2014-12-10, 00:10
Medlem
elizadeaths avatar
Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro, texten stämmer inte 100 % med hur hon brukar skriva. Bla saknas dessa eviga ~ istället för mellanslag. Någon kan ha hackat sig in på hennes konto absolut,men inte tagit telefonen. Anna har ju en del fanatiska fans via instagram......
Citera
2014-12-10, 01:46
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Herregud mina ÖGON! Men Anna ska ha ett stort tack för att jag fått skratta idag.
Måste även tillägga att hade hon varit stalkad på riktigt så hade jag inte skrattat, men inte fan är hon det.

Anna ser stalkare bakom varje buske. Glöm inte att hon påstår att polishelikoptern var ute och letade efter en av dem... Men denna gång undrar jag om hon inte bara sett en spegelbild av sig själv. Stalkaren ska enligt Anna vara "en kort kraftig person"
Citera
2014-12-10, 02:06
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anna Book
MEN HAR FÅTT RÅDET ATT INTE PRATA OM DET HÄR.

Men se till att följa det rådet då för fan!
Citera
2014-12-10, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Vilken mytoman! Jag är inte ett dugg förvånad,Kanske inte ens var en Stalker
Förmodligen personal som förföljer henne, Men Ikea säljer väl inte Parnaskinka? Eller har dom andra godsaker man kan stoppa ner i Väskan? Hon har blivit rådd av Polisen,men ändå kan vi läsa hela händelseförloppet, Anna feta lilla Anna gå och kamma busken nu,Du är så körd i hela din lilla skalle,
Citera
2014-12-10, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Hon är väl intresserad av att få ett Löp i någon Tidning,De finns med all säkerhet ingen anmälan bakom detta,Måste vara jobbigt för henne att ha placerat sig själv i en Malpåse och inbillar sig själv att hon är större än vad hon är, Hon är så smaklös och så äcklig och hon tror verkligen att folk är dumma i huvudet, " Min skadade man" skrev hon, ja det är han väl uppenbarligen om han stannat i det äktenskapet,
Citera
2014-12-10, 14:00
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro, texten stämmer inte 100 % med hur hon brukar skriva. Bla saknas dessa eviga ~ istället för mellanslag. Någon kan ha hackat sig in på hennes konto absolut,men inte tagit telefonen. Anna har ju en del fanatiska fans via instagram......

Efter att ha läst hennes förklaring några gånger så kom jag på mig själv med att tro på det också. Men, den här människan är jävligt manipulativ, det är inte första gången hon ljugit så kraftigt att hon verkar tro på sig själv. Klart hon får med andra också då.
Citera
2014-12-10, 14:05
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SearchAndFind
Skärmdump:
http://imgur.com/TX4iqqz

Stackarn, på namnsdagen och allt.
Haha, hon har grava psykiska problem. Schizofreni med vanföreställningar? Eller så går hon på syra.
Senast redigerad av Carl Serung 2014-12-10 kl. 14:37.
Citera
2014-12-10, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Här är hela försvars kommentaren från Annas instagram - Alla kan visst inte läsa innantill ~ Jag har under lång tid nu & är fortsatt utsatt av STALKING!!!!! Så till er som inte "köper" ni kan bara avfölja DIREKT!!!! Jag vart stalkad idag på Ikea, rusta, i Skärholmen C av en kort kraftig person som jag & andra personer kände igen ~ & den personen tog på långt håll bilder på mig & jag fick gå in på toaletten en lång stund & gömma mig så DU / NI har ingen aning om ens hälften som hänt idag.....fann även ett mycket elakt brev fasttejpat på min dörr, så som sagt skulle kunna berätta mer. MEN HAR FÅTT RÅDET ATT INTE PRATA OM DET HÄR. Så nu ger jag inga vidare förklaringar, så om nån här inte tror på vad JAG skriver ifrån mitt hjärta om det svåra & extremt vidriga jag & min familj blir utsatt för?!?! Ja då vill jag att ni ska veta att det STRUNTAR jag högaktningsfullt i ~ Tryck på avfölj ~ eller så kan jag underlätta & klicka på Blockera!!! Behöver inga följare som likt dom som trakasserar mig säger att - Det spelar ingen roll vad du ( jag) säger.......för den/dom kommer INTE tro mig i alla fall!!!!! Så välj! Så elakt att skriva som ni gör Aantonjakobsson - adloros - lacarihuela - carnander - ÅTERIGEN, FRÅGA MIG!!! Då svarar jag med en korrekt tagg & framför allt ärligt!!! Men istället är ni typerna som verkar gilla att bara sopa till & tänker INTE på människan bakom detta ( jag ) som blir utsatt för detta 😔😔😔😔😔😔😔😔 Detta gör mig ännu mer & fortsatt ledsen. Skulle äta middag med familjen....men jag har tappat all matlust & är bara ledsen. Så trist 🙏
Hm, de flesta människor som man ser när man är ute och handlar är faktiskt okända människor. Säg vad man vill, men den här tråden är nog den roligaste att följa i kändisskvaller.
Citera
2014-12-10, 16:44
Medlem
Ja Tunnan har det svårt i livet det går inte så bra. Vore hon hälften så fantastisk som hon inbillar sig vore hon otrolig. Tänk om dagen kommer när hon blir tvungen att rannsaka sig själv. Naturligtvis krävs det en skicklig psykolog som kan slå hål på bubblan. Det Anna kommer att upptäcka då blir inte roligt att handskas med, blir säkerligen ett psykbryt grandeluxe. Tänker på George i Seinfeldt "Så länge du tror på vad du säger är det inte en lögn"
Senast redigerad av setj 2014-12-10 kl. 16:47.
Citera
2014-12-10, 17:51
Medlem
ebba112s avatar
Lugnt och sansat på instagram idag

Från Annas instagram -

Pysslade om Roberto lite innan jag åkte på ett möte. Vill tacka alla som brytt sig & undrat hur det är med honom. Han fick ju som sagt var en kraftig fraktur i nyckelbenet & bröt revben i ryggen ~ så just nu vilar han ut i hemmet, mot sin vilja. Han har aldrig tidigare haft så ont eller varit tvungen att vara hemma så jag lider verkligen med honom ❤️ Ska uträtta ett par viktiga ärenden nu & sen ska jag vidare hem & ta hand om min älskling som är uttråkad där hemma. Får försöka hitta på nått 😉 Hoppas du får en bra onsdag 🍃🌹
Citera
2014-12-10, 21:07
Medlem
Hon bäddade ner mannen i sängen och satte på en film åt honom. Stackars krake.
Citera
2014-12-10, 22:41
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Lugnt och sansat på instagram idag

Från Annas instagram -

Pysslade om Roberto lite innan jag åkte på ett möte. Vill tacka alla som brytt sig & undrat hur det är med honom. Han fick ju som sagt var en kraftig fraktur i nyckelbenet & bröt revben i ryggen ~ så just nu vilar han ut i hemmet, mot sin vilja. Han har aldrig tidigare haft så ont eller varit tvungen att vara hemma så jag lider verkligen med honom ❤️ Ska uträtta ett par viktiga ärenden nu & sen ska jag vidare hem & ta hand om min älskling som är uttråkad där hemma. Får försöka hitta på nått 😉 Hoppas du får en bra onsdag 🍃🌹

Revben i ryggen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in