2019-01-16, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Förmodligen börjar Anna dagen med ett salladsblad och knäckebröd,
för att sedan (ut)av hunger sleva i sig massor av grädde, chips, godis mm
sent på kvällen, strax innan läggdags, då ämnesomsättningen börjat gå ner.
Där har vi orsaken till hennes viktuppgång, men i sann Anna anda, gör hon en liten
redigering av sanningen och skyller ifrån sig...Anna har oerhört svårt att ta eget ansvar.
Fast jag måste säga att jag unnar henne att vara smal och glad.Det unnar jag alla.
Att Anna menar att alla på hela jorden är emot henne och vill se henne fet,
är bara trams!
Men rejält fet kommer hon att bli igen om hon börjar ljuga för sig själv.
Dessutom tror jag att Anna har haft för lite att göra under dagarna, därav all tid till tröstätande.
Möjligt att flytten kan få henne att tänka på annat än mat..om den kommer igång.

Jag tycker det är lite beklämmande att hon är så fixerad vid sin vikt och bara postar helfigurbilder av sig själv som är något år gamla - när hon precis var klar med biggest loser. Alltså det fattar väl en katt att ingen kan hålla på och äta och träna som dom gör i Biggest Loser-programmet för resten av livet, och att viktuppgången kommer som ett brev på posten när man börjar leva mer normalt. Hon hade en kort period med sin "drömkropp", och nu verkar det som att hon inte kan acceptera att hon inte har kvar den längre.
Citera
2019-01-16, 19:31
Medlem
Boopidoos avatar
I gårdagens live fick hon frågan om ”hon gått upp alla kilon igen”. Då försvann hennes falska leende, munnen blev som ett fult streck och hennes ögon blev som vanligt iskallt livlösa.
Självklart blev det en screenshot och blockering.
Jag tror att det var därför hon la upp jämförelsebilderna i natt.
Lilla knubbiga Anna - du har lagt på dig minst 10+ och det skulle hedra dig som påstår att du inte bryr dig om vikt längre om du la ut nytagna bilder när du gör dina evinnerliga tjockisjämförelse-inlägg.
Innan du gör det är du inte trovärdig med ditt tjatiga mantra: Jag trivs med mig själv, min vikt, min kropp, mitt inre.
Jo visst vi tror dig.... 🤪
Citera
2019-01-17, 11:08
Medlem
Från instagram,

https://postimg.cc/gallery/1m18ah8y6/
Citera
2019-01-17, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Från instagram,

https://postimg.cc/gallery/1m18ah8y6/
Är dig evigt tacksam för att du lägger in instagrammen varje dag, TACK! ( Så att vi alla kan se).
Jag förstår fortfarande inte varför hon blockat mig, om hon nu har det, men tidigare kom jag in där. Har aldrig skrivit ett enda ord där, så why? ja,ja, skitsamma nu kan jag ändå se!
Citera
2019-01-17, 11:50
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Det tillfälliga kommer att bli temporärt då lån osv blir knepigt tack vare deras långvariga historier med kronofogden

Ja hur var det med det där? Hade Anna fortfarande prick men Roberto va clean eller minns jag fel? Blir ju jävligt knepigt att låna då. Nu när vi står inför en lågkonjunkturen börjar väl bankerna dra öronen åt sig också.
Citera
2019-01-17, 12:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...ja varför skulle man "downsiza" när man har för avsikt att flytta till en sjurumsvilla...? Och husgerådet kan väl läggas i barnens "brudkistor" för framtida bruk, för det är väl inte tänkt att samtliga ska bo hemma hela livet?
Grubblar över de uppiffade, opraktiska naglarna och som någon skrev - kan väl aldrig funka i en chark- eller delidisk? Men jag vill ju inte tro att Anna ljuger oss fans rakt upp i ansiktet...
Spännande att se nu vad hon har för aktiviteter den 18:e och 19:e, då hon skulle jobba.

Det förvånar mig inte om barnen aldrig flyttar ut. De är "medberoende" så de kommer inte att klara av att bo själva om de inte får en boendestödjare eller hamnar på hvb-hem.
Citera
2019-01-17, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Är dig evigt tacksam för att du lägger in instagrammen varje dag, TACK! ( Så att vi alla kan se).
Jag förstår fortfarande inte varför hon blockat mig, om hon nu har det, men tidigare kom jag in där. Har aldrig skrivit ett enda ord där, så why? ja,ja, skitsamma nu kan jag ändå se!

Glad att jag kan hjälpa till och självklart borde ALLA få ta del UTAV Anna bambam stoora stjärnans fantastiska liv
Citera
2019-01-17, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Ja hur var det med det där? Hade Anna fortfarande prick men Roberto va clean eller minns jag fel? Blir ju jävligt knepigt att låna då. Nu när vi står inför en lågkonjunkturen börjar väl bankerna dra öronen åt sig också.

i de papper jag fick från ratsit hade anna prick, felica hade ingen och roberto kolla jag ej
Citera
2019-01-17, 12:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
i de papper jag fick från ratsit hade anna prick, felica hade ingen och roberto kolla jag ej

Aha!!! Det är alltså Felicia som ska ta lånet och därför har hon nu hastigt och lustig tagit ett arbete. Jag kommer inte ihåg vem som skrev det men det var i samma veva som någon annan skrev att Anna jobbade i charken på ICA. Annas bravader i charken må så vara men kravet från banken är att låntagare har en fast inkomst så att dottern har ett arbete är nog sant, speciellt om hon är den enda i familjen som kan ta lånet.
Citera
2019-01-17, 12:25
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
RT har betalningsanmärkning. Hur tusan ska de få lån eller ens ett hyreskontrakt?
Citera
2019-01-17, 12:26
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det förvånar mig inte om barnen aldrig flyttar ut. De är "medberoende" så de kommer inte att klara av att bo själva om de inte får en boendestödjare eller hamnar på hvb-hem.

Det handlar om fattigdom, Anna Books barn bor kvar hemma för att de har inte råd att flytta, det finns inga pengar. Inget kapital och inga inkomster.
Citera
2019-01-17, 12:27
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
RT har betalningsanmärkning. Hur tusan ska de få lån eller ens ett hyreskontrakt?

Som jag skrev är det troligen Felicia som tar lånet eftersom hon är prickfri samt har fått ett arbete vilket är bankens krav på låntagaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in