2019-01-21, 14:32
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Och deras möbler ryms de också i denna villa? Men vem skulle vilja ha denna familj inne boende som stjäl allt som går att stjäla, bråkar så grannarna klagar.
Möbler magasinerar man väl om man saknar utrymme att ställa dem på -- så det är väl knappast något större problem.
Citera
2019-01-21, 14:32
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Någon skrev att han var anklagad för stöld men jag vet inte när det målet kommer upp i rätten.
Han är väl dömd för stöld av en jacka? I alla fall såvitt jag förstått.
Citera
2019-01-21, 15:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han är väl dömd för stöld av en jacka? I alla fall såvitt jag förstått.

Ja jag vet inte mer än att någon här skrev att den sett något om en stöld i protokollet i tingsrätten. Det kanske redan är utdömt böter på.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-01-21 kl. 15:24.
Citera
2019-01-21, 15:31
Medlem
En fråga: vilka av er är blockade på Annas SM-kanaler? Och vet ni varför?
Själv blev jag blockad häromdagen då jag hade ifrågasatt hennes dryga attityd på ett svarsinlägg på Instastory. Hon lade ner ganska imponerande många meningar på att förklara för mig att jag minsann inte kunde döma henne. Jag svarade att jag håller med om att jag inte känner henne, men det intryck hon gör utifrån det hon lägger upp gör gällande att hon är tämligen obalanserad.
Svar: Jag är mer balanserad än de flesta kändisar!
Och sen tjafsade hon vidare om hur hon minsann får kämpa mot alla som tror så mycket - och återigen försökte jag förklara att den syn folk har på henne grundar sig ju på vad hon lägger ut och inte.
Kom ju förstås ingenstans med det - och sen blev jag blockad.

Hon är inte så rädd om sina följare, och jag har nog aldrig sett en mer obalanserad och vass kändis som gör sitt yttersta för att försvara sig mot helt normala frågor. Visst är det trist att få skit, men de flesta kändiskonton klarar ändå att bemöta det på ett ganska snyggt sätt som gör att man kan känna medlidande och förståelse. Men denna människa kan verkligen inte ens ta konstruktiv kritik.

Och eftersom jag vet att du, #annabook, läser här, så vill jag bara säga att jag står fast vid det jag skrev. Tyckte du var intressant att följa men du har värderingar, ett språk och en attityd som gör att man undrar hur dina barn mår alltså...
Citera
2019-01-21, 15:41
Medlem
Är detta hennes försäljning, har för mig att hon skrev att de hade sålt nu fast de inte köpt nåt annat.
https://www.hemnet.se/salda/bostadsr...n-4,-bv-872408
Citera
2019-01-21, 15:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunzet1
Är detta hennes försäljning, har för mig att hon skrev att de hade sålt nu fast de inte köpt nåt annat.
https://www.hemnet.se/salda/bostadsr...n-4,-bv-872408

Var det flera budgivare eller missförstår jag vad som menas med slutpris så att även vissa avgifter ingår i slutpriset? Det verkar ju vara ett lägre begärt pris enligt annonsen.
Citera
2019-01-21, 16:04
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Var det flera budgivare eller missförstår jag vad som menas med slutpris så att även vissa avgifter ingår i slutpriset? Det verkar ju vara ett lägre begärt pris enligt annonsen.
Nja, när jag köpt så är slutpriset det som är pris på själva objektet -- sen tillkommer ytterligare kostnader utöver det om man tar lån, (stämpling om man köper fastighet) osv.
Säljaren står för mäklaravgiften och eventuella avgifter kopplade tills just försäljningsdelen)

Utgångspriset är lägre för att det funnits fler intresserade som budat och därmed höjt priset.
Senast redigerad av micro113 2019-01-21 kl. 16:06.
Citera
2019-01-21, 16:11
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nja, när jag köpt så är slutpriset det som är pris på själva objektet -- sen tillkommer ytterligare kostnader utöver det om man tar lån, (stämpling om man köper fastighet) osv.
Säljaren står för mäklaravgiften och eventuella avgifter kopplade tills just försäljningsdelen)

Utgångspriset är lägre för att det funnits fler intresserade som budat och därmed höjt priset.

Aha, då förstår jag. Tack för klargörandet
Citera
2019-01-21, 17:11
Medlem
Eftersom vissa gillar sifferexercis kan ni räkna ut vad svärfar får slanta i för reavinsten på kvarten.

En observation Tunnan har helt slutat mala om Biggest Loser VIP, har hon kommit på att det gått åt helvete med vikten?
Citera
2019-01-21, 17:15
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Eftersom vissa gillar sifferexercis kan ni räkna ut vad svärfar får slanta i för reavinsten på kvarten.

En observation Tunnan har helt slutat mala om Biggest Loser VIP, har hon kommit på att det gått åt helvete med vikten?
Om du berättar vad han köpte lägenheten för och vilka avdragsgilla förbättringar som ligger - så absolut.
Citera
2019-01-21, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj

Går man in på My Martens blogg och tittar på bilderna från sonens kalas är hon med på några bilder och hon är tillbaka till ursprungsvikten inte förekommer det några powerwalk längre, tveksamt om det är någon träning som sker
Citera
2019-01-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Går man in på My Martens blogg och tittar på bilderna från sonens kalas är hon med på några bilder och hon är tillbaka till ursprungsvikten inte förekommer det några powerwalk längre, tveksamt om det är någon träning som sker

- Åhhh herregud! Stackars människa...lika bred som diskbänken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in