2019-11-27, 05:20
Medlem
Dom gav låten till D r ä n g a r n a istället för till Anna haha
Ojojojoj vad bitter hon ska vara nu, hon som hade blivit LOVAD en plats av fina, bäste Fredrik 🙏🙏🙏
Undrar hur det går till, när människor som Anna lyckas vända ett "nej", till ett "jag vet hur mycket du vill det här, ska fixa en låt till dig fina Anna"
Hon klänger och smörar, när det ända hon behöver göra är att ge upp och inse att hon är slut som artist.
Haklöse verkar ha samma tankegångar..hmmm..
-"Jag trodde att hon ville, för hon sa inte ens nej..?"

Fy fan vilken skev familj 😠
Citera
2019-11-27, 05:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Men hon var ju inte på Bobbys fest!

Bara för att hon påpassligt hade försvunnit när man skulle fota över rummet innebär det inte att hon inte var där en kort stund vilket det andra fotet visade. Jag tror att hon tittade in en kort stund men blev troligen utkastad för hon inte var välkommen.
Som sagt någon look-a-like var det naturligtvis inte, hon dök upp men var naturligtvis inte välkommen så hon fick gå igen.
Talet om att hon ligger på sjukhus är bara påhitt. Det står ju här i tråden att någon användare såg henne i förra veckan fullt frisk och inte i någon sjuksäng. Enligt kommentaren så ligger hon på sjukhus sedan två veckor tillbaka men har hon setts ute så stämmer det ju inte.
Hon håller sig förstås borta för att undvika skvaller om dotterns rabalder. Vet någon när den rättegången blir? Dottern kan ju inte hålla sig undan rättvisan hur länge som helst.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-11-27 kl. 06:50.
Citera
2019-11-27, 06:41
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Även LouLou har gått upp en del efter BL, men inte gnäller hon för det, och ingen är då heller på henne om det. Det är skillnad på folk och folk i hur de uppträder och framhäver sig själva.

Det hjälper att Lou Lou i sig inte frenetiskt försökte dölja sin viktuppgång. Anna gjorde motsatsen - hon försökte dölja den så bäst det gick och postade riktigt gamla bilder som "före/efter" trots att hennes armar nått storleken som är större än de flestas lår.

Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon håller sig förstås borta för att undvika skvaller om dotterns rabalder. Vet någon när den rättegången blir? Dottern kan ju inte hålla sig undan rättvisan hur länge som helst.

Klart Annas tystnad numera handlar om att Felicia gjort bort sig. Hennes brott är helt enkelt för svårt att bortförklara - Felicia är inte ung och bevisningen mot henne är tung. Anna gör väl en comeback förr snarare än senare på sociala medier, men allt behöver nog dö ut så vi kan räkna med en tystnad på några månader från Märstamorsan.
Citera
2019-11-27, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det hjälper att Lou Lou i sig inte frenetiskt försökte dölja sin viktuppgång. Anna gjorde motsatsen - hon försökte dölja den så bäst det gick och postade riktigt gamla bilder som "före/efter" trots att hennes armar nått storleken som är större än de flestas lår.

Klart Annas tystnad numera handlar om att Felicia gjort bort sig. Hennes brott är helt enkelt för svårt att bortförklara - Felicia är inte ung och bevisningen mot henne är tung. Anna gör väl en comeback förr snarare än senare på sociala medier, men allt behöver nog dö ut så vi kan räkna med en tystnad på några månader från Märstamorsan.

Självklart är det fokus på annat drama nu med tanke på Filles kommande rättegång
Citera
2019-11-27, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
I detta gäng vore Tunnan gjuten är med i Mello namnet är klockrent för Märsta morsan.

https://universalmusic.se/artist/the-mamas/
Hennes röst håller inte
Citera
2019-11-27, 11:14
Medlem
Jag var inne på Apoteket på Fätöversten nyss och tyckte jag såg Anna. Jag var tvungen att gå runt hyllorna två gånger för att se om det verkligen var hon. Jag ställde mig bakom henne i kön, satan vad hon luktade av tung parfym. Hon var helt osminkad och väldigt svår att känna igen. Riktigt fet har hon blivit. Hon var så otrevlig för att de inte hade tid att ge henne influensa vaccinering i kassan när det står dropp in. Det säger hon till tjejen i kassan efter att hon betalat tandborstar och Alvedon och näsdroppar. Det var rätt lång kö av kunder i kassan så tjejen hade svårt att gå ifrån. Hon blev hänvisad att gå och ta en nummerlapp till receptavdelningen och hon svarade att om jag måste ta nummerlapp så är det inget drop in. Alla i kön suckade och till sist kom det fram en tjej som jobbade där och så att hon skulle få sitt vaccin, så de gick iväg.
Var det inte Anna så var det hennes tvilling.
Anna är ju trevlig och gullig så det kan nog inte varit hon. Sjukt dryg.
Senast redigerad av Efternamn08 2019-11-27 kl. 11:16.
Citera
2019-11-27, 11:20
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Jag var inne på Apoteket på Fätöversten nyss och tyckte jag såg Anna. Jag var tvungen att gå runt hyllorna två gånger för att se om det verkligen var hon. Jag ställde mig bakom henne i kön, satan vad hon luktade av tung parfym. Hon var helt osminkad och väldigt svår att känna igen. Riktigt fet har hon blivit. Hon var så otrevlig för att de inte hade tid att ge henne influensa vaccinering i kassan när det står dropp in. Det säger hon till tjejen i kassan efter att hon betalat tandborstar och Alvedon och näsdroppar. Det var rätt lång kö av kunder i kassan så tjejen hade svårt att gå ifrån. Hon blev hänvisad att gå och ta en nummerlapp till receptavdelningen och hon svarade att om jag måste ta nummerlapp så är det inget drop in. Alla i kön suckade och till sist kom det fram en tjej som jobbade där och så att hon skulle få sitt vaccin, så de gick iväg.
Var det inte Anna så var det hennes tvilling.
Anna är ju trevlig och gullig så det kan nog inte varit hon. Sjukt dryg.
Av beteendet att döma skulle det kunna vara Anna von Märsta men vad gör hon vid Karlaplan? Det är verkligen inte hennes trakter.
Citera
2019-11-27, 11:24
Medlem
Namnen på 2020:s Mello-artister är nu offentliga. Anna fick inte vara med i år heller

Det lär svida där ute i Märstas Ankersborg!
Senast redigerad av blueberrycake 2019-11-27 kl. 11:48.
Citera
2019-11-27, 11:41
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Namnen på årets Mello-artister är nu offentliga. Anna fick inte vara med i år heller

Det lär svida där ute i Märstas Ankersborg!

Oförskämt!

Nåja, Anna firar faktiskt 35 år som artist nästa år så jag tror hon kommer att ge sig ut på en turne med alla hennes stora hits - ABC, Killsnack, Samba Sambero, Heaven och Julkortslåten!

Och ja, jag är bög vilket är anledningen att jag ens kunde nämna fler "hits" efter ABC. Anna gjorde ett misstag när hon dumpade Erwik.
Citera
2019-11-27, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Oförskämt!

Nåja, Anna firar faktiskt 35 år som artist nästa år så jag tror hon kommer att ge sig ut på en turne med alla hennes stora hits - ABC, Killsnack, Samba Sambero, Heaven och Julkortslåten!

Och ja, jag är bög vilket är anledningen att jag ens kunde nämna fler "hits" efter ABC. Anna gjorde ett misstag när hon dumpade Erwik.

Det var nog snarare han som dumpade Tunnan eftersom han inte fick betalt av henne för de tjänster han utfört....
Citera
2019-11-27, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Av beteendet att döma skulle det kunna vara Anna von Märsta men vad gör hon vid Karlaplan? Det är verkligen inte hennes trakter.

Klart det var Anna, hennes svärfar bor på Östermalm.
Och klart att hon gick dit utan filter och spindelben till ögonfransar, just för att inte bli igenkänd
Otrevlig och dryg kan jag verkligen tänka mig att hon är
Citera
2019-11-28, 08:36
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Det var nog snarare han som dumpade Tunnan eftersom han inte fick betalt av henne för de tjänster han utfört....

Definitionsfråga - Anna började uppenbarligen bara ignorera honom efter han fixade Biggest Loser åt henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in