Citat:
Ursprungligen postat av
Missdex
Ja de är i sitt ”Spanska paradis”. Högst troligt i samma lägenhet som de, enligt Anna, har haft 19 år. Detta har hon upprepat i ett antal livesändningar på Instragram. De få bilderna från lägenheten som hon har lagt upp verkar vara samma gamla lägenhet med samma gamla möbler.
Hon gjorde en rundvisning av huset (utomhus) för någon vecka sedan där hos visade att de minsann har ett garage och parkering, toaletter för när man ligger vid poolen och inte orkar gå upp till lägenheten och kissa, hon berättade även att svärfar har en egen lägenhet i samma hus och att de flesta familjer som bor där äger minst 2 stycken var..
Huruvida allt det är sant är ju svårt att avgöra men i Spanien är de iallafall, i samma hus där de varit förut. Det står ju klart när man ser på bilderna.
Huset är förövrigt lätt att hitta på Google Earth.. Finns bara det som ser ut så i närheten 😊👍🏼
"bilderna från lägenheten som hon har lagt upp verkar vara samma gamla lägenhet med samma gamla möbler."
Kanske också samma gamla bilder, eller syns det att bilderna från lägenheten är tagna i år?
Som jag skrev tidigare, familjen/farfar kan ha blivit tvungen att sälja lägenheten och nu hyr Anna en lägenhet i samma hus för att ge sken av att de har lägenheten kvar, de kan mycket väl ha tillgång till garage och pool även om de hyr, detta är naturligtvis bara spekulationer från min sida, men som jag skrev ovan, är bilderna från lägenheten färska?
Helt klart är att det har hänt något med familjens ekonomi, eftersom de måste sälja hemmet i Solna, när ekonomin knakar brukar man göra tvärtom, fritidsbostaden säljs först för att rädda hemmet.
Är det någon som vet om Solna är sålt?