2019-02-09, 12:01
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Kan någon förklara för mig HUR de kan ha köpt hus? De har väl båda skulder hos kronofogden och lägenheten ägdes till största delen av Annas svärfar.
Gubben är närmare 90 och har nyligen sålt sina tillgångar, kanske flyttat in på nåt boende. Han har delat ut arvet. Det märks tydligt på Annas beteende. Skamligt att så tydligt glädjas åt och spendera någon annans (dvs Robertos) arv.
Citera
2019-02-09, 12:16
Medlem
Frammes avatar
Undrar om dom har äktenskapsförord? Men jag tror inte Halmpyntet haft förmågan till det. Ibland tror jag kärringen driver med oss om huset eftersom hon vet att vi följer henne och hon hatar oss, misstänker jag. Vara ärlig finns inte i kärringens värld, utan ljug och försköna allt som är fult är hennes viktigaste livsuppgift. Ta hand om sin familj och fostra barnen har hon totalt missat.
Citera
2019-02-09, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Gubben är närmare 90 och har nyligen sålt sina tillgångar, kanske flyttat in på nåt boende. Han har delat ut arvet. Det märks tydligt på Annas beteende. Skamligt att så tydligt glädjas åt och spendera någon annans (dvs Robertos) arv.
Du gissar och spekulerar vilt. Anna kan helt enkelt ha cashat in royalties som förgyllt hennes ekonomi.
Låtar som Killsnack spelas mer på radion än vad man tror. Annas låtskatt är en sedelpress.
Citera
2019-02-09, 12:40
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Du gissar och spekulerar vilt. Anna kan helt enkelt ha cashat in royalties som förgyllt hennes ekonomi.
Låtar som Killsnack spelas mer på radion än vad man tror. Annas låtskatt är en sedelpress.
Rotera tack!
Citera
2019-02-09, 15:03
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Skeptisk till det, vad jag förstått har svärfader mycket svårt för Anna. Oavsett om han tror han ska dö snart eller inte.
Dessutom återstår det att se vad de verkligen har köpt och hur mycket de verkligen kommer att handla.
Citera
2019-02-09, 15:06
Medlem
nya filtrerade foton på insta

https://postimg.cc/gallery/24370fm40/
Citera
2019-02-09, 15:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Skeptisk till det, vad jag förstått har svärfader mycket svårt för Anna. Oavsett om han tror han ska dö snart eller inte.
Dessutom återstår det att se vad de verkligen har köpt och hur mycket de verkligen kommer att handla.

Anna köper budget, med Bookrabatt.Då kan man få råd.
Det är ju inte direkt så att hon hänger på NK...
snarare Rusta, Jula och öob
Citera
2019-02-09, 15:30
Citat:
Killsnack ligger inte på någon radiokanals rotation. Dessutom är hon inte upphovsman så för att kunna casha in något som räcker längre än till en big max måste låten ligga på A-listorna jämte Ariana Grande och andra listettor från i år.

Så ööö nej
Citera
2019-02-09, 15:44
Medlem
Frammes avatar
Finns det ingen läkare som kan ställa en diagnos här. En sådan självupptagen person som denna, måste ha flera diagnoser. Bilderna hon lägger upp får mej att tänka: Ful, fulare, fulast. Ingen skillnad hur mycket hon än manipulerar dom. Smink kan inte dölja den hemska person som hon är. Den dagen hon erkänner det och lägger upp en totalt osminkad bild, då ska jag köpa en tårta, fast jag egentligen inte käkar dylika ting. Gör du Anna?. Hur går det med din matlagning och dina recept förresten? Kokboken o s v. Vilken näringsrik mat serverar du din familj nu för tiden? Tidigare recept du visat var inte att hänga i julgranen, (bredvid din mamma). Håravfallet inom familjen kanske beror på näringsbrist, likaså rynkorna på dej och din lilla stora dotter, som snart är äldre än du.
Citera
2019-02-09, 16:08
Medlem
Tunnan har säkerligen en narcissistisk personlighetsstörning och en grandios självbild. Människor runt henne skall hela tiden blåsa upp hennes ego och tala om att hon är fantastisk, då trivs Tunnan och då är hon vänlig och fjäskar och kan göra allt för den personen. Men kommer det kritik eller något ifrågasättande då blir den människan farlig och skall förgöras på alla sätt. Detta mönster upprepas gång på gång i Ers Hemskhets liv nästan alla hennes relationer börjar med att Anna höjer människor till skyarna för att snart hamna i onåd och fiendeskap.
Citera
2019-02-09, 17:35
Medlem
Citat:

Så är det. Casanova, ABC, Killsnack - ja de är bara en bråkdel av de miljonlåtar hon gett ut.

Sen ska vi inte heller glömma alla royalties hon får från utlandet.

Hennes låtar spelas flitigt världen över. Hon är omättligt populär i både USA, Japan - ja överallt faktiskt. Radiostationer världen över spelar Samba Sambero flitigt, minst ett par gånger om dygnet.

Varför Anna bor kvar i Sverige är för mig en gåta. Med all hennes rikedom och berömmelse passar hon bättre in i kvarteren kring där hennes kollega och BBF Celine Dion bor.
Senast redigerad av Endryt 2019-02-09 kl. 17:38.
Citera
2019-02-09, 17:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Så är det. Casanova, ABC, Killsnack - ja de är bara en bråkdel av de miljonlåtar hon gett ut.

Sen ska vi inte heller glömma alla royalties hon får från utlandet.

Hennes låtar spelas flitigt världen över. Hon är omättligt populär i både USA, Japan - ja överallt faktiskt. Radiostationer världen över spelar Samba Sambero flitigt, minst ett par gånger om dygnet.

Varför Anna bor kvar i Sverige är för mig en gåta. Med all hennes rikedom och berömmelse passar hon bättre in i kvarteren kring där hennes kollega och BBF Celine Dion bor.

Hehe apropå Celine Dion såg jag henne på teve idag. Hon firade Kanadas 150 års dag och sjöng från ett tåg i Revelstoke innan Kanadas president talade och hurrade för landet.
Det hade väl varit något för Anna också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in