Citat:
Ursprungligen postat av
wowbooken
Haha. Har hängt upp mig på tatoo-historien.
Så här står det på Annas IG:
"För några dagar sen beslutade jag mig för att överraska mina vuxna barn med något de länge velat göra. Och nu vill jag bara tacka grymma @essmoufid för att du ställde upp på rekordtid och jobbade din första söndag på 4 år!!!!!!!!"
Så här står det på Felicias IG:
Jag har länge velat tatuera mig, har funderat noga och bestämde mig för vad jag ville börja med för länge sen! I lördags fick jag ett ryck och bad mamma hjälpa mig att ringa @essmoufid som var så snäll och sa att jag fick komma när jag ville. Så dagen efter (igår) kom han och öppnade upp @studio_s_tattoo en söndag för första gången på 4 år för att jag inte orkade vänta längre och ville få detta gjort ASAP".
Men hallå, berättar inte de två olika historier här? Lazy F har velat göra detta länge - och plötsligt fick hon ett ryck och var tvungen att göra den ASAP så snabbt att mamma fick rycka in och och rädda henne för hon klarade inte av att ringa en tatuerare själv.
Och som en liten rolig bonus, tillbaka till Annas maratontext igen:
"Vår son Antonio gjorde också en betydelsefull tatuering som han verkligen kommer kunna leva med och stå för hela hans liv. DET var mitt enda krav när detta var en gåva från mig. Men faktum är att hans val utav tatuering verkligen var ordentligt genomtänkt"
Ja, att minst en av dem ljuger är ju uppenbart! Jag tror att ungarna tjatat på sin morsa, som ju är stadd vid kassa nuförtiden. Att LFel inte ”orkade vänta längre ” på att få ärra in ”mamma min kraft” tills vanlig kontorstid, är anmärkningsvärt, tycker jag. Speciellt som det är så mycket att packa, menar jag? Antonio har planerat sin i nästan 3 år, och så blir det så tokigt!