2018-02-22, 06:45
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Är pappan romer el spanjor? Det är en viss skillnad
Som jag fattat det så träffade mamman pappan i Spanien men han var också ziggis.
Citera
2018-02-22, 07:48
Medlem
Citat:
Tunnan har lagt upp bild med 2 klänningar och frågar vilken hon ska ha på spelningen i helgen, det som hon egentligen vill är att vi på fb ska veta att hon har dessa 2 klänningar hemma fast bilderna är gamla, sen tycker jag hon är löjlig, skiter fullständigt i hur många klänningar hon fick. Synd hon fick betalt med klänningar och inte i pengar och betala sina skulder istället, typ tandläkaren

Ja, och att hon har "spelning" i helgen.
Citera
2018-02-22, 08:58
Medlem
Killthepoors avatar
Jag har ju hört något om det här med föräldrarna. Pappan som är rom och mamman som är finsk. Hur säkert är detta?
Men pappan bodde i Spanien då antar jag? Så han är romsk spanjor eller vad man ska säga?Hittar inte ett skit om det när jag söker. Bilder på mamman hittar jag.
Det är ju tragiskt att hon skryter om att hon är ”halvspanjor” men de andra generna förkastar hon. När spanskgenerna dessutom kommer från en idiot till pappa som hon aldrig lärt känna..Ändå är hon så otroligt stolt över detta.
Framhålla honom liksom och typ pissa på sin mamma, usch.
Citera
2018-02-22, 11:32
Medlem
Killthepoors avatar
Gode gud. Nu såg jag för första gången klippet efter att hon varit med i Arga snickaren..
Ja jag säger inget mer om det.
Nu ska jag kolla på Arga snickaren avsnittet när hon får allt gjort med.
Citera
2018-02-22, 11:45
Medlem
Ego och girigare människa får man leta efter
Citera
2018-02-22, 14:59
Medlem
tunnan jobbar

https://minfil.org/P5o0D9d6b9/18744B...01A86EAB8.jpeg
Citera
2018-02-22, 15:13
Medlem
Killthepoors avatar
Ja nu är det sannerligen spännande tider på gång...Undra vad det är för storslaget projekt den här gången?
Citera
2018-02-22, 15:15
Medlem
Kanske en sidkick till ICA stig😀
Citera
2018-02-22, 15:54
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Kanske en sidkick till ICA stig😀
Då kommer jag aldrig att handla på ICA igen.
Blir litet orolig av hennes #. Om hon själv tvekar måste det vara RIKTIGT illa
Citera
2018-02-22, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Då kommer jag aldrig att handla på ICA igen.
Blir litet orolig av hennes #. Om hon själv tvekar måste det vara RIKTIGT illa

Hon tvekar aldrig, det är när hon inte vet om hon får jobbet eller inte som hon skriver så. Hon garderar sig bara!
Citera
2018-02-22, 19:06
Medlem
nu är det livesändnng, tunnan måste gått upp en hel del men hävdar bestämt att hon bara gått upp 2 kilo
Citera
2018-02-22, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon tvekar aldrig, det är när hon inte vet om hon får jobbet eller inte som hon skriver så. Hon garderar sig bara!

Exakt så är det 😂

Kvällens matlagningslajv bestod bl a av stekt kyckling. Om vi säger såhär: om jag, mot förmodan, någon gång blir bjuden på mat hemma hos Tunnan och hennes familj så kommer jag att svara att jag nyss har ätit:
Först skar hon den råa kycklingen, sen rotade hon i lådor, hanterade andra matprodukter bl a en sallad 😱 hon tog sig i håret, kramade Roberto mm mm. UTAN ATT TVÄTTA SIG ELLER BYTA HANDSKAR!
Snacka om att totalt ha missat de mest basala runt hantering av rå kyckling ...

Hon var bitsk ikväll, massa kängor till Flashback och utgår från att de allra flesta tittare är där för att hitta nåt att skvallra om. Vilket ju inte är sant. Eller.......?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in