2019-03-13, 10:43
Medlem
Hur kan man ta reda på vart denna familj kommer att flytta. Jag själv bor i Stockholm och har stor släkt runtom i Stockholmsområdet. Vill inte att våldtäktsmannen ska flytta in i grannområdet direkt
Citera
2019-03-13, 11:39
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Kudos till dig fruOl 👌🏻

För övrigt fiskar Snoppviftarungen efter positiva kommentarer på sin Instastory och lägger upp gråtfilm á la Anna

https://minfil.com/O414K7w1b2/159EA1...D46E11DF4D_MOV

https://postimg.cc/qNBQg4FF

Jag var inne och kollade på resten av hans story, och alla kommentarer han lagt upp.
Fy fan jag mår illa alltså.
”Så synd om mig” ”jag är ju världens snällaste kille” ”lögner sprids snabbare än sanningen” osv.
Den här bilden av att alla bara ljuger ich smutskastar honom🤦‍♀️

Jag vet, OT men var tvungen att skriva..
Citera
2019-03-13, 11:43
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jaha, nu ska vi tycka synd om snoppviftarn. Aldrig i livet. Han kan ju ta sej en tankeställare varför en del kanske behandlar honom illa. Ingen självinsikt där inte. Det dröjer nog inte så längre tills han har en egen tråd.
Det har han redan - och två stycken dessutom - men i det lite mer "belastande" forumet ABoK:

(FB) Solna: 15-åring och 16-åring begick våldtäkt resp. våldtäkt mot barn - 2016-09-12
(FB) Sexuellt övergrepp mot barn, Solna 2016-10-30/31
Citera
2019-03-13, 11:46
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Det har han redan - och två stycken dessutom - men i det lite mer "belastande" forumet ABoK:

(FB) Solna: 15-åring och 16-åring begick våldtäkt resp. våldtäkt mot barn - 2016-09-12
(FB) Sexuellt övergrepp mot barn, Solna 2016-10-30/31
Nu börjar jag fundera över mej själv. Hur i hela friden har jag kunnat missa det. Tack!
Citera
2019-03-13, 11:49
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Jag var inne och kollade på resten av hans story, och alla kommentarer han lagt upp.
Fy fan jag mår illa alltså.
”Så synd om mig” ”jag är ju världens snällaste kille” ”lögner sprids snabbare än sanningen” osv.
Den här bilden av att alla bara ljuger ich smutskastar honom🤦‍♀️

Jag vet, OT men var tvungen att skriva..
Jag tycker det är OnT. Det är hans grandiosa mamma som lärt alla barnen att ”alla andra är dumma/har fel/är avundsjuka”. I en av domarna uttalar sig Booken och påstår: ”Det är några som ljuger för att de är avundsjuka för att Antonio har fina kläder och är son till henne ”.
Det är så jävla insiktslöst och självupptaget att man baxnar!!!!
Citera
2019-03-13, 12:30
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag tycker det är OnT. Det är hans grandiosa mamma som lärt alla barnen att ”alla andra är dumma/har fel/är avundsjuka”. I en av domarna uttalar sig Booken och påstår: ”Det är några som ljuger för att de är avundsjuka för att Antonio har fina kläder och är son till henne ”.
Det är så jävla insiktslöst och självupptaget att man baxnar!!!!
Hade hon fostrat skitungen på ett riktigt sätt hade han aldrig ens försökt sig på det han åtalats för. Så, ja, insiktslös är hon verkligen. Hon har en sjuk grandios självbild!
Citera
2019-03-13, 12:43
Medlem
Frammes avatar
Har inte ungarna fått lite andra tankar och ideer, genom skola, kompisar, andra föräldrar, vad dom läser och ser. Nä, tyvärr så har ju morsan lyckats hjärntvätta dom totalt och trycka ner dom. Jag börjar snart tro att kärringen aldrig ens velat ha barn. Såna tar ju fokus ifrån en själv. Gubbe har hon nog delvis ett behov av, dels ekonomiskt och sen det andra, det där att rulla runt i sänghalmen. Sen har hon mage att lägga ut slafen på Blocket. Vilken mage förresten. Den som är fixad och gör att hon ständigt går upp i vikt. Jo, jag tackar jag. Om hon stängde igen glappkäften ändå, både viktmässigt och mediamässigt, så skulle en stor mängd människor vara tacksamma, eller? Nä, inte jag, som finner det oerhört roande att följa denna trasiga människa och hennes liv. Jag vill påpeka att jag är en sympatisk och förstående person, men även jag har mina gränser.
Citera
2019-03-13, 13:51
Medlem
wewereonabreaks avatar
Jesus, nu har Lazy F tatuerat in mamsen på armen oxå. Och så en filtrad bild på det, löjligt eftersom hon nu visat sin rätta nuna på tv...
Citera
2019-03-13, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Jesus, nu har Lazy F tatuerat in mamsen på armen oxå. Och så en filtrad bild på det, löjligt eftersom hon nu visat sin rätta nuna på tv...

Kan ge mig fan på att det är hennes mammas idé! Varför tatuerar hon in texten på spanska? Pratar någon i familjen spanska på riktigt utöver hasthtags på Instagram? Kan ju inte tänka mig att familjen har så genuin koppling till Spanien när de åker ner ett par veckor per år till en andelslägenhet och ligger vid poolen hela dagarna. Det hade ju varit skillnad om de t.ex bodde där flera månader om året i nån pittoresk liten stad och verkligen umgicks med lokalbefolkningen.
Citera
2019-03-13, 16:49
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Kan ge mig fan på att det är hennes mammas idé! Varför tatuerar hon in texten på spanska? Pratar någon i familjen spanska på riktigt utöver hasthtags på Instagram? Kan ju inte tänka mig att familjen har så genuin koppling till Spanien när de åker ner ett par veckor per år till en andelslägenhet och ligger vid poolen hela dagarna. Det hade ju varit skillnad om de t.ex bodde där flera månader om året i nån pittoresk liten stad och verkligen umgicks med lokalbefolkningen.
Och dessutom är ju Felicia halv-turk. Varför envisas hon med att kalla sig latina?
Citera
2019-03-13, 17:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Hela ”artikeln” dryper ju av sarkasm.

Hehe, Anna fattar säkert inte det...eller så övertolkar hon och tuggar fradga just nu.
Citera
2019-03-13, 17:28
Medlem
cece123s avatar
Lustigt val av tatuering, när det kommer till sonen.
”kompassen symboliserar att vi går våra egna vägar i livet”
Ehh.. jag ser bara att Felicia vill gå samma väg som sin mamma
och vad vet vi,kanske kommer alla tre barnen bo på ”herrgården”om
30 år,tillsammans med åldriga mamsen och papsen.
Egna vägar kanske avser upptrampade stigar utanför huset...

Felicia har återigen visat sitt stora beroende av mamma..
Som fick ringa upp tatueraren åt henne.
Gör Anna allt åt Felicia ?
Blir lite tandlöst när Felicia påstår i farmen att mamma inte hjälper henne med
något alls,börjar nästan tro att Anna radiostyr Felicia
och sitter och säger åt henne vad hon ska göra och skriva.
Senast redigerad av cece123 2019-03-13 kl. 17:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in