Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-26, 08:00
  #877
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Är sånt här skvaller? Nä. Tyvärr dräller tråden av ointressant tyckande. Hon kanske inte är så mycket att orda om egentligen?

Problemet är nog att det är svårt att skvallra om Anna Book, eftersom allt som kan tänkas vara intressant omedelbart görs offentligt av henne själv. Däremot tycker jag att hon som fenomen är intressant, att hon utan några egentliga kvaliteter inte bara hänger sig kvar som b-kändis, utan även lyckas använda det som födkrok.

Att sedan några tycker det är ett problem får nog stå för dem själva. Jag har med framgång lyckats undvika Anna Book i teverutan, utan att anstränga mig det minsta. Särskilt att de behöver beklaga sig över detta på Flashback, att det är andra och sina egna problem de uttrycker.
Citera
2013-10-26, 09:29
  #878
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Är sånt här skvaller? Nä. Tyvärr dräller tråden av ointressant tyckande. Hon kanske inte är så mycket att orda om egentligen?
Under rubriken Kändisskvaller är det väl så att de flesta trådarna innehåller mycket tyckande, det är absolut inget unikt för tråden om Tunnan!
Citera
2013-11-06, 15:33
  #879
Medlem
Är det nån som vet varför Anna är rasande på sin gamla väninna Denise Lopez? Artikeln i Expressen ger ju ingen info och jag vill veta.
Citera
2013-11-06, 16:44
  #880
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Är det nån som vet varför Anna är rasande på sin gamla väninna Denise Lopez? Artikeln i Expressen ger ju ingen info och jag vill veta.

Det beror nog med all säkerhet inte på något som är särskilt smickrande för Tunnan iaf för i så fall hade hon ringt pressen och grinat för länge sen.
Däremot kan jag tänka mej att Denise har fått betalt för att vara tyst eftersom inte heller hon berättar vad det gäller!
Citera
2013-11-06, 19:16
  #881
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Är det nån som vet varför Anna är rasande på sin gamla väninna Denise Lopez? Artikeln i Expressen ger ju ingen info och jag vill veta.

Det finns som bekant en lång rad mer eller mindre kända personer som tagit avstånd från Tunnan. En gemensam nämnare brukar vara att Tunnan snackat en massa skit om personerna i fråga eller svikit förtroenden. Jag sätter min ABC-kulram i pant på att detta är fallet även här. Men eftersom Tunnan är oförmögen att håll käft om ens de mest pinsamma sanningar så lär hon förr eller senare gråta ut om denna konflikt också. Det är ju därför vi älskar henne!
Citera
2013-11-06, 20:03
  #882
Medlem
Ratads avatar
Gör hon något med sitt liv nuförtiden eller är det sympatisökarbloggning och "Så ska det låta"-inhopp som gäller till 100%?

För övrigt är jag ganska rädd för henne.
Citera
2013-11-06, 20:20
  #883
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Gör hon något med sitt liv nuförtiden eller är det sympatisökarbloggning och "Så ska det låta"-inhopp som gäller till 100%?

För övrigt är jag ganska rädd för henne.

Det är vad som gäller plus att ringa pressen och gråta ut om hon fått tovor i håret eller något annat lika fruktansvärt. Naturligtvis, inte att förglömma, ÄTA!!
Citera
2013-11-07, 00:23
  #884
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Är det nån som vet varför Anna är rasande på sin gamla väninna Denise Lopez? Artikeln i Expressen ger ju ingen info och jag vill veta.

Skulle gissa på att Bookskan stulit något när hon varit hos Denise. Denne har efter ett tag förlåtit henne, men sen har Book inte kunnat motstå frestelsen att stjäla en gång till.
Citera
2013-11-07, 19:38
  #885
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Skulle gissa på att Bookskan stulit något när hon varit hos Denise. Denne har efter ett tag förlåtit henne, men sen har Book inte kunnat motstå frestelsen att stjäla en gång till.
Förmodligen har du helt rätt, låt oss hoppas att Denise ändrar sej och väljer att gå ut och berätta sanningen!
Citera
2013-11-15, 12:58
  #886
Medlem
Min brors kusins avatar
Nu är Tunnan igång ordentligt med två olika storys i pressen,bråket med Lopez i Expressen och i Aftonbladet gråter hon ut om hur dåligt hon mår (hungrig kanske ? )
Citera
2013-11-15, 13:21
  #887
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Nu är Tunnan igång ordentligt med två olika storys i pressen,bråket med Lopez i Expressen och i Aftonbladet gråter hon ut om hur dåligt hon mår (hungrig kanske ? )

Länk?
Citera
2013-11-15, 13:34
  #888
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Länk?


http://www.expressen.se/noje/extra/b...ndra-pa-natet/

http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje...rticle25076.ab
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback