2018-07-19, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Exakt. Dessutom ser tänderna på "årets bilder" ut som de gjorde i fjol; märkligt!🤔

Nej de gör de inte, enorm skillnad, även om de verkar vara nerslipade.
Citera
2018-07-19, 11:29
Medlem
Efter mitt inlägg där jag påpekade att hon hade samma blåa bikini som innan hon gick ner i vikt så kommer det nu en bild på henne i en vit bikini. Ord är överflödiga.
Citera
2018-07-19, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Tramsfrans har nog läst det på det Twitter-konto som är parodi på Fadde

Jahaaaa! Tack, visste inte att det fanns
Citera
2018-07-19, 12:33
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Efter mitt inlägg där jag påpekade att hon hade samma blåa bikini som innan hon gick ner i vikt så kommer det nu en bild på henne i en vit bikini. Ord är överflödiga.

Dessutom en liten film som visar när hon öppnar grinden in till den inhägnade poolen och går in
Hoppas att hon aldrig mer vågar leverera lögnen om att "hon aldrig läser om sig själv i sociala medier".
Citera
2018-07-19, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Dessutom en liten film som visar när hon öppnar grinden in till den inhägnade poolen och går in
Hoppas att hon aldrig mer vågar leverera lögnen om att "hon aldrig läser om sig själv i sociala medier".

Haha ja speciellt när hon liksom med ett bestämt handtag ska öppna denna grind för att tysta oss och våra spekulationer.
Citera
2018-07-19, 12:57
Medlem
Missdexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Så det är hundraprocentigt belagt att den löjliga familjen befinner sig i secunda casa, med den sunkiga poolen bakom ett stängsel?

Ja de är i sitt ”Spanska paradis”. Högst troligt i samma lägenhet som de, enligt Anna, har haft 19 år. Detta har hon upprepat i ett antal livesändningar på Instragram. De få bilderna från lägenheten som hon har lagt upp verkar vara samma gamla lägenhet med samma gamla möbler.

Hon gjorde en rundvisning av huset (utomhus) för någon vecka sedan där hos visade att de minsann har ett garage och parkering, toaletter för när man ligger vid poolen och inte orkar gå upp till lägenheten och kissa, hon berättade även att svärfar har en egen lägenhet i samma hus och att de flesta familjer som bor där äger minst 2 stycken var..
Huruvida allt det är sant är ju svårt att avgöra men i Spanien är de iallafall, i samma hus där de varit förut. Det står ju klart när man ser på bilderna.

Huset är förövrigt lätt att hitta på Google Earth.. Finns bara det som ser ut så i närheten 😊👍🏼
Citera
2018-07-19, 13:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Men om hon varit där i flera år borde hon väl ha lärt känna folk tidigare tycker man väl?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-07-19 kl. 13:14.
Citera
2018-07-19, 13:19
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missdex
Ja de är i sitt ”Spanska paradis”. Högst troligt i samma lägenhet som de, enligt Anna, har haft 19 år. Detta har hon upprepat i ett antal livesändningar på Instragram. De få bilderna från lägenheten som hon har lagt upp verkar vara samma gamla lägenhet med samma gamla möbler.

Hon gjorde en rundvisning av huset (utomhus) för någon vecka sedan där hos visade att de minsann har ett garage och parkering, toaletter för när man ligger vid poolen och inte orkar gå upp till lägenheten och kissa, hon berättade även att svärfar har en egen lägenhet i samma hus och att de flesta familjer som bor där äger minst 2 stycken var..
Huruvida allt det är sant är ju svårt att avgöra men i Spanien är de iallafall, i samma hus där de varit förut. Det står ju klart när man ser på bilderna.

Huset är förövrigt lätt att hitta på Google Earth.. Finns bara det som ser ut så i närheten 😊👍🏼

"bilderna från lägenheten som hon har lagt upp verkar vara samma gamla lägenhet med samma gamla möbler."

Kanske också samma gamla bilder, eller syns det att bilderna från lägenheten är tagna i år?

Som jag skrev tidigare, familjen/farfar kan ha blivit tvungen att sälja lägenheten och nu hyr Anna en lägenhet i samma hus för att ge sken av att de har lägenheten kvar, de kan mycket väl ha tillgång till garage och pool även om de hyr, detta är naturligtvis bara spekulationer från min sida, men som jag skrev ovan, är bilderna från lägenheten färska?

Helt klart är att det har hänt något med familjens ekonomi, eftersom de måste sälja hemmet i Solna, när ekonomin knakar brukar man göra tvärtom, fritidsbostaden säljs först för att rädda hemmet.

Är det någon som vet om Solna är sålt?
Senast redigerad av trottwell 2018-07-19 kl. 13:46.
Citera
2018-07-19, 13:46
Medlem
Måste vara sunkig lägenhet då hon inte filmar och visar upp deras paradis🤣
Citera
2018-07-19, 14:21
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Måste vara sunkig lägenhet då hon inte filmar och visar upp deras paradis🤣

.... och DÄR kom lilla filmen med bilder från lägenheten med texten "nu kan vi njuta & vila resten utav dagen och ta emot vår gäst med hela våra hjärtan"
Svenskläraren i mig gråter 😭
Citera
2018-07-19, 15:19
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
.... och DÄR kom lilla filmen med bilder från lägenheten med texten "nu kan vi njuta & vila resten utav dagen och ta emot vår gäst med hela våra hjärtan"
Svenskläraren i mig gråter 😭

Här har vi lilla filmen som visar sovrumsdelen i sunkiga segunda casa...

https://m.imgur.com/a/LHMDI4N
Citera
2018-07-19, 15:33
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Här har vi lilla filmen som visar sovrumsdelen i sunkiga segunda casa...

https://m.imgur.com/a/LHMDI4N

Det ser ut som en typisk uthyrningslägenhet, helt utan personliga detaljer, inte ens en blomma och billigast tänkbara skräpmöbler, riktigt sunkigt.

Edit: Nu har jag tittat på filmen några gånger, det är inte en lägenhet som någon har inrett för personligt bruk.
Senast redigerad av trottwell 2018-07-19 kl. 15:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in