2018-01-22, 19:58
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattnatt
Men hur har hon råd med dessa klänningar, frisörbesök, naglar, tänder etc?
Toffeln har ju två , tre jobb för att kunna försörja stjärnan och bihangen .. sedan går pengarna från Annas diverse tv-medverkan och karokeevärdinnejobb enkom till Anna själv .
Citera
2018-01-22, 20:15
Medlem
kattnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awj357
Svart.

Citat:
Ursprungligen postat av Mister
Eftersom hon underlät att deklarera förra året är det väl momspengar och sånt som skulle gått till skatt som hon lever på.

Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Toffeln har ju två , tre jobb för att kunna försörja stjärnan och bihangen .. sedan går pengarna från Annas diverse tv-medverkan och karokeevärdinnejobb enkom till Anna själv .
Ja jösses...
Citera
2018-01-22, 20:30
Medlem
Jag var utanför och det gick in ett par i huset. Vet inte om de gick in för visningen eller bodde i huset. Det var fler bilar än igår.
Citera
2018-01-22, 20:35
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Tack, jag kan åka förbi och rapportera. Jag hinner nog dit till 19. Jag trodde Anna skulle på kändisgalan ikväll men hon är på bio med toffeln.

Blev det en sväng med bilen från Termovägen till Pommonagatan 4?
Citera
2018-01-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Poliserna fick gå emellan henne och A?
Det var ju lite intressant, han som annars hyllas hela tiden....

Förlåt, jag som var otydlig. De skrek och grät och ville komma åt varandra (!) Minns inte exakta orden men poliserna gick emellan för att de inte skulle kunna....kramas? Eller vad nu planen var. Inte argt utan "NOOOOO inte min välartade soooooon "
Citera
2018-01-22, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uglynakedguy
Förlåt, jag som var otydlig. De skrek och grät och ville komma åt varandra (!) Minns inte exakta orden men poliserna gick emellan för att de inte skulle kunna....kramas? Eller vad nu planen var. Inte argt utan "NOOOOO inte min välartade soooooon "
Ok tack för klargörande!
Citera
2018-01-22, 21:33
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Dessutom sa den "välartade sonen" att han absolut inte ville att polisen skulle leda honom ut ur lgh.
"Alla vet ju vem jag är".

Så han valde att halta hela vägen till polisbilen och låtsas som han behövde "stöd"
Citera
2018-01-22, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Dessutom sa den "välartade sonen" att han absolut inte ville att polisen skulle leda honom ut ur lgh.
"Alla vet ju vem jag är".

Så han valde att halta hela vägen till polisbilen och låtsas som han behövde "stöd"
Det var riktig inside info det!
Citera
2018-01-22, 22:08
Medlem
nickomyras avatar
ang Books filmning av dansklassen så var det någon som hade frågat om hon hade tillåtelse att filma och lägga ut det .. den kommentaren togs bort direkt .. bara radera så försvinner alla problem

Tydligen har Anna tidigare haschtaggat massor med bedjande och smöriga kommentarer till dansskolan för att V sks få börja i dansklass med tjejer som redan har dansat i flera år . Någon som inte är blockad & kan hitta det
Citera
2018-01-22, 22:55
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
ang Books filmning av dansklassen så var det någon som hade frågat om hon hade tillåtelse att filma och lägga ut det .. den kommentaren togs bort direkt .. bara radera så försvinner alla problem

Tydligen har Anna tidigare haschtaggat massor med bedjande och smöriga kommentarer till dansskolan för att V sks få börja i dansklass med tjejer som redan har dansat i flera år . Någon som inte är blockad & kan hitta det

Låter inte direkt som Vanessas egna val.
Ska man bli något inom dansyrket kan det vara bra att ha mer än någon prova på termin i bagaget.
De flesta har ju dansat hela livet som kan försörja sig på yrket.

Men inget barn får vara bättre än Anna så det hon ser säkert inget problem i att ha tre arbetslösa vuxna hemma så länge hon har ett "Gig" i månaden på en kareokeebar så är hon fortfarande "bäst" i sin värld.

Vilken jävla idiot. Stackars Vanessa
Citera
2018-01-23, 00:33
Medlem
colberttts avatar
Jag blev misshandlad som barn ända tills jag flyttade hemifrån. Ingen gjorde något, fast alla visste, fast alla såg.

Jag tycker att Vanessa far illa. Visst fan borde man väl kunna skicka en orosanmälan? En för mycket skadar knappast. Om det finns något att göra så skall man göra det.
Citera
2018-01-23, 03:44
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:

Jag tycker att hennes reaktion på det hela när de hämtade Antonio var i en klass för sig.

Citat:
Antonios mor reagerade mycket kraftigt på varför polisen var i lägenheten och hämtade Antonio. Hon började gråta mycket och sade vid flertalet tillfällen att Antonio är oskyldig och att det är ett par unga flickor som vill sätta dit Antonio för att han är son till henne och att han har fina kläder. Vidare ifrågasatte hon polisen då det inte händer något med de anmälningar Antonio gjort som målsägande

Hon måste vara den enda i hela världen som kan få sin sons häktning att på något vis handla om henne själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in