2019-02-27, 21:49
Denna goding är snabb som bara den att blocka en på Instagram. Gillade en kritisk kommentarer för första gg. Tål tydligen inte att få kritik....allt är inte skimrande och rosenrött!
Citera
2019-02-27, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Denna goding är snabb som bara den att blocka en på Instagram. Gillade en kritisk kommentarer för första gg. Tål tydligen inte att få kritik....allt är inte skimrande och rosenrött!

Just detta! Att hon på någon minut blockar sådana som like:ar en negativ kommentar - det visar att hon BOR på Instagram
Citera
2019-02-27, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta

Hur hon kan ha 60000 följare när hon snart har blockat hela Sveriges befolkning förstår jag inte, 99% av hennes följare måste vara köpta.
Citera
2019-02-27, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettklumpen
Hur hon kan ha 60000 följare när hon snart har blockat hela Sveriges befolkning förstår jag inte, 99% av hennes följare måste vara köpta.

Ja, det har redan bevisats och konstaterats på flera ställen i tråden att hon har en rejäl mängd köpta följare.

Vad får man pröjsa för 30k följare nu för tiden?
Citera
2019-02-27, 22:10
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Just detta! Att hon på någon minut blockar sådana som like:ar en negativ kommentar - det visar att hon BOR på Instagram
Exakt så ligger det ju tydligen till. Men nu så...nytt konto och tillbaka utan problem...sjukt!
Citera
2019-02-27, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Breitling
Jag såg liven (för länge sedan) då han uppfann det ”skämtet”.

Ja den var ju verkligen rolig...
Citera
2019-02-27, 22:28
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Breitling
Jag såg liven (för länge sedan) då han uppfann det ”skämtet”.

Det är ju inte roligt alls. Överhuvudtaget. Vad är det som skall vara kul ens? Eller va? Oh dear.
Citera
2019-02-27, 22:28
Medlem
Citat:

Ändå sade hon i liven som delades här tidigare att hon inte blockar längre utan låter trollen hänga där..
Citera
2019-02-27, 22:33
Medlem
Citat:
Ja, det har redan bevisats och konstaterats på flera ställen i tråden att hon har en rejäl mängd köpta följare.

Vad får man pröjsa för 30k följare nu för tiden?

Inga bevis för köpta följare har presenterats enbart spekulationer. Tror faktiskt det är så många som är nyfikna på henne, inte minst med tanke på denna tråds popularitet.
Citera
2019-02-27, 22:50
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Ändå sade hon i liven som delades här tidigare att hon inte blockar längre utan låter trollen hänga där..
Hon har ingen aning om vem som är ”troll” eller inte. Det är något hon säger för att det ska verka som hon har koll.
Jag tror att hon tycker att ”troll” är vi som kollar hennes live utan att kommentera... 😂
Citera
2019-02-28, 06:52
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Inga bevis för köpta följare har presenterats enbart spekulationer. Tror faktiskt det är så många som är nyfikna på henne, inte minst med tanke på denna tråds popularitet.

Om jag har förstått det rätt så är dessa spekulationer ganska väl underbyggda, det kan försvinna flera tusen följare en dag och en annan dag kommer det till flera tusen följare, detta har tagits upp tidigare i tråden.
Jag har väldigt svårt att tro att det finns ca 60 000 personer som på riktigt följer Anna Book, det kan möjligen finnas några tusen svenskar som har ett genuint intresse för lyteskomik.
Citera
2019-02-28, 07:21
Medlem
Anna, Anna....... Du gråter och beklagar dig över att du inte har tiiiid att ta hand om dig själv så att du kan må bra. Det finns en mycket enkel lösning på problemet. Lägg ner all dina sociala medier så får du massor med tid över. Förstår inte hur du har tid att köra (evighetslånga) lives. Du mår uppenbarligen inte bra, så att ta hand om dig själv och komma på fötter och skaffa dig ett riktigt jobb är att rekommendera. Din ”artistkarriär” är inte så mycket till karriär för det går inte att leva på gamla meriter hur länge som helst. Det är 30 år sedan du gjorde skivor. Så, sluta göra dig till ett offentligt offer och ta tag i dig själv så ska du se att du mår bättre och orkar äta och träna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in