2018-01-08, 00:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uglynakedguy
Läste om försäljningen idag i expressen eller i vilken av nöjesskvaller sidorna det var. Lägenheten säljs "privat via mäklare" ....Ja det gör ju de flesta lägenheter eller? Att inte ligga ute på hemnet är bara korkat såvida man inte vill sälja. Det är liksom den sidan "alla" söker efter intressanta objekt.
Och med tanke på de fula intetsägande bilderna som inte visade rummen typ överhuvudtaget känns det som att Anna vill bo kvar och hoppas att ingen spekulant visar intresse.
Ja, Anna försöker nog lura svärfar, boende i Spanien, med att det inte finns några köpare. Att hon gjort allt, anlitat mäklare osv, men att det ändå inte går att sälja. Gubben kanske är halvsenil (79år) och inte så bra koll. Toffeln vågar givetvis inte yttra ett dyft.
Citera
2018-01-08, 00:49
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja, Anna försöker nog lura svärfar, boende i Spanien, med att det inte finns några köpare. Att hon gjort allt, anlitat mäklare osv, men att det ändå inte går att sälja. Gubben kanske är halvsenil (79år) och inte så bra koll. Toffeln vågar givetvis inte yttra ett dyft.

Att Anna inte vill sälja utan istället klamrar sig fast med näbbar och klor råder det inga som helst tvivel.

Ska intressant att se varför dom tvingades att lägga ut den.
Citera
2018-01-08, 01:01
Medlem
Zoom008s avatar
Någon som vet hur länge dom bott i lägenheten? Känner inte till så mycket om Books bakgrund mer än dom tokerier som stått i pressen. Var bodde hon innan? Nu i mars tvingas folk amortera vilket kan göra det ännu knepigare att få det pris man önskar. Hade jag haft dom pengarna så skulle jag aldrig köpt denna lägenhet på nedre botten och där det mesta verkar gå i rosa. Bara känslan att slänga upp 1 miljon kontant vilket är kutym skulle ge frossa. Själv är jag mest nyfiken på hela storyn och varför det är så konstigt allting. Har själv sålt lägenhet och då var ju bilderna det absolut viktigaste.
Citera
2018-01-08, 05:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Någon som vet hur länge dom bott i lägenheten? Känner inte till så mycket om Books bakgrund mer än dom tokerier som stått i pressen. Var bodde hon innan? Nu i mars tvingas folk amortera vilket kan göra det ännu knepigare att få det pris man önskar. Hade jag haft dom pengarna så skulle jag aldrig köpt denna lägenhet på nedre botten och där det mesta verkar gå i rosa. Bara känslan att slänga upp 1 miljon kontant vilket är kutym skulle ge frossa. Själv är jag mest nyfiken på hela storyn och varför det är så konstigt allting. Har själv sålt lägenhet och då var ju bilderna det absolut viktigaste.

Min teori är att grannarna har tröttnat på familjen och kräver att de ska flytta. Som det verkar har hon ju musiken på för fulla segel när hon kör live och de fällande domarna får nog också styrelsen att få kalla fötter. Det stod väl tidigare i tråden att Anna var arg på sina grannars klagande på dem har jag för mig.
Citera
2018-01-08, 06:51
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tror helt sonika att de inte har råd att bo kvar där. Roberto lär väl inte orka jobba dubbelt hela livet. Så jag gissar på Södertälje som ligger söder om Södermalm blir nästa anhalt.

EDIT: Tror knappast någon brytt sig om inte det var just ljugar-tunnan det var frågan om. Allt ska ju låta bättre än vad det i själva verket är. Sen att hon ALDRIG lär sig och FALLER PÅ EGET GREPP varje gång tillsammans med hennes osympatiska och överlägsna attityd gör ju att vi som vet hur det faktiskt ligger till inte försitter en chans att trycka till hennes sjuka ego.
Senast redigerad av godboy 2018-01-08 kl. 07:14.
Citera
2018-01-08, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Min teori är att grannarna har tröttnat på familjen och kräver att de ska flytta. Som det verkar har hon ju musiken på för fulla segel när hon kör live och de fällande domarna får nog också styrelsen att få kalla fötter. Det stod väl tidigare i tråden att Anna var arg på sina grannars klagande på dem har jag för mig.
Karma karma karma, som Anna pratar om när det gäller andra har väl slagit till även hos henne och hennes familj. Hon själv spelar in live på instagram där hon säger till någon att passa sig väldigt noga och sonen gör likadant men tar det ett steg längre vilket resulterar i ännu en fällande dom. Kan mycket väl tänka mig att grannarna inte vill ha en hotande sexualförbrytare i grannskapet. Problemet är att ingen annan heller vill ha dem i sin närhet, så vart ska de flytta? Alla vet vilka de är och vad sonen gjort! Karma karma karma!
Citera
2018-01-08, 10:40
Medlem
vad säger hon på instagram???

har de överklagat domen?
någon som vet?
Citera
2018-01-08, 11:43
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Karma karma karma, som Anna pratar om när det gäller andra har väl slagit till även hos henne och hennes familj. Hon själv spelar in live på instagram där hon säger till någon att passa sig väldigt noga och sonen gör likadant men tar det ett steg längre vilket resulterar i ännu en fällande dom. Kan mycket väl tänka mig att grannarna inte vill ha en hotande sexualförbrytare i grannskapet. Problemet är att ingen annan heller vill ha dem i sin närhet, så vart ska de flytta? Alla vet vilka de är och vad sonen gjort! Karma karma karma!

Var dom än flyttar är det våran skyldighet att rapportera till nya grannarna och övriga i området tex dagis att en pedofil och sexualförbrytare går lås i området.
Citera
2018-01-08, 12:40
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

har de överklagat domen?
någon som vet?

Om jag har förstått det hela rätt så ansåg HD att överklagan var felaktigt gjord och avslog prövningen.
Citera
2018-01-08, 12:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Var dom än flyttar är det våran skyldighet att rapportera till nya grannarna och övriga i området tex dagis att en pedofil och sexualförbrytare går lås i området.

Det låter som ett stort företag. Hur gör man det på ett lämpligt sätt?
Citera
2018-01-08, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

har de överklagat domen?
någon som vet?

På insta står det ingenting särskilt "kul", livarna har minskat i antal också - tycker överlag att hon lugnat ned sig något med alla hundra tags och fem mil långa inlägg om kropp och knopp. Det senaste är en bild på hennes hår som hon fixat (den hemliga hemlisen igår?) och ett citat som jag inte orkade läsa klart som handlar om hur folk drar slutsatser om andra (henne) utan att veta något egentligen.

Jag tycker egentligen innerst inne synd om Anna Book - människan mår ju inte bra men det irriterar mig väldigt hur hon hanterat allt på främst sociala medier det senaste halvåret. Och hur hon i sin själviska bubbla bara kör på med sitt utan att tänka på sin familj. Sina barn exempelvis - ursäkta men vem fan vill läsa om någon familjemedlem på AB att det nuppats på ICA av alla sunkiga ställen och på en toalett av alla äckliga platser på det sunkiga stället.
Gör det då om du nu tycker det är roligt men ha i alla fall stil nog att knipa käft om det efteråt för att bespara dina barn skammen att se tänderna lysa från ett löp med rubriken "SEX PÅ TOALETTEN VAR JÄTTEKUL" Usch.
Citera
2018-01-08, 20:03
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encephalization
Man undrar om de flesta i tråden inte sett en normal svensk kvinna i sen medelålder utan BH tidigare.

Jag är först i kön att kritisera Anna Book men kom igen.. Hennes personlighet är tusen gånger värre än något naket som visats på TV4. Jag anser inte hon borde känna någon skam för det som postats nyligen.

Håller helt och hållet med. Helt vanlig flerbarnsmorsa 30-40 vikt och bröstmässigt. Vill ni ha barn killar? Sådär kommer med största sannolikhet frugan se ut. Minns gärna era kommentarer när den dagen kommer för ni kommer ändå tigga efter att få bånka på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in