Citat:
Ursprungligen postat av
mamma40
vad säger hon på instagram???
har de överklagat domen?
någon som vet?
På insta står det ingenting särskilt "kul", livarna har minskat i antal också - tycker överlag att hon lugnat ned sig något med alla hundra tags och fem mil långa inlägg om kropp och knopp. Det senaste är en bild på hennes hår som hon fixat (den hemliga hemlisen igår?) och ett citat som jag inte orkade läsa klart som handlar om hur folk drar slutsatser om andra (henne) utan att veta något egentligen.
Jag tycker egentligen innerst inne synd om Anna Book - människan mår ju inte bra men det irriterar mig väldigt hur hon hanterat allt på främst sociala medier det senaste halvåret. Och hur hon i sin själviska bubbla bara kör på med sitt utan att tänka på sin familj. Sina barn exempelvis - ursäkta men vem fan vill läsa om någon familjemedlem på AB att det nuppats på ICA av alla sunkiga ställen och på en toalett av alla äckliga platser på det sunkiga stället.
Gör det då om du nu tycker det är roligt men ha i alla fall stil nog att knipa käft om det efteråt för att bespara dina barn skammen att se tänderna lysa från ett löp med rubriken "SEX PÅ TOALETTEN VAR JÄTTEKUL" Usch.