2018-01-28, 10:04
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Intressant uppdatering på IG, film på fiskkakor, sås & ris. Ingen hashtag om familjen, däremot en på spanska som tydligen betyder mitt hjärta värker. Något har hänt, det är helt klart. Frågan är vad som händer härnäst. 🤔
När det gäller Booken kan det vara vad som helst - från att Antonios överklagande inte gått igenom till att hon plötsligt minns när hennes mamma bröt en nagel
Allt i Annas liv kan göras om till en hjärtkrossande livskris.
Såg att Expressen har en artikel om hennes trosförsäljning. Kräktes litet i munnen och undrar var den tidningens gräns går
Citera
2018-01-28, 10:05
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag hittar inte inlägget om att hon fått ett brev av en advokat där det stod att Roberto ville skiljas. Vem av er skrev det?
Om det är sant kan det vara förklaringen till att lägenheten ska säljas och att hon säger att det är Roberto som vill sälja den.

Men han äääääälskar ju henne och hennes boobs som hon själv uttrycker det.
Citera
2018-01-28, 10:05
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mababy123
Jag skrev bl.a. ett inlägg för ett tag sedan om att Anna hade fått ett anonymt brev från ett sk ”troll”. I det anonyma brevet stod det att Roberto önskar att lämna Anna och att han inte vill leva med henne längre. Anna själv berättade om det i en live.
Anna övertygade oss att Roberto aldrig skulle lämna en kvinna som henne. Hon kan ju laga mat, sy, är energisk osv.... Allt detta sa hon samtidigt som hon hade spärrat upp sina grodögon och blängde in i kameran. Hon pratade helt maniskt och varvade upp sig mer och mer under inslaget.

Roberto och Anna är ju gifta. Men hur kommer det sig att Anna gång på fån påpekar att lägenheten som nu är ute på Hemnet tillhör Roberto. Det är Roberto som ska sälja och inte jag säger hon många gånger om.
Jag förstår det där om Robertos pappa men det som är Robertos borde ju vara Annas också..
Rätta mig om jag har fel.
Det kan finnas äktenskapsförord, Roberto kan ha fått sin eventuella del i bostadsrätten i gåva som enskild egendom.
Citera
2018-01-28, 10:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
När det gäller Booken kan det vara vad som helst - från att Antonios överklagande inte gått igenom till att hon plötsligt minns när hennes mamma bröt en nagel
Såg att Expressen har en artikel om hennes trosförsäljning. Kräktes litet i munnen och undrar var den tidningens gräns går

true that, Vanessa svävade väl mellan liv och död och fick åka ambulans då hon klämt fingret i ett notställ. Allt är drama i Annas liv
Citera
2018-01-28, 11:05
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det kan finnas äktenskapsförord, Roberto kan ha fått sin eventuella del i bostadsrätten i gåva som enskild egendom.
Eftersom svärfar Vicente har genomskådat Booken för länge sedan hoppas jag att han har varit klok nog att säkra sina (sonens) pengar.
Citera
2018-01-28, 11:41
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Ärligt talat verkar ju många här inne lika korkade, småsinta och elaka som de hävdar att Anna är. Vet inte hur många sidor jag läst för att hitta smaskiga och fascinerande saker som julbordsfotot eller bärandet av Denise Lopez smycken men typ allt handlar ju om hur folk rasar över hur fet och motbjudande hon är. Slår vad om att det som provocerar många är att hon är (var iaf) en fet kvinna som inte ber om ursäkt för det och älskar att flasha sig själv ändå i stället för att gömma sig i en stor särk och hata sig själv. Nähä, inte? Tänk vad kul det vore om man då inte bara fokuserade på vikt, utseende och hur subbig och pantad hon är utan skrev saker med substans i stället för att random hata och peka finger. Anna Book måste vara bland det mest fascinerande vi har i Sverige och den här tråden kunde ju varit favoritlektyr.

Hon får vara hur fet hon vill är inte där skon klämmer till varför vi ogillar henne. Hon skyller från sig och hittar ursäkter till allt även hennes vikt. Har någon blivit bestulen, har hon det med fast tusen gånger värre.
Citera
2018-01-28, 12:18
Medlem
CoopColas avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Q49tfiK9qOI

"Du behöver inte liksom säga åt mig att jag ska köra försiktigt, det är så himla töntigt. Du är tönt, inte jag"

Skulle jag höra min mamma prata så där skulle jag ringa en läkare.

Vad tror ni en person som Anna skulle göra utan socialmedia? Hon är ju helt klart beroende av snabba bekräftelse kickar i form av "like", "kan jag få recept-kommentarer" och liknande. Det verkar ju ha gått så illa att hon till och med köper följare och dessa kommentarer. Skulle hon ha gått ned sig i nåt annat, som spelmissbruk/droger? För jag tror inte att hon skulle vara en bra mamma etc utan hon hade fyllt sitt förmodligen kassa självkänsla med nåt annat. Jag trodde bara att det var osäkra 13-åringar som fastnade i sånt beteende, men tydligen även osäkra 55-åringar. Sorligt hur som.

Jag är övertygad om att hon kommer krascha och tala ut om det i nån soffa i tv.
Senast redigerad av CoopCola 2018-01-28 kl. 12:44.
Citera
2018-01-28, 12:31
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mababy123
Jag skrev bl.a. ett inlägg för ett tag sedan om att Anna hade fått ett anonymt brev från ett sk ”troll”. I det anonyma brevet stod det att Roberto önskar att lämna Anna och att han inte vill leva med henne längre. Anna själv berättade om det i en live.
Anna övertygade oss att Roberto aldrig skulle lämna en kvinna som henne. Hon kan ju laga mat, sy, är energisk osv.... Allt detta sa hon samtidigt som hon hade spärrat upp sina grodögon och blängde in i kameran. Hon pratade helt maniskt och varvade upp sig mer och mer under inslaget.

Roberto och Anna är ju gifta. Men hur kommer det sig att Anna gång på fån påpekar att lägenheten som nu är ute på Hemnet tillhör Roberto. Det är Roberto som ska sälja och inte jag säger hon många gånger om.
Jag förstår det där om Robertos pappa men det som är Robertos borde ju vara Annas också..
Rätta mig om jag har fel.
Visst har det väl ändå varit så att Flodisen brukar ha med toffeln i sina insta-klipp och kommentarer. Jag upplever att det har varit rätt tyst från Flodisens sida om toffeln sista tiden. Kanske är det så att han ska dumpa den stora narcissistiska flodis lögnerskan?

Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nagellacken hon köpte, förlåt, snattat, kanske hade fel färg.

Apropå färg, kom att tänka på när hon påstod att hennes blod var friskt eller extra bra då hennes doktor sagt att det såg ut som hallonsmoothie.

Det är just att flodis-tunnan alltid ljuger och alltid kommer med massa korkade utfall, som t ex incidenten med hennes mobil på IKEA, som för att vi tycker det är kul att se vad hon har för sig i sin alldeles egen lilla värld. Hon har liksom intagit positionen som hela Sveriges folks hovnarr. Hon har ju verkligen själv utsett sig till det genom hennes lögner och helt bisarra sätt att få saker att se bättre ut än vad de i verkligheten är.
Citera
2018-01-28, 12:45
Medlem
CoopColas avatar
Det här med att Roberto kanske dumpat henne. Undra om det är därför filmerna när hon berättar om alla kläder som inte passar, har kommit? Att hon söker bekräftelse för att hon inte längre får det av sin man. Roberto måste ju också tycka att hon är överdrivet jobbig och filmen från BL vip när de står och grovhånglar framför kameran och berättade för alla hur mkt de älskade varandra bara skrek falskhet, det skrev jag redan när jag såg den första gången.

Hoppas det kan bli ett uppvaknande för Anna om det blir skilsmässa. Hoppas ovkså den enda normala dottern i familjen kan flytta med Roberto, så hon slipper Anna och sina hemska syskon. Kanske Roberto kan hitta en schysst tjockis, om det är just tjockisar han gillar
Citera
2018-01-28, 13:06
Medlem
Lindalovers avatar
Jag tror inte alls på skilsmässa. För sex dagar sedan lade hon upp detta...

https://myfile.org/LfUe24d2b0/137DEB...826FDBADA.jpeg
Citera
2018-01-28, 13:08
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Det här med att Roberto kanske dumpat henne. Undra om det är därför filmerna när hon berättar om alla kläder som inte passar, har kommit? Att hon söker bekräftelse för att hon inte längre får det av sin man. Roberto måste ju också tycka att hon är överdrivet jobbig och filmen från BL vip när de står och grovhånglar framför kameran och berättade för alla hur mkt de älskade varandra bara skrek falskhet, det skrev jag redan när jag såg den första gången.

Hoppas det kan bli ett uppvaknande för Anna om det blir skilsmässa. Hoppas ovkså den enda normala dottern i familjen kan flytta med Roberto, så hon slipper Anna och sina hemska syskon. Kanske Roberto kan hitta en schysst tjockis, om det är just tjockisar han gillar

Ja jag tror att det är det som kan V*ness*s räddning. Tror hon har förutsättningarna för att få ett ordnat liv om hon kommer från flodis-tunnan. Flodis-tunnan bryr sig bara om sig själv och vill ju bara synas och höras själv. Om det blir skilsmässa så hoppas jag Roberto tar med sig V*nness*, då kan det bli bra för henne.

Dock så lär det bli flodis-tunnans undergång om det blir skilsmässa. Hon lär ju bli ett stort soc.fall. Och om hon inte har underåriga i hushållet så lär hon åka ut fortare än kvickt när hon struntar i att betala hyran.
Citera
2018-01-28, 13:16
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Jag tror inte alls på skilsmässa. För sex dagar sedan lade hon upp detta...

https://myfile.org/LfUe24d2b0/137DEB...826FDBADA.jpeg
Tycker inte det säger något alls. Kan mycket väl vara så att hon påstår att hon var där med toffeln. Hon har ju ljugit fett förut och min uppfattning är att det kommer betydligt mer lögner ur flodisen än sanningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in