Citat:
Ursprungligen postat av
Mababy123
Jag skrev bl.a. ett inlägg för ett tag sedan om att Anna hade fått ett anonymt brev från ett sk ”troll”. I det anonyma brevet stod det att Roberto önskar att lämna Anna och att han inte vill leva med henne längre. Anna själv berättade om det i en live.
Anna övertygade oss att Roberto aldrig skulle lämna en kvinna som henne. Hon kan ju laga mat, sy, är energisk osv.... Allt detta sa hon samtidigt som hon hade spärrat upp sina grodögon och blängde in i kameran. Hon pratade helt maniskt och varvade upp sig mer och mer under inslaget.
Roberto och Anna är ju gifta. Men hur kommer det sig att Anna gång på fån påpekar att lägenheten som nu är ute på Hemnet tillhör Roberto. Det är Roberto som ska sälja och inte jag säger hon många gånger om.
Jag förstår det där om Robertos pappa men det som är Robertos borde ju vara Annas också..
Rätta mig om jag har fel.
Visst har det väl ändå varit så att Flodisen brukar ha med toffeln i sina insta-klipp och kommentarer. Jag upplever att det har varit rätt tyst från Flodisens sida om toffeln sista tiden. Kanske är det så att han ska dumpa den stora narcissistiska flodis lögnerskan?
Citat:
Ursprungligen postat av
Boopidoo
När det gäller Booken kan det vara vad som helst - från att Antonios överklagande inte gått igenom till att hon plötsligt minns när hennes mamma bröt en nagel
Allt i Annas liv kan göras om till en hjärtkrossande livskris.
Såg att Expressen har en artikel om hennes trosförsäljning. Kräktes litet i munnen och undrar var den tidningens gräns går

Nagellacken hon köpte, förlåt, snattat, kanske hade fel färg.
Apropå färg, kom att tänka på när hon påstod att hennes blod var friskt eller extra bra då hennes doktor sagt att det såg ut som hallonsmoothie.
Det är just att flodis-tunnan alltid ljuger och alltid kommer med massa korkade utfall, som t ex incidenten med hennes mobil på IKEA, som för att vi tycker det är kul att se vad hon har för sig i sin alldeles egen lilla värld. Hon har liksom intagit positionen som hela Sveriges folks hovnarr. Hon har ju verkligen själv utsett sig till det genom hennes lögner och helt bisarra sätt att få saker att se bättre ut än vad de i verkligheten är.