2018-11-07, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
känns helt uppenbart att Anna vill leva samma liv som Wahlgrens..

Glöm Wahlgrens....!

Den La familia som Anna känner sig mer i klass med är ju den världsberömda familjen Kardashian, billiga Wahlgrens går ju bort direkt, fattar ni väl?
Citera
2018-11-07, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Glöm Wahlgrens....!

Den La familia som Anna känner sig mer i klass med är ju den världsberömda familjen Kardashian, billiga Wahlgrens går ju bort direkt, fattar ni väl?

Hehehe, jo, det är ju sant förstås... Herregud, Wahlgrens, vad har dom åstadkommit. Egentligen, jämfört med....
Citera
2018-11-07, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frisedeln
Hehehe, jo, det är ju sant förstås... Herregud, Wahlgrens, vad har dom åstadkommit. Egentligen, jämfört med....

...Anna?
Citera
2018-11-07, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Glöm Wahlgrens....!

Svarar på mitt eget inlägg här...(herregud, håller jag också på att tappa greppet i den Stora Anna Book-tråden nu) ?

Vad jag egentligen ville säga var väl att vi äntligen har fått vår egen svenska motsvarighet till the Kardashians i form av Anna och hennes underbara, häftiga, outstanding charmiga, berömda och vackra familj!

Nu väntar jag bara på Robertos förvandling till kvinna i bh och kortkort, smink, löshår och lite filtrerade selfies, samt jätterubrikerna i pressen där Anna gråter ut sin ilska och besvikelse över Robertas kastrering, i direktsändning från ICA Maxi i Solna inför publikmassorna!!!...to be continued....
Citera
2018-11-07, 20:11
Medlem
Boopidoos avatar
Herre jisses - i sin live säger Tant Fyrkant att hon på fyra dagar hamnat på nionde plats bland ALLA bloggar i Sverige
Hon är SÅ korkad 🙄.
Hon ligger på nionde plats bland ”Alla föräldrars bloggare” - det är jä-la skillnad
Citera
2018-11-07, 20:49
Medlem
Boopidoos avatar
Sorry glömde ”bildbeviset https://postimg.cc/MfcDnDd8
Citera
2018-11-07, 21:19
Medlem
Killthepoors avatar
Haha på tal om Kardashians, såg att någon skrev på hennes insta att Felicia var så lik Khloe Kardashian (har jag för mig att det var) och Anna svarade typ att det händer jämt och ständigt när de är utomlands att hon blir förväxlad med henne😁
Jo visst du.
Citera
2018-11-07, 21:32
Medlem
Killthepoors avatar
Ja jag snöar in på detaljer..
Men när hon var hos frissan för några dagar sedan så hann de inte bli klara med håret pga att frissan hade så mkt kunder och samtal osv men nu helt plötsligt var det pga att Anna skulle iväg och kolla på tre hus..Varför gör hon allt så komplicerat..Tala sanning så man slipper haka upp sig på alla dess små jävla saker.
Citera
2018-11-07, 22:28
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Ja jag snöar in på detaljer..
Men när hon var hos frissan för några dagar sedan så hann de inte bli klara med håret pga att frissan hade så mkt kunder och samtal osv men nu helt plötsligt var det pga att Anna skulle iväg och kolla på tre hus..Varför gör hon allt så komplicerat..Tala sanning så man slipper haka upp sig på alla dess små jävla saker.
Låter som hon har fått frissan gratis mot reklam . Annars hade väl varken frissan inte tagit andra kunder emellan eller Anna gått innan det var klart . En hårförlängning med färgning och klippning hos en bra frisör kostar några tusen.
Citera
2018-11-07, 22:51
Medlem
Bloggandet kommer inte att bli långvarigt den korkade Tunnan har inte kapacitet att skriva något som fångar läsarna så de kommer tillbaka bloggen kommer att sjunka som en sten. Den litterära talang Anna har är bortförklaringar och att framhäva sig själv mao ytterligare ett fiasko i den långa raden.
Citera
2018-11-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Haha på tal om Kardashians, såg att någon skrev på hennes insta att Felicia var så lik Khloe Kardashian (har jag för mig att det var) och Anna svarade typ att det händer jämt och ständigt när de är utomlands att hon blir förväxlad med henne😁
Jo visst du.

Ja, tack vare Lazy F:s likhet med den världsberömda Khloe, så har ju Bookarna redan halva inne s.a.s.
Tissarna har ju både Anna och Felisia redan fixat, fläsket runt magarna också, så det enda som återstår i nuläget är det Stora Rövlyftet! Resten går ju att fixa med filter och photoshop!
Citera
2018-11-08, 01:27
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Låter som hon har fått frissan gratis mot reklam . Annars hade väl varken frissan inte tagit andra kunder emellan eller Anna gått innan det var klart . En hårförlängning med färgning och klippning hos en bra frisör kostar några tusen.

Några tusen!
Ja då förstår jag att det blir springnota hos frisören.Den andra frisören hon jamsar med verkar bara användas när hon behöver "mirakelmedicin" ser det ut som. Hon ställer väl till så att hon portas av alla frisörer i stan förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in