med de intima toaletterna.

"Anna Book hade sex på Ica Maxi"

"Anna Book avslöjar sexet på Ica Maxi med maken Roberto"

"där brukar det gå ganska fort, skrattar Anna Book"

"det är ju ingen som ser. Det är stängd dörr, säger Anna Book."

https://www.expressen.se/noje/anna-b...x-pa-ica-maxi/

I länken ovan får vi också läsa om Annas förstoppning!!!

"det var faktiskt jävligt nice! Jag kan rekommendera det. Piffa upp vardagen lite, säger Anna Book."

https://www.expressen.se/noje/anna-b...t-pa-ica-maxi/

https://www.google.se/search?source=...j0.jahXzSAjXuM

P.S.
Jag föreslår att någon sparar artiklarna, jag vet inte hur man gör. Jag tror att Annas kompis Aino Oxblod på Expressen kommer att försöka radera dessa när Anna säger åt henne att göra det.
Senast redigerad av trottwell 2019-03-17 kl. 05:15.
Citera
2019-03-17, 06:22
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Från mitt tidigare stalltips (Villa Ankersborg)

Man måste väl ändå säga att det är relativt ovanligt att i hennes ålder flytta från lägenhet till villa med tanke på att hennes yngsta barn är 16 år och borde inom några år flytta ut. Å andra sidan bor väl den äldsta som närmar sig 30 fortfarande hemma, så...
Citera
2019-03-17, 06:59
Medlem
Roberto bör få en stor eloge, att stå ut med världsstjärnan Anna Book alla dessa år kräver en riktig man.

Eller inte....
Citera
2019-03-17, 09:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Deras sommarlägenhet? Som Annas svärfar äger.

Svärfadern sålde av den i fjol verkade det som i tråden. Anna åkte snabbt ner för att tömma den enligt tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in