2019-01-22, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Precis vad jag tänkte! Ser sjukt besvärad ut... Booken måste få klippningar där i utbyte mot lite reklam för Bobbys tramspiller, för inte en chans att hon har råd att springa där titt som tätt.

Klart hon har råd nu, barnbidraget kom ju i fredags den 18:e och nu på fredag den 25:e kommer väl Robertos lön. Gissar att hår och naglar fixas och även att det kommer öka följare som hon kan köpa. Någon som har tid över kanske kan göra en tidslinje mellan hårfix och utbetalning av bidragen ex barnbidrag/studiebidrag och bostadsbidrag. Felicia pratar ju om att hon ofta är sjuk i depressioner och ångestattacker så familjen kanske får in sjukpenning och Annas alla magoperationer och diverse andra sjukdomar ger väl också sjukpenning. Det är väl sjukpenningen som är deras inkomst eftersom de inte jobbar och ändå kan deklarera en inkomst. Annars förstår jag ingenting.
Citera
2019-01-22, 08:29
Medlem
Jag har följt denna tråden ett par år och nu kan jag inte vara tyst längre så jag var tvungen att regga mig här enbart för att kommentera.

Man är mållös. Är hon på riktigt? Antingen måste hon vara duktigt skadad av sin uppväxt eller så är det en bokstavskombination.
Att ha så höga tankar om sig själv är onaturligt. Att gå så i försvar på enkla frågor är misstänksamt. Att vara totalt ignorant mot omgivningen och framförallt sina barn är skrämmande. Bara JAGJAGJAG. Som ni säger, varför lägga ner en massa pengar på hår och naglar när det finns andra hål att stoppa pengarna i?
Den senaste tiden frekventa användandet av ordet UTAV. Tror hon att hon hamnar per automatik i ett finare skikt hos högsta sociteten? Både på Insta och i sin blogg mår man nästan dåligt av meningsuppsättningarna och ordflödet. Grammatiken är hemsk. Ett par år på Komvux skulle inte sitta fel här.

Jag tycker synd om henne, riktigt synd. Hon förstår inte att hela kändisSverige och många andra skrattar åt henne. Det går inte att ta henne på allvar.
Citera
2019-01-22, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Precis vad jag tänkte! Ser sjukt besvärad ut... Booken måste få klippningar där i utbyte mot lite reklam för Bobbys tramspiller, för inte en chans att hon har råd att springa där titt som tätt.

Hår och nagelfix är väl det enda som funkar rent fysiskt, viktmässigt är hon körd.
Citera
2019-01-22, 09:03
Medlem
https://bloggbevakning.se/2019/01/21...missa-det-har/ Lyssna och gråt …..ha skämskudden till hands.
Citera
2019-01-22, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catten77
https://bloggbevakning.se/2019/01/21...missa-det-har/ Lyssna och gråt …..ha skämskudden till hands.
Det är ju hennes man hon sjunger om som kör bilen och byter fil, när hon livesänder via sin mobil.
Ja det där lät riktigt dåligt och jag fick ta fram skämskudden.
Citera
2019-01-22, 10:50
Medlem
trottwells avatar
Kan någon kontrollera om antalet följare ökar dramatiskt nu när bidragen och Robertas lön betalas ut?

Eller, fortsätter antalet köpta följare att sjunka?
Citera
2019-01-22, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Kan någon kontrollera om antalet följare ökar dramatiskt nu när bidragen och Robertas lön betalas ut?

Eller, fortsätter antalet köpta följare att sjunka?

Just idag har hon 61.7 T följare
Citera
2019-01-22, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catten77

HAHAHAHA!
Jag ORKAR inte! Min brorsdotter som är 6 år gammal är på den mentala nivån som tunnan är.
Citera
2019-01-22, 12:19
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Jag tror att det ingår i kostnadsskyddet om tandläkaren bedömer det som nödvändigt. Visserligen har flickebarnet riktiga kanintänder, men man vet aldrig. Då måste man väl betala/anlita privat tandläkare e d. Jag tycker bara att det är mycket fokus på morsans gaddar och utseende, kanske kan man engagera sig så att lillflickan får känna sig fin också.
Gratis tandvård för barn och tonåringar till man gått ut gymnasiet och man blir kallad varje år.
Citera
2019-01-22, 12:25
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Just idag har hon 61.7 T följare

Hur mycket hade hon tidigare då?
Citera
2019-01-22, 12:42
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Lilla Book är 154cm lång och nu börjar hon se fyllig ut igen.
Ingen ser så lång ut på bilden.

Hon står på tårna men det lyckades vi tydligen missa
https://bloggbevakning.se/category/anna-book/
Citera
2019-01-22, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon står på tårna men det lyckades vi tydligen missa
https://bloggbevakning.se/category/anna-book/
Ja, det ser jag nu ja, det ut som hon gör lite balettövningar där för att bli längre :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in