Flashback bygger pepparkakshus!
2019-04-18, 17:24
Medlem
Rimberts avatar
Detta är nog min favoritvideo med ers höghet.
Här recenserar hon sina konkurrenter i Biggest Loser.
Morgan var tydligen en favorit hos henne, men inte den där Camilla...
"Hon åt bara för sin egen skull".
"Jag saknar mina föräldrar och har fortfarande gråten i halsen", bland flera guldcitat.

Var det inte så att hennes försupne morsa från Karlskoga lät sig bestigas av en spansk zigenare en gång?
Så mycket för föräldrar...
https://www.youtube.com/watch?v=paC0O26PGeY
Senast redigerad av Rimbert 2019-04-18 kl. 18:08.
Citera
2019-04-18, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OCRkod
Jag tror tyvärr att hon fejkar att hon är sjuk
För att låta resten av familjen göra grovjobbet med flytten
Sanning med modifikation!! Hon vill väl få lite Stesolid utskrivet i vanlig ordning
Citera
2019-04-18, 17:59
Medlem
cece123s avatar
Noterar att Annas instagramföljare har minskat tydligt, de var väl
60 000 nyligen,nu är följarna snart nere på 59 000.
Loulou Lamotte önskar Glad påsk ..Anna måste vara grön av avund
på Lamotte som får åka ned till Israel på Eurovision och på det uppleva
Madonna på plats.
Anna får nöja sig med att titta på tv och drömma sig bort, då hon var nära
att vinna,enligt Annas vision..fastän hon aldrig deltog den där gången på Mello då hon blev
diskad.Men som Anna säger..man måste ju få drömma lite, det har hon ju tid att göra 24/7.
Citera
2019-04-18, 18:17
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Noterar att Annas instagramföljare har minskat tydligt, de var väl
60 000 nyligen,nu är följarna snart nere på 59 000.
Loulou Lamotte önskar Glad påsk ..Anna måste vara grön av avund
på Lamotte som får åka ned till Israel på Eurovision och på det uppleva
Madonna på plats.
Anna får nöja sig med att titta på tv och drömma sig bort, då hon var nära
att vinna,enligt Annas vision..fastän hon aldrig deltog den där gången på Mello då hon blev
diskad.Men som Anna säger..man måste ju få drömma lite, det har hon ju tid att göra 24/7.
Det svenska folket består mest av idioter, som riksdagsvalen visar, men kan svårligen tänka mig att hon har 59 000 följare.
Det är ju känt att det går att köpa följare.
Annars är det skrämmande om hon har nästan 60 000 följare.
Visserligen är hon underhållande, men jag nöjer mig med att läsa om hennes eskapader här...
Det är faktiskt lite imponerande att uppehålla ett sådant intresse för sin person när man inte har prestererat någonting.
Hon är nog mest känd för sin pendlande vikt, från tjock till extremt tjock och tillbaka till bara tjock...
Senast redigerad av Rimbert 2019-04-18 kl. 18:39.
Citera
2019-04-18, 18:46
Medlem
Jag skäms över att jag inte fick det här på film men jag hade outat mig för familjen om jag filmat det.

Kom till Coop i Märsta för ca 20min sedan. Satt i telefon men tänkte på att någon tönt spelade skithög musik i sin bil.
Kliver ur min bil å ser då haklöse stå vid en grå(blå?) Volvo sedan modell äldre. Dörrarna öppna så att alla skulle höra hans musik och självklart hade han tagit av sig tröjan så att alla skulle se hans underutvecklade bringa(!!!!) (cringe och skämskudde och allt ni kan komma på)

Han såg ut att vara tolv år och nådde knappt ovanför biltaket. Han såg mäkta stolt ut ändå.

Jag fann mig helt enkelt inte att fiska upp mobilen bakom nån blomvagn heller, skämdes så jävla mycket över vad jag nyss sett.

Tack gode gud för att jag flyttar från Sigtuna jättesnart för det här tog fan priset.
Citera
2019-04-18, 18:59
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebountyhunter
Jag skäms över att jag inte fick det här på film men jag hade outat mig för familjen om jag filmat det.

Kom till Coop i Märsta för ca 20min sedan. Satt i telefon men tänkte på att någon tönt spelade skithög musik i sin bil.
Kliver ur min bil å ser då haklöse stå vid en grå(blå?) Volvo sedan modell äldre. Dörrarna öppna så att alla skulle höra hans musik och självklart hade han tagit av sig tröjan så att alla skulle se hans underutvecklade bringa(!!!!) (cringe och skämskudde och allt ni kan komma på)

Han såg ut att vara tolv år och nådde knappt ovanför biltaket. Han såg mäkta stolt ut ändå.

Jag fann mig helt enkelt inte att fiska upp mobilen bakom nån blomvagn heller, skämdes så jävla mycket över vad jag nyss sett.

Tack gode gud för att jag flyttar från Sigtuna jättesnart för det här tog fan priset.

Då närmar vi oss det jag beskriver i inlägget nedan, vi närmar oss det med stormsteg!

Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Antonio Book kommer att åka till Vallsta Centrum i Märsta för att spela ball, där kommer han att få stryk, väldigt mycket stryk om han inte är ödmjuk och det är han inte.

Tänk på det Anna Book, lär din son ödmjukhet, det är bråttom.
Citera
2019-04-18, 19:15
Medlem
Rimberts avatar
Citat:

Jag finner den haklöse enormt rolig på sitt sätt. Men jag gillar absurd humor.
Synd att du inte förevigade denna stund.
Citera
2019-04-18, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag finner den haklöse enormt rolig på sitt sätt. Men jag gillar absurd humor.
Synd att du inte förevigade denna stund.

Lovar bot och bättring till nästa gång. Får väl köra till Märsta/Sigtuna även efter flytt och jaga filmklipp.

Han stirrade dessutom rakt på mig när jag gick förbi så att ta bild var otänkbart.
Citera
2019-04-18, 19:22
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Bar överkropp? Han måste vara efterbliven.
Nåja efter att ha visat upp sin taniga pojkkropp,
satte han väl sig på den höga sittkudden i förarsätet för att nå upp
till ratten och puttrade hem till mamma som lagat
en påskmiddag utav pulvermos, pulversås och hemrullade köttbullar
direkt från Lidls plastförpackning från en fabrik i Tyskland.
Anna körde med ett salladsblad och ärta till middag, plus 3 chipspåsar och tre
fyllda godispåskägg som sköljs ner av 2 liters coca cola när alla andra sover.Fast det är en hemlis..
Citera
2019-04-18, 19:25
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Lovar bot och bättring till nästa gång. Får väl köra till Märsta/Sigtuna även efter flytt och jaga filmklipp.

Han stirrade dessutom rakt på mig när jag gick förbi så att ta bild var otänkbart.
Den haklöse sonen är alltid intressant att beskåda.
Numera när alla har en bra kamera i fickan finns det ingen ursäkt att inte filma sådana eskapader.
Citera
2019-04-18, 19:34
Medlem
Rimberts avatar
Hur är det egentligen med familjen, då både Anna och den bångstyrige sonen kan driva omkring med den gamla Volvon alla dygnets timmar.
Halmpyntet måste väl ha en egen bil?
Citera
2019-04-18, 19:36
Medlem
Rimberts avatar
Hur är det egentligen med familjen, då både Anna och den bångstyrige sonen kan driva omkring med den gamla Volvon alla dygnets timmar.
Halmpyntet måste väl ha en egen bil, som den säkerhetsexpert han är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in