2014-04-03, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anne67
Fast tänk om hon imploderar istället, och går in i radioskugga, vi kanske aldrig får läsa något av AB i framtiden....
Vad ska vi då skvallra om?

Då applåderar jag henne istället, mycket moget beslut. Kanske söker hon även hjälp.
Citera
2014-04-03, 13:58
Medlem
Undrar om hon läser det som tycks om henne här
Citera
2014-04-03, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuteangel74

Det kan jag så gott som garantera att hon gör, även hennes minime dotter håller ögonen öppna här. Och det är säkert dom som inflikar lite kommentarer ibland hur elaka vi är. Eller så är det nån av hennes mesiga "fans" som ju måste vara ännu mer blåst än stjärnskottet själv.

Jag tror AB kommer göra både och, dvs både grina offentligt och ge tillbaka med ytterligare kränkningar, fast 10 ggr värre.

På nåt vis undrar jag varför DL gick ut med detta, vad vill hon uppnå, för hon måste ju veta att detta är ju som att hälla bensin på ett brinnande inferno. Vill hon locka fram ormen ur sin håla så att alla kan se (de idioter som alltså inte resan fattat) hur för jävligt AB kan uppföra sig om hon blir inträngd i ett hörn?

Det är nåt lurt med detta, något är på G, men det ska bli väldigt intressant. Äntligen händer det nåt.

Att AB skulle ha förståndet att hålla käft och ödmjukt dra sig tillbaka är lika sannolikt som att inkomstskatterna kommer avregleras. Så vi behöver inte rädslas över att aldrig mer få höra nåt från freakshowen.
Citera
2014-04-03, 15:25
Medlem
Pst..., kolla in Carola barle, mormorn ig där Tunnans dotter gått i försvar. Brevet ligger öppet på alla inblandades ig /bloggar. Hujedamig det här är nog lugnet före stormen Tunnan samlar nog krut o allierade .
Citera
2014-04-03, 15:37
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordSmith
På nåt vis undrar jag varför DL gick ut med detta, vad vill hon uppnå, för hon måste ju veta att detta är ju som att hälla bensin på ett brinnande inferno. Vill hon locka fram ormen ur sin håla så att alla kan se (de idioter som alltså inte resan fattat) hur för jävligt AB kan uppföra sig om hon blir inträngd i ett hörn?

Det är nåt lurt med detta, något är på G, men det ska bli väldigt intressant. Äntligen händer det nåt.

Hade Denise Lopez varit ensam mot Anna så hade hon nog inte gått ut med det här "öppna" brevet, men nu är de flera stycken som Anna gjort sig ovän med och då är det alltid lättare. Sen hur Anna reagerar, ja det återstår att se, men om det eskalerar hela tiden kan det bli riktigt illa och kanske sluta med en polisanmälan.
Citera
2014-04-03, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuteangel74
Det gör hon med säkerhet och även hennes äldsta dotter. Även om jag tycker att som man bäddar får man ligga, så mår jag lite dåligt av den här soppan, tänker då på hennes barn. Fattar inte varför Anna inte bara slutade med sina pikar och öppet hoppa på sina ex-vänner på sin IG och blogg. Då hade ju aldrig detta hänt.
Citera
2014-04-03, 16:13
Medlem
Kanske att Anna Book nu bygger upp en arsenal med tändare. Hur f-n kan vuxna människor bete sig ? Vad gör hennes gubbe? Är han medveten om vilken konstig fru han har eller tror han att hon är sångerska på riktigt? Hon är känd för att vara kontroversiel enbart och sången är medelmåttig som hos dom flesta.
Citera
2014-04-03, 16:39
Medlem
Jag måste säga att det öppna brevet till Anna var extremt vänligt skrivet utan någon som helst pajkastning. Jag tycker det var bra att de sa ifrån på detta ödmjuka sätt. Tonen i brevet kunde ju ha sett ut på ett helt annat sätt och de avslöjar ju inget om varför de bröt med henne. Men vi kan ju bara gissa oss till vad det är.

Anna har under så lång tid hävt ur sig så mycket hat och ilska mot sina före detta vänner så inte mer än rätt att de sätter ner foten. Denise har ju varit tyst som musen och inte yppat något. Hon har heller aldrig avslöjat vad det stora orsaken till uppbrottet var. Anna däremot häver ur sig sjuka saker dagligen. Det finns ju en gräns på vad som är ok att skriva. Sådana saker borde Anna inte gjort. Som man bäddar får man ligga (som någon annan skrev). Hon får ju faktiskt skylla sig själv nu Anna att det här brevet skrevs.

Sen tycker jag det var bra att de står för brevet med sina namn. Meningen med att lägga ut brevet är väl för att Anna gjort allt öppet och egentligen tolkar jag brevet som en ren och skär vädjan till Anna att hon ska låta alla vara och söka hjälp. Jag anser att vännerna kan hålla huvudet högt som skrev brevet helt att smutskasta Anna. Sen har ju alla lagt ut brevet på sina sidor. Jag kan dock inte se om Lena har någon instagram. Men alla övriga har gjort det.
Citera
2014-04-03, 16:51
Medlem
ebba112s avatar
Går inte att ladda upp bilder idag heller....

En bild på en kopp med the och texten : annabooktoledano En kopp te & ringa lite samtal står först på agendan för idag. Ha en trevlig Torsdag 🍃🌸 Skönt att det är lite sol även idag 😃☀️

97 st som gillat bilden. Kommentarerna som följer :

frukarl73 Desamma till dig Anna! Fast här har vi ingen sol idag, bara grå, regntung himmel. Men jag är lycklig ändå, lycklig av att få vakna till ytterliggare en dag att spendera tillsammans med mina nära och kära. 👍🌞🌼

trebarns_mamman Ha en bra dag! 💐

pepsikatt Här har vi sol. Ligger inne på sjukhuset för kronisk smärta som kommer o går. Har varit ute en sväng o ligger nu i sängen igen. Att läsa din blogg gör att situationen inte känns lika hemsk. Hoppas på permission över helgen så jag kan sitta på vår altan i solskenet. Kram Eva från Askersund.

glader De har inte varit snälla mot dig idag😓

maritafriberg1 Sol i skåne också,ha en skön dag!

viannnne FIn kopp

Nästa bild är på henne själv med texten : annabooktoledano Klar! Nu blir det en sväng till mataffären & sen hämtar jag upp lilltjejen ~ Härligt att komma ut i solen lite 🍃🌺☀ Fortsatt fin dag 😀

123 st personer som gillat bilden och kommentarerna som följer :

meijsan_Så vacker du är!!!💗

nathkiz Så vacker Mami 😍❤️😘 @annabooktoledano

stivonka13 Så fin du är @annabooktoledano 💖

carinagustavssonn Vilken vacker blus på en vacker människa💖💕

maritafriberg1 Fin du är,en fin dag önskar jag dig kram

pepsikatt Du är den underbaraste människa jag vet. Allt du skriver värmer så. Är så roligt att du delar din vardag med oss. Har precis börjat instagramma o dina inlägg gör min tillvaro mycket ljusare här på sjukhuset. Många kramar från Eva utanför Askersund men nu på sjukhuset i Örebro.

moyee48Hermosa

susannewollter @annabooktoledano Underbara vän om du bara visste hur mycket dina inlägg foto tankar betyder och hjälper mig just nu. Anna du e fantastisk och din familj. Du vet precis vad jag går igenom (min pappa har gått bort) och Du får mig att le varje dag mitt i allt. Kramizar i massor

Nästa bild är på fyra papperskassar och en stor väska från Ullared fyllda med kläder mm :

annabooktoledano LETTLOVERULE ❤️❤️❤️❤️❤️ Idag är det den stora Galan för StödProjektet LettLoveRule i Filadelfiakyrkan kl.18.30 ~ Insläpp kl.18.00 50kr i entré gratis upp till 15år Snälla visa ditt stöd för de mindre lyckligt lottade 🙏 Om man bara har en kasse med lite gamla barn/ungdomskläder & skor som man inte längre använder?!? Så kan man bara åka förbi Filadelfiakyrkan & lämna sakerna där idag & så kan man lägga ett bidrag i bössor på plats. Det går även att smsa valfri summa 50, 100 eller 200kr till 72 980 ~ smsa bara LETT 50 LETT 100 eller LETT 200 till 72 980 ~ Ditt bidrag kommer göra skillnad, tack för allt stöd & fint jobbat av Kaggeholms Folkhögskola på Ekerö för ett fint & behjärtansvärt projekt. All lycka idag ~ LettLoveRule vi kan aldrig få för mycket omtanke, omsorg & kärlek ❤️🙏🍃🌹 Stor varm kram, Anna. @lettloverule

50 personer som gillat och kommentarerna som följer : susannewollter @annabooktoledano Kanon bra Anna håller själv på att hjälpa de hemlösa mm i gbg. Vi har så mycket gemensamt min vän. <3 Eftersom jag inte kan åka upp så självklart stödjer jag genom sms. Kramiz vännen

Nästa bild har hon tagit ut ur bilen : annabooktoledano Skönt att inte trafiken var dålig inne i city. Då hinner jag hitta en bra parkering👍😊

5 personer som gillat
Citera
2014-04-03, 20:25
Medlem
Kan det vara så väl att Tunnan insett att loppet är kört nu och att det bästa hon kan göra är att dra till Spanien där hon än så länge inte är ökänd?
Citera
2014-04-03, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Kan det vara så väl att Tunnan insett att loppet är kört nu och att det bästa hon kan göra är att dra till Spanien där hon än så länge inte är ökänd?
För det första så äger hon inte bostaden i Spanien, det gör hennes svärfar, liksom lägenheten dom bor i Solna,Hon kan inte stå för något eftersom hon har väldigt mycket pengar i skuld hos kronofogden.Varför skriver den feta Bajamaja dottern på andras Instagram? och försvarar sin mammas handlingar? Hon ska knipa sin feta McDonalds käft,
Varför Anna går till attack är för att det ska se ut som om alla andra har gjort Anna något och att det är fettoto som har brytit med alla andra fast det i själva verket är totalt tvärtom,Minns ni när hon gick ut i media och grät med följande MINA VÄNNER HAR SVIKIT,,,,är det så kontigt.
jag känner till 3 av dessa ex vänner,samtliga har blivit av med saker och sedan blivit förtalade av äcklet fettot.
Citera
2014-04-03, 21:12
Medlem
Calapis avatar
Varför älskar hon turkar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in