2019-03-04, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Är det den här du menar? Det är något av det mest ologiska hon lagt upp (och det vill inte säga litet)

https://postimg.cc/S2nQP77t

Hon som lägger ut pussbilder och kärleksförklaringar till Halmpyntet stup i kvarten - betyder det att de är ”miserable as hell”?
Hon slänger i stort sett all gammal inredning och köper svindyrt och nytt (bl a vadderad stor ”fotpall” med mässingben *spysmiley”) betyder det att de är ”up to their neck in debt” eftersom de (just nu i alla fall) lever ”lavish instagram life”.
WTF is Tant Fyrkant trying to say????

Roligt! (Mycket roligare än alla personliga tolkningar och djupanalyser som gjorts senaste dagarna.) Troligen är hela texten citerad från någon annan men träffsäkert ändå. Har inte några här påpekat den låga graden av likes och kommentarer med tanke på antalet följare? Och sedan något om att t o m Roberto sagt åt henne att ”torka tårarna”.

Kan inte se hennes stories så mycket tacksam för er som delar med er!
Citera
2019-03-04, 18:29
Medlem
ebba112s avatar
Å gode gud ! Får hör ett gällt skrik och någon som försöker pratar på tven… Är reklam för Farmen VIP och dottern Felicia är med i ett klipp med bloggaren Amir som låter precis lika dan. Hur kan mamma Anna lyckas få dottern att prata lika pipigt och barnsligt som sig själv är för mig en gåta. Håret på mina armar krullar sig bara av ljudet och jag måste byta kanal
Senast redigerad av ebba112 2019-03-04 kl. 18:29. Anledning: Stavfel
Citera
2019-03-04, 20:03
Medlem
godboys avatar
Var i Solna centrum idag och tyckte jag såg miniflodisen på Kicks, men jag kan ha fel.
Citera
2019-03-04, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Är det den här du menar? Det är något av det mest ologiska hon lagt upp (och det vill inte säga litet)

https://postimg.cc/S2nQP77t

Hon som lägger ut pussbilder och kärleksförklaringar till Halmpyntet stup i kvarten - betyder det att de är ”miserable as hell”?
Hon slänger i stort sett all gammal inredning och köper svindyrt och nytt (bl a vadderad stor ”fotpall” med mässingben *spysmiley”) betyder det att de är ”up to their neck in debt” eftersom de (just nu i alla fall) lever ”lavish instagram life”.
WTF is Tant Fyrkant trying to say????

Precis!
Citera
2019-03-04, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Å gode gud ! Får hör ett gällt skrik och någon som försöker pratar på tven… Är reklam för Farmen VIP och dottern Felicia är med i ett klipp med bloggaren Amir som låter precis lika dan. Hur kan mamma Anna lyckas få dottern att prata lika pipigt och barnsligt som sig själv är för mig en gåta. Håret på mina armar krullar sig bara av ljudet och jag måste byta kanal

Ja, bevare oss väl...
"Att ställa upp i programmet var ingen självklarhet men hon övertalades att vara med av mamma Anna Toledano Book, 48". Varför övertalar man en nästan 30-åring att vara med mot sin vilja?

"Nu berättar Felicia om hur hon och Frank Andersson fick ett speciellt vänskapsband under inspelningen".
"Något jag alltid kommer bära med mig är den speciella vänskap som Frank Andersson och jag utvecklade på gården...//... Vi hade många fina samtal han och jag".
Nån som hört såna lines förut? Sådan mor, sådan dotter? Det är lite synd om Felicia ändå - att mamma drillar henne och vill att hon ska hamna i samma sits som hon själv...

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...rank-andersson
Citera
2019-03-04, 21:58
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunzet1
Ja, bevare oss väl...
"Att ställa upp i programmet var ingen självklarhet men hon övertalades att vara med av mamma Anna Toledano Book, 48". Varför övertalar man en nästan 30-åring att vara med mot sin vilja?

"Nu berättar Felicia om hur hon och Frank Andersson fick ett speciellt vänskapsband under inspelningen".
"Något jag alltid kommer bära med mig är den speciella vänskap som Frank Andersson och jag utvecklade på gården...//... Vi hade många fina samtal han och jag".
Nån som hört såna lines förut? Sådan mor, sådan dotter? Det är lite synd om Felicia ändå - att mamma drillar henne och vill att hon ska hamna i samma sits som hon själv...

Och märkligt att de kunde få en sån ”fin” vänskap under den korta tiden. Enligt uppgifter tvingades Frank lämna efter första avsnittet.

Men å andra sidan hann ju mamma Anna bygga upp en ”djup och genuin” vänskap med Noppe, medan hon stod utanför hans krog en gång, i hopp om att få komma in (vilket hon inte fick).
Citera
2019-03-04, 23:15
Medlem
cece123s avatar
Det är ju märkligt att Anna övertalar sin dotter, som i sin tur "inte är intresserad av kändislivet för 5 öre".Felicia verkar både blyg,plågsamt inbunden,mammig och känslig.

Med tanke på att 5 öringar inte finns längre, känns Felicias uttryck inte trovärdig...
Men Anna började väl prata om lättförtjänta pengar...typ:
"Du behöver jobba bara några dagar, då får du
in lika mycket pengar som du arbetar ett helt år."

Knappast hållbart i längden...eller kommer vi att likt Anna se "jag vill inte vara känd och gå min egna väg" dotter dyka upp i alla möjliga media sammanhang tills hon dör..patetiskt.
Nåja bättre att få in pengar själv, än att leva på bidrag.
Senast redigerad av cece123 2019-03-04 kl. 23:18.
Citera
2019-03-05, 08:00
Förvånad över att hon inte skrivit om sin ”nära vänskap” med bortgångna Luke Perry. De har ju båda arbetat med film så de var ju kollegor!
Citera
2019-03-05, 11:02
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunzet1
Ja, bevare oss väl...

Det är så vedervärdigt hur Bookarna använder Frank för att synas.
Lazy F i slaskpressen och Tant Fyrkant när hon givetvis ställde upp på en intervju på Franks begravning. Då hon försökte få alla att tro att hennes mamma placerade alla ungarna framför TV:n när Frank brottades. (hon var väl ca 9-10 år under Franks storhetstid). Bläääääh!!!
Citera
2019-03-05, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Förvånad över att hon inte skrivit om sin ”nära vänskap” med bortgångna Luke Perry. De har ju båda arbetat med film så de var ju kollegor!

Vi får väl en direktrapport från begravningen. Lilla Anna är givetvis speciellt inbjuden av familjen. Där kan hon framföra sin världshit "Samba Sambero" vid kistan.
Citera
2019-03-05, 13:03
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Anna och Luke var faktiskt bästa vänner sen åratal. Den som säger något annat förtjänar ett fosterbarn som heter Antonio...eller nåt annat italienskt....
Citera
2019-03-05, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Vi får väl en direktrapport från begravningen. Lilla Anna är givetvis speciellt inbjuden av familjen. Där kan hon framföra sin världshit "Samba Sambero" vid kistan.

Det är precis såna här saker som får en att avsky TattarAnna...hon skulle sälja ut sin mors grav för att få vara med och synas på den begravningen...Usch!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in