2019-03-17, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmyra
Kollar på sonens tatuering, och undrar om det inte blev lite fel nånstans... Om det ska symbolisera födelsedatum borde det stå MM VI XXIV och inte XX i början...

Men vad vet jag? Mamma Anna kanske har sagt att det ska vara så, och då betyder XX 2000.

...Alltså....guuud vad roligt, jag smäller av. Mycket observant av dig! Borde absolut stå MM och inte XX..... tyvärr så är det nog stackars tatueraren som kommer att få skulden. Man ska inte göra affärer med den familjen.

Ser förresten att annonsen med matsalsbordet är borttaget från blocket men de andra tre annonserna med övervärderade möbler finns kvar.....
Citera
2019-03-17, 18:24
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
...Alltså....guuud vad roligt, jag smäller av. Mycket observant av dig! Borde absolut stå MM och inte XX..... tyvärr så är det nog stackars tatueraren som kommer att få skulden. Man ska inte göra affärer med den familjen.

Ser förresten att annonsen med matsalsbordet är borttaget från blocket men de andra tre annonserna med övervärderade möbler finns kvar.....

Det skall bli roligt att följa XX-historien! Hahahahhahahahahaha. Skiter på mig vad kul!

Åh åh åh! Kan du snälla länka?!?!
Citera
2019-03-17, 18:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Varför tatuerar han in födelseåret när det finns snyggare saker att tatuera in om man bums ska tatuera sig?Vad har de andra i familjen för tatueringar?
Citera
2019-03-17, 19:02
Medlem
Annas text på Insta-inlägget om tatueringarna (min fetning):
annatoledanobook För några dagar sedan beslutade jag mig för att överraska mina vuxna barn, med något dom länge velat göra. Och nu vill jag bara tacka grymma @essmoufid för att du ställde upp på rekordkort tid och jobbade din första söndag på 4a år!!!!!!! TACK! 🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼 Att jag själv dessutom blev överraskad utav Felicias beslut om den tatueringen hon valde att göra först❤️ Gjorde inte saken sämre. Hon valde nämligen att tatuera in texten ” Mamá mi fuerza “ som betyder ” Mamma min styrka ” kändes väldigt fint och rörde mig verkligen. Vilken fin liten hyllning🙏🏼❤️💪🏽😘 Tack för den älskade @feliciabook den andra tatueringen hon gjorde på samma gång var, att skriva ordet Lioness eftersom hon är född i lejonets tecken🦁 Vår son Antonio gjorde också en betydelsefull tatuering som han verkligen kommer kunna leva med och stå för under hela hans liv. DET var mitt enda krav när detta var en gåva från mig😁 ( hihihi ) Men faktum är att hans val utav tatuering verkligen var ordentligt genomtänkt och han har pratat om denna sedan han var 16 år, DÅ fick han inte tatuera sig. Men nu fyller han 19 år och valde dessutom ett liknande motiv som hans pappa också har - Fast dom skiljer sig verkligen åt och är helt egna. Så är dom placerad på exakt samma ställe ovanför hjärtat och i likadan vinkel - Ett kompass med ett A, R, F och ett V som står för Anna Roberto Felicia och Vanessa ❤️ Och sedan är det Antonios födelsedatum med Romerska siffror och kompassen symboliserar att vi går våra egna vägar i livet. Var fint att se deras glädje och tacksamhet, inte bara mot mig. Utan även @essmoufid på @studio_s_tattoo som som sagt ställde upp på sin lediga dag och med sin fantastiska begåvning som Tatuerare🖋🖤⭐️ Vi ses snart vi med killen😉 #newtattoo #realmeaning #familia
Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men jag tycker faktiskt synd om Antonio (i den här situationen!).
Med en annan mamma hade hans liv garanterat sett mycket annorlunda ut.

Och sen det där med att Anna avslutar inlägget med Vi ses snart vi med killen till tatueraren... Vi får väl hoppas att det inte är sin viktkurva Anna har tänkt att tatuera in i romerska siffror.
Citera
2019-03-17, 19:10
Medlem
MrsATs avatar
annatoledanobook
@alexandrazazzi Tycker jag verkligen 🔥🙏🏼💪🏽😘 Fundera tills du är säker. Och jag presenterar dig gärna för duktiga tatuerare. @studio_s_tattoo har öppnat även i Bromma nu också.

Anna erbjuder Alexandra Zazzi tips på bra tatuerare. Oh my
Citera
2019-03-17, 19:35
Medlem
MrsATs avatar
https://imageshack.us/i/plaMVcEqj
Sådär ja...
Citera
2019-03-17, 19:47
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Sådär ja...
Tar fram popcorn...
Citera
2019-03-17, 20:02
Medlem
Citat:
Sådär ja...

Ska vi gissa på att skribenten kommer bli blockad, och får sig en avhyvling som bara anstår Anna. Skribenten är antagligen korkad, okunnig och oförskämd (jag gissar att hon dessutom betecknar det som en hat- och hotkommentar).
Det här kan bli en lång kväll, om anna är på det humöret 🍿
Citera
2019-03-17, 20:06
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Ska vi gissa på att skribenten kommer bli blockad, och får sig en avhyvling som bara anstår Anna. Skribenten är antagligen korkad, okunnig och oförskämd (jag gissar att hon dessutom betecknar det som en hat- och hotkommentar).
Det här kan bli en lång kväll, om anna är på det humöret 🍿
Skribenten är jag. Brann i fingrarna på mig att informera Anna om detta, så skapade en profil. Ännu ej blockad, men hon är väl ute på PW eller nåt.
Citera
2019-03-17, 20:54
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Tatueringen: Ja, det blir ju helt fel. Han tror antagligen att han förkortat som de gör på som är födda ALLA år utom 2000 - dvs med de två sista siffrorna... tex 990624. men iom att han är född 2000 så skulle det bli 00 som inte finns i romerska. Då tog han 20 (?) som början av 2000.

Så det står 20-06-24 inte 00-06-24 eller ens 2000-06-24.
Så kan det som sagt bli när man ringer in en tatuerare på en sin första söndag på 4 år för att Lazy F enligt egna ord inte "orkade vänta" längre. Mamman gjorde alltså en kostsam björntjänst och ingen i familjen är smart nog att inse felet! Haha. Vänta tills Antonios kompisar inser det.
Undra om deras beundran för tauteraren som de kände sig "sååååååååååå trygg med" (citat Lazy F igen som mamma dikterat) är lika poppis nu när Anna blivit varse detta genom flashback.

https://romerskasiffror.nu/ Anna, googla nästa gång du ger en present till barnen och tror att du ska få kvalité när du tjatar in dig privilegier genom att åberopa ditt kändisskap.

Misstänker dock att Antonios kompisar är lika svagbegåvade som sonen..de lär bara säga "Fett nice bruh"
Citera
2019-03-17, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Misstänker dock att Antonios kompisar är lika svagbegåvade som sonen..de lär bara säga "Fett nice bruh"

Sant. Men även de följer säkerligen denna tråd av ren fascination av hans mamma.
Citera
2019-03-17, 21:13
Medlem
Citat:
Skribenten är jag. Brann i fingrarna på mig att informera Anna om detta, så skapade en profil. Ännu ej blockad, men hon är väl ute på PW eller nåt.

[Klappar händerna] Haha. Bra gjort. Funderade på det också men jag blev blockad direkt utan att jag kommenterade. Nu får ju alla hennes +60.000 veta hur de funkar. Så jävla klantigt och undra hur glad tatueraren blir när han får dålig publicitet pga detta. Det kan ju vara så att han påpekat att siffrorna inte stämmer men blivit avbruten av de två ungarna i stil med mammans takter. Kunden har alltid rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in