2019-07-23, 22:31
Medlem
Flor-Idas avatar
Anna Took kallar sina följare för parasiter. Nu i svaren på några frågor hon fått på sin blogg.

Hoppas Bloggbevakning följer upp 🍿
Citera
2019-07-23, 22:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Man jobbar 40 tim i veckan + lite övertid kanske ob tillägg.och helgersättning. Kanske ger det 30-32000 i månaden minus skatt. Ganska svårt att försörja en familj på den budgeten. 3 barn som kostar pengar + en diva som inte är gratis och har ingen fast inkomst. Tur att svärfar finns .

Driftskostnaderna för huset är väl också ganska dyra och ska räknas in? Kan det säljas "saker" av familjemedlemmarna för att få in sidoinkomster?
Citera
2019-07-23, 22:49
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Anna Took kallar sina följare för parasiter. Nu i svaren på några frågor hon fått på sin blogg.

Hoppas Bloggbevakning följer upp 🍿
https://bloggbevakning.se/category/anna-book/
🍿
Citera
2019-07-23, 23:25
Medlem
Osceolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Men kvinnan filmar, postar och skäms inte???!

Det här är sååå sjukt

Roberto! En sån jävla tönt!
Citera
2019-07-23, 23:40
Medlem
Offices avatar
Fattar inte varför så många dömer ut Roberto? Tycker han verkar vara hyfsat skön, han har självdistans och kan skoja lite, han är fit och ser bra ut.

Känns som att det är många som sitter hemma på kammarn och hamnar i nån hata-Book-extas. Man hittar minsta lilla grej och jobbar upp det i sitt huvud tills det blir nåt jättestort.
Citera
2019-07-24, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Fattar inte varför så många dömer ut Roberto? Tycker han verkar vara hyfsat skön, han har självdistans och kan skoja lite, han är fit och ser bra ut.

Enda jag stör mig på med Roberto är väl att han inte dumpar satkärringen och drar. Jag fattar verkligen inte det.

Finns de perversa sexnovellerna om Anna och mjölkmaskinen på nätet nånstans? Länka!
Citera
2019-07-24, 01:38
Medlem
Det här är för bra för att inte spara till eftervärlden:
Citat:
Anna Book Toledano 22 juli, 2019 on 10:10
Jossan, din fråga är???

Antingen så lyssnar du på något vår då rätt omogna son sa…🤦🏻‍♀️
Och jag vet exakt, vart och vad han sagt och VARFÖR.
Men det är jag inte skyldig att ge någon förklaring till – barn säger mycket dom inte borde 😁 Och vid det tillfället ljög han rakt upp och ner. Varför han gjorde det? Det vet vi båda hans föräldrar VARFÖR han gjorde och det räcker för oss.

Eller så lyssnar du och tar in det som jag som vuxen berättar.
Främlingars skitprat om mitt och min familjs liv, våra vara eller icke varanden och så vidare är bara jäkligt tröttsamma.
Vi kan väl bara nöja oss med att på det stora hela. Så angår inte saker och ting egentligen någon utomstående, som dig tex. Jag ljuger inte 😁 Men om du vill lyssna på folk som tror att jag ljuger?!? Ja, då får du göra det men stör inte mig med ( förlåt mig nu ) dumma påståenden mer ok?

Ha det bra.
Citat:
Anna Book Toledano 22 juli, 2019 on 14:17
Jossan, lite kul att du antar att jag blir upprörd för att jag svarar utförligt och konkret på din fråga.
Och skriver så mycket 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
Finns det nån regel för hur många tecken jag får eller ska svara med?!?

Vet inte mognadsnivån på dig heller så som du håller på.
Men barn har en tendens att ljuga om de mest fåniga sakerna ibland. Det vet dem flesta som har barn.

Och Antonio ljög just för att VI ( hans föräldrar ) har lärt honom att INTE skryta! Du vet, alla människor är inte likadana och du borde sluta upp att anta saker och ting 😁 just saying.
Soft att du har roligare saker för dig nu och lämnar mig ifred ☺️☺️☺️
Citat:
Anna Book Toledano 23 juli, 2019 on 00:42
Var det DET jag sa????????

Sjuk!!!
Jag sa att vi uppfostrat våra barn att INTE SKRYTA!
Så när han ( ett barn ) blev utfrågad av nyfikna parasiter, så ljög han – ja!!!
Var det rätt? Nej.
Men hans lögn var inte av ondo!
Lägg ner nu era parasiter 😆😆😆
Er avundsjuka / missunnsamhet är så oklädsam 😂

Men man läser och ser och tolkar allt som man vill när man är som du och några till 😂

Sköt du ditt istället! Vad bryr du dig för?
Du VILL JU BARA TYDA ALLT FEL!

Now can you please G T F A 🙏🏼🙏🏼🙏🏼😂
Citat:
Anna Book Toledano 23 juli, 2019 on 00:50
Sannis!
Sanningen angår inte alltid alla människor heller. Så tyck vad du vill och var du en vidrig skrytig person för du är ju såååå mycket bättre och ärlig då 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Som sagt barn ljuger när dom blir pressade stressade och INTE FÅR skryta – men det var en vit lögn för att skydda sin familj.
Jävligt fint gjort när man tänker efter speciellt för ett barn med ADHD👌🏽

Antonio så som vi älskar honom han har ryggrad iallafall och ett hjärta du aldrig kan ana 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Sluta läs min blogg jag vill inte ha läsare som du okej? Ska ta upp det med de mina här 😄 Så blir det bra för mig ska du se👍🏽

Den ädle sonen ljuger alltså för att skydda sin familj. Han ljuger för att omgivningen inte ska inse vilket fantastiskt lyxliv familjen lever. Han är uppfostrad med att han INTE FÅR skryta, och därför ljuger han istället.
Finns det måhända annat än farfars lägenhet i Spanien han ljuger om för att skydda sin familj? Våldtäkt, stöld och sexuella övergrepp t.ex? Jag bara spånar.

Antonio ljuger, och Anna tycker att det är "jävligt fint gjort". I rest my case.
Citera
2019-07-24, 05:23
Medlem
Ganska trött på spekulationen, någon som kan/har kontakter för att kontrollera deras lägenhet de lux i Spanien, sannolikt är den reggad på svärfar då familjen haft skulder hos kronofogden i flera år. De lever enbart via svärfars pengar och när han dör är allt bort då Tunnan bränner alla pengar hårt
Citera
2019-07-24, 05:30
Medlem
Inte så bra att idioten Antonio fotas med spritflaska i handen i poolen på Vanessas insta. För er som tror att hon är så snäll och go, glöm det hon är lika manipulativ som resten hon hotar med sin bror om det blir tjafs. Hela familjen är i behov av hjälp
Citera
2019-07-24, 05:52
Medlem
colberttts avatar
GTFA - Get the fuck aut

BAM BAM BAM
Man ska inte skryta om intelligens, heller - det är därför Anna framstår som korkad! Där har vi det!
Citera
2019-07-24, 06:04
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Inte så bra att idioten Antonio fotas med spritflaska i handen i poolen på Vanessas insta. För er som tror att hon är så snäll och go, glöm det hon är lika manipulativ som resten hon hotar med sin bror om det blir tjafs. Hela familjen är i behov av hjälp

Det dröjer nog inte länge innan spanska polisen tar ett grepp om gossen.
Citera
2019-07-24, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Apropå den lögnaktige sonens svar om segunda casa så får Anna frågor om detta i sin blogg:

Som sagt barn ljuger när dom blir pressade stressade och INTE FÅR skryta – men det var en vit lögn för att skydda sin familj.
Jävligt fint gjort när man tänker efter speciellt för ett barn med ADHD👌🏽 
Antonio så som vi älskar honom han har ryggrad iallafall och ett hjärta du aldrig kan ana 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Sluta läs min blogg jag vill inte ha läsare som du okej? Ska ta upp det med de mina här 😄 Så blir det bra för mig ska du se👍🏽

Haha, börjar inte Märsta-Anna spåra ur riktigt ordentligt nu.
"Sluta läs min blogg". Nja, det kan hon inte styra över.

En kille som är dömd 5 gånger varav en för våldtäkt har inte ryggrad och hjärta. Han kan få det om hans familj backar upp honom och hjälper honom på rätt sätt. Anna är väl inte den bästa rehabiliteringen...
Inte får skryta...? Vad är det att skryta om? Att de har en lgh i Spanien. Anna har alltså lärt sin son att det är bättre med lögn än sanning i det HON anser är skryt.

Å så det bästa: För att skydda sin familj. Från vad? De har ju Anna som exponerar dem varje dag!
Det närmaste skydd den famlljen har är sin säkerhetsvakt som gör egen lakritsshot och ropar efter mamma på gräsmattan...

Vem skyddar din familj mot dig och dina galenskaper, Anna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in