Annas text på Insta-inlägget om tatueringarna (min fetning):
annatoledanobook För några dagar sedan beslutade jag mig för att överraska mina vuxna barn, med något dom länge velat göra. Och nu vill jag bara tacka grymma @essmoufid för att du ställde upp på rekordkort tid och jobbade din första söndag på 4a år!!!!!!! TACK! 🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼 Att jag själv dessutom blev överraskad utav Felicias beslut om den tatueringen hon valde att göra först❤️ Gjorde inte saken sämre. Hon valde nämligen att tatuera in texten ” Mamá mi fuerza “ som betyder ” Mamma min styrka ” kändes väldigt fint och rörde mig verkligen. Vilken fin liten hyllning🙏🏼❤️💪🏽😘 Tack för den älskade @feliciabook den andra tatueringen hon gjorde på samma gång var, att skriva ordet Lioness eftersom hon är född i lejonets tecken🦁 Vår son Antonio gjorde också en betydelsefull tatuering som han verkligen kommer kunna leva med och stå för under hela hans liv. DET var mitt enda krav när detta var en gåva från mig😁 ( hihihi ) Men faktum är att hans val utav tatuering verkligen var ordentligt genomtänkt och han har pratat om denna sedan han var 16 år, DÅ fick han inte tatuera sig. Men nu fyller han 19 år och valde dessutom ett liknande motiv som hans pappa också har - Fast dom skiljer sig verkligen åt och är helt egna. Så är dom placerad på exakt samma ställe ovanför hjärtat och i likadan vinkel - Ett kompass med ett A, R, F och ett V som står för Anna Roberto Felicia och Vanessa ❤️ Och sedan är det Antonios födelsedatum med Romerska siffror och kompassen symboliserar att vi går våra egna vägar i livet. Var fint att se deras glädje och tacksamhet, inte bara mot mig. Utan även @essmoufid på @studio_s_tattoo som som sagt ställde upp på sin lediga dag och med sin fantastiska begåvning som Tatuerare🖋🖤⭐️ Vi ses snart vi med killen😉 #newtattoo #realmeaning #familia
Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men jag tycker faktiskt synd om Antonio (i
den här situationen!).
Med en annan mamma hade hans liv garanterat sett mycket annorlunda ut.
Och sen det där med att Anna avslutar inlägget med
Vi ses snart vi med killen till tatueraren... Vi får väl hoppas att det inte är sin viktkurva Anna har tänkt att tatuera in i romerska siffror.