2018-05-09, 22:53
Medlem
nickomyras avatar
Nåt nytt om lilltunnan ?
Nu står även hon skriven i Solna . . Jag som nästan börjat undra om hon flyttat . Nu är jag iofs blockad på stortunnana IG , men för ett år sedan så va lilltunna i mammas hasor hela tiden .. och soppade rent efter sin mammi , hon svor och gormade och svarade tunnans följare & ringde o härja med bloggbevaknibgen och hon sprang med i tunnas lives och la sig i .
Hon fick jobb som marknadschef och skrev att hon snart skulle ha ett lika vitt leende som mama dearest .
Sen stod det att hon jobbade på lyko .
Nu är det borttaget .
Vad jag vet märker man inte så mkt av henne längre ?
Såg ändå att hon log stort på en av bilderna idag .. så kanske hon fått tänderna fixade ändå ?
Även om hon nu tycker gratis är gott och bor hemma & äter mammsen mat .
Men dessa hår är inte direkt gratis , även naglar är lyx om man inget jobb har . Jag har för mig att även lilla tunna har gjort bypass och tuttar ?

Men det är säkert Annas idé ... sponsrar utseendet tills hon blir bortgift .
Citera
2018-05-10, 00:15
Medlem
Zoom008s avatar
Idag fick jag veckans garv då jag såg Book i den fejkade? annonsen. Ger mig fan på att hon själv satt ut den? Hon är ju ständigt kåt och sitter förmodligen och filmar sig själv om dagarna. Det är väl gamla gubbar från Texas som bara satt på korna sista åren? Att se denna pinuppa vilken förresten påminde om dom andra som visades på dejtingsidan borde få varje utsvulten cowboy att dregla.

Det är konstigt att allt händer henne och nu fick hon dessutom annonsen gratis i Expressen så kundunderlaget växer även i Sverige. Att det stod 25 år beror nog på att hon själv ser sig som ung i sinnet. Vad kommer härnäst? Trodde det var slut på dramatik men hon ger sig inte. Bara en porris klär sig i sån där klänning.
Senast redigerad av Zoom008 2018-05-10 kl. 00:19.
Citera
2018-05-10, 10:39
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Lilla Anna är beklämd
”Det är inte bara ett problem för oss som är offentliga personer ”
En bild på Anna används på en profil på den Amerikanska dejtingappen för att locka till sig män . Där står det att hon är 25 år .
’Kan det bero på mina vita tänder ? Säger Anna med ett skratt .

https://www.expressen.se/noje/anna-b...app-inte-okej/

Någon som sett bilden offentligt tidigare?

Nej lilla Anna, det beror inte på dina vita tänder utan på de 300 filter som du använt och som helt redigerat ditt utseende.
Citera
2018-05-10, 11:11
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus

Nej lilla Anna, det beror inte på dina vita tänder utan på de 300 filter som du använt och som helt redigerat ditt utseende.

Samt att hon har en klänning som brukar användas av 20 åriga porrstjärnor i USA och Zigenare, hon ser ut som en Zigenare inom porrbranschen på bilden. Totalt smaklös människa.

Det ser ut som en gammal bild hon tycks in ha hästtänderna insatta.
Senast redigerad av trottwell 2018-05-10 kl. 11:23.
Citera
2018-05-10, 13:38
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus

Jajamen, precis. Hon och Felicia lyckas båda med att se ut som tonåringar med hjälp av filter. Sen blir man till och med rädd när man klickar upp andra bilder.
Citera
2018-05-10, 14:08
Medlem
Zoom008s avatar
Exakt så där klär sig horor och folk som vill ha kunder på perversa dejtingsajter. Därför tror jag att någon såg bilden och det blev en fullträff. Hon ser inte ut som någon 25-åring direkt men många Texasbor tar nog vad som helst efter att satt på kossorna. Hon ser ut att vara den ålder hon är då kroppen är rund och sminkningen hård. En klassisk pinupbild som gubbarna går igång på.
Citera
2018-05-10, 14:24
Medlem
[quote=irrljus|64010276]Någon som sett bilden offentligt tidigare?

Bilden finns på hennes insta hon la ut den den 15 juni 2016
Citera
2018-05-10, 14:26
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Exakt så där klär sig horor och folk som vill ha kunder på perversa dejtingsajter. Därför tror jag att någon såg bilden och det blev en fullträff. Hon ser inte ut som någon 25-åring direkt men många Texasbor tar nog vad som helst efter att satt på kossorna. Hon ser ut att vara den ålder hon är då kroppen är rund och sminkningen hård. En klassisk pinupbild som gubbarna går igång på.

Jag skulle vilja skriva "Zigenarhoror"

Tänk er Anna Book i den klädseln sittandes i familjens veteranbil, vad tänker ni på då?

Zigenarkärring!

Här vinglar hon som ett rattfyllo körandes skrotbilen.

https://www.youtube.com/watch?v=Q49tfiK9qOI

Den filmen borde bli en Anna Book klassiker, humor och idioti på hög nivå.
Senast redigerad av trottwell 2018-05-10 kl. 14:36.
Citera
2018-05-10, 15:52
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Lilla Anna är beklämd
”Det är inte bara ett problem för oss som är offentliga personer ”
En bild på Anna används på en profil på den Amerikanska dejtingappen för att locka till sig män . Där står det att hon är 25 år .
’Kan det bero på mina vita tänder ? Säger Anna med ett skratt .

https://www.expressen.se/noje/anna-b...app-inte-okej/

Den som valt att ha henne som lockbete kan ju inte ha alla knivarna i lådan, ser inte bra ut, 25, skulle inte tro det. Skulle inte förvåna mig om Tunnan själv försöker sig på något sånt här. ALLT för att få uppmärksamhet. Vad jag vet så har det inte publicerats så mycket om Tunnan det sista så hon tycker nog det är jättekul att de skriver om henne igen.
Citera
2018-05-10, 16:06
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Den som valt att ha henne som lockbete kan ju inte ha alla knivarna i lådan, ser inte bra ut, 25, skulle inte tro det. Skulle inte förvåna mig om Tunnan själv försöker sig på något sånt här. ALLT för att få uppmärksamhet. Vad jag vet så har det inte publicerats så mycket om Tunnan det sista så hon tycker nog det är jättekul att de skriver om henne igen.
Många gillar såna här storväxta damer så hon får nog kunder. Att hon själv har satt igång det hela ligger nära till hands då hon inte får uppmärksamhet längre av media. Hon tycker nog själv att hon är läcker i den där klänningen och skrev att hon är 25. Book saknar självbild och anser nog själv att hon tillhör en av dom 10 vackraste kvinnorna i världen.
Citera
2018-05-10, 19:53
Medlem
heropsychodreamers avatar
Har inte läst tråden på 2-3 månader och hinner inte läsa ikapp allt. Någon som kan dra en sammanfattning?
Citera
2018-05-10, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Har inte läst tråden på 2-3 månader och hinner inte läsa ikapp allt. Någon som kan dra en sammanfattning?

- Lägenheten som har varit till salu drogs tillbaka från försäljning och är fortfarande osåld.
- Anna har börjat bli tjock igen.
- Anna har än en gång skulder hos KFM.

Ungefär så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in