Citat:
Ursprungligen postat av
Cuteangel74
Undrar om hon läser det som tycks om henne här

Det kan jag så gott som garantera att hon gör, även hennes minime dotter håller ögonen öppna här. Och det är säkert dom som inflikar lite kommentarer ibland hur elaka vi är. Eller så är det nån av hennes mesiga "fans" som ju måste vara ännu mer blåst än stjärnskottet själv.
Jag tror AB kommer göra både och, dvs både grina offentligt och ge tillbaka med ytterligare kränkningar, fast 10 ggr värre.
På nåt vis undrar jag varför DL gick ut med detta, vad vill hon uppnå, för hon måste ju veta att detta är ju som att hälla bensin på ett brinnande inferno. Vill hon locka fram ormen ur sin håla så att alla kan se (de idioter som alltså inte resan fattat) hur för jävligt AB kan uppföra sig om hon blir inträngd i ett hörn?
Det är nåt lurt med detta, något är på G, men det ska bli väldigt intressant. Äntligen händer det nåt.
Att AB skulle ha förståndet att hålla käft och ödmjukt dra sig tillbaka är lika sannolikt som att inkomstskatterna kommer avregleras. Så vi behöver inte rädslas över att aldrig mer få höra nåt från freakshowen.