Citat:
Ursprungligen postat av
wowbooken
har nu tagit mig tiden att kolla exakt var de ska bo. Nu förstår jag var ni menar med att det ta fram popcorn. Jag joinar! Herregud! Ja det blir nog iaf glest med hemma-möten gissar jag. Så avlägset!
Nu vet jag inte var minstingen går i skolan men den tar över en timme till T-centralen i Sthlm. Börja med bussen kl. 06. Och klockan 8-12 är det bussfritt förbi bostaden. Hem får nog stackaren vänta en ansenlig tid varje dag för komma med bussen efter skolan. Visst att man vill ha ett hus, men sätta sin familj därute efter att de bott hela livet centralt är ju näst intill misshandel.
Vill de ha lugn och ro från all hets och kommentarer från folk så är en fysisk flytt inte lösningen utan att hoppa av sociala media och ägna sig åt sina barn på riktigt, inte instagramliv.
Jag tror inte Anna bryr sig om minstingen, kan ju vara så att Roberto skjutsar
henne till skolan när han ska åka till jobbet och eventuellt hämtar.
Anna och minitunnan lär ju ta sovmorgnar varje dag, om någon buss inte går mellan
8-12, så är inget bekymmer för dessa damer, de snarkar nog på som attan under den tidsperioden.
Förmodligen överröstar deras snarkningar eventuella flygplan som är i närheten med råge..
Misstänker att Roberto tycker att det är riktigt bra att Anna och minitunnan sitter isolerade
i skogen, så de inte riskerar att frestas av att köpa en massa snacks, godis eller krimskrams
för Robertos pengar stup i kvarten.
Det kanske också kommer att visa resultat på vågen till slut, för dem båda.