2018-11-15, 17:22
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...stora-revansch

"ANNA BOOKS STORA REVANSCH: MÖTER FANSEN PÅ NYTT
Nu har det vänt.
Anna Book är tillbaka efter den svåra tiden.
Nu orkar sångerskan återigen möta sina fans."

"Nu får vi bara hoppas att Anna Book inte tar på sig för mycket och åker på en ny smäll av stress och press. Sångerskan har dock förhoppningsvis dragit lärdom av det som inträffat och inser att hon måste sätt sitt välmående framför allting annat."

Handlar om att hon är åter på IG och börjar blogga igen.
Vad är det för människor som är hennes fans? Tokskallar allihop eller också driver dom. Ingen normal person ser upp till fettklumpen.
Citera
2018-11-15, 18:05
Medlem
Frammes avatar
Jag undrar varifrån dom får pengar till att köpa en villa. Svärfar? Jag tror inte han älskar sin svärdotter så mycket att han är villig att bidra till hennes nya hem. Jag tror inte han diggar någon i familjen, inte ens sin egen son. Dom har nog skämt ut honom många gånger om.
Citera
2018-11-15, 22:03
Medlem
Loquitas avatar
Apropå hennes dåligt skrivna texter, sådan här meningsuppbyggnad är inte ok någonstans 🤯

https://minfil.com/vaIbnel0bd/9AAB2D...6D2B5F0DD_jpeg
Citera
2018-11-15, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Apropå hennes dåligt skrivna texter, sådan här meningsuppbyggnad är inte ok någonstans 🤯

1,5år? Det är en mycket lång lunch 😂, tänk om en annan kunde säga det till chefen. ”Går på lunch nu, tänkte följa den i ett och ett halvt år, vi ses!”
Citera
2018-11-16, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita

Inte illa - en lunch som hon har följt i ett och att halvt år på instagram.... 😆 Tja om ni inte visste det innan så är Tunnan väldigt glad i mat..
Citera
2018-11-16, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...stora-revansch

"ANNA BOOKS STORA REVANSCH: MÖTER FANSEN PÅ NYTT
Nu har det vänt.
Anna Book är tillbaka efter den svåra tiden.
Nu orkar sångerskan återigen möta sina fans."

"Nu får vi bara hoppas att Anna Book inte tar på sig för mycket och åker på en ny smäll av stress och press. Sångerskan har dock förhoppningsvis dragit lärdom av det som inträffat och inser att hon måste sätt sitt pvälmående framför allting annat."

Handlar om att hon är åter på IG och börjar blogga igen.

"Stress och press" tillåt mig hånskratta.... Tunnan är visst oerhört lätt stressad. Är det månne därför hon "väljer" sina jobb med sådan omsorg? Inte för många pub-quiz och pizzeria invigningar på ett år....
Citera
2018-11-16, 11:09
Medlem
Ja Tunnan har verkligen fullt upp hon hinner inte ens att rätta stavfelen i den fantastiska bloggen.
"Jag fick hennes utfinna Kalender för 2019"
Antal kommentarer 0 inte ens något Tack Anna för att du delar med dig av ditt fantastiska liv du är en förebild för mig tusen pussar kära du.
Nu måste jag gå och skita, det behövs efter ha läst Tunnans dravel
Citera
2018-11-16, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vad för show?
de vet ja inte. Menar mer att hon vill komma ut i "hetluften" igen så media ska få upp ögonen för henne. Och vips så blir man aktuell för en ny show/program
Citera
2018-11-16, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Kommentarer från bloggen Tunnans gick i spinn

Skoj att läsa om ditt liv och dina tankar och funderingar.
Sedan jag började följa din Insta för ca 1,5 år sedan har min bild av dig bara förunnats mer och mer, du verkar vara en fantastiskt mjuk, rolig och stark person. Sluta aldrig med detta! Du inspirerar!!

Haha, folk som tycker att Book är mjuk, rolig och stark - ja herrejävlar. WT-morsor?

Och att Book inspirerar? Möjligtvis inspirerar Book andra till att möjligtvis söka psykhjälp
Citera
2018-11-16, 16:26
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag undrar varifrån dom får pengar till att köpa en villa. Svärfar? Jag tror inte han älskar sin svärdotter så mycket att han är villig att bidra till hennes nya hem. Jag tror inte han diggar någon i familjen, inte ens sin egen son. Dom har nog skämt ut honom många gånger om.
Rent krasst så faller inkomstkravet när du köper villa -- eftersom du då vanligen betalar lånebiten men inte någon avgift.

Själv flyttade jag från villa till bostadsrätt .. och det är några tusen dyrare att bo här än i villan.
Citera
2018-11-16, 23:08
Medlem
alicewonderlands avatar
Enligt bloggen sticker Anna ut varje morgon på en Powerwalk (5.30-7.00, cirka). Den enda kommentaren (tror den försvann)uttryckte beundran inför detta och undrade om hon skulle orka fortsätta med det när hon skulle börja jobba. Anna menade att det är just det hon gör, och hon är inte typen som har noll disciplin: hon gör det även om hon inte ska jobba just den dagen... Fredagen hade hon tillbragt mestadels på IKEA, för att få inspo till det nya boendet (Guuu. va spännande!). Tyvärr drog detta ut på tiden, så hon missade både en tjejmiddag som hon var ”medbjuden” på, och en möjlighet att gå på Idolinspelningen med en kompis...Rackarns!
Citera
2018-11-17, 05:19
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Enligt bloggen sticker Anna ut varje morgon på en Powerwalk (5.30-7.00, cirka). Den enda kommentaren (tror den försvann)uttryckte beundran inför detta och undrade om hon skulle orka fortsätta med det när hon skulle börja jobba. Anna menade att det är just det hon gör, och hon är inte typen som har noll disciplin: hon gör det även om hon inte ska jobba just den dagen... Fredagen hade hon tillbragt mestadels på IKEA, för att få inspo till det nya boendet (Guuu. va spännande!). Tyvärr drog detta ut på tiden, så hon missade både en tjejmiddag som hon var ”medbjuden” på, och en möjlighet att gå på Idolinspelningen med en kompis...Rackarns!

Alltså. Hon måste ha blivit av med körkortet. Och det är så tragiskt att hon går runt själv i butiker och bara tittar, och sedan missar hon en middag hon skulle snylta in sig på eftersom hon ju bara var "medbjuden", inte bjuden, bara för att hon nu måste åka kommunalt. Det är fritt fall för henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in