2018-01-04, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Lägenheten är redan ute till försäljning. Varför ska dom sälja, någon som vet?

Den har legat ute i 65 dagar redan.
Citera
2018-01-04, 12:13
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag tror att det är Erwik som vill ha sina utlovade pengar. Han skulle ju "stämma skiten" ur henne. Heja Erwik!
Senast redigerad av Flor-Ida 2018-01-04 kl. 12:25.
Citera
2018-01-04, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag tror att det är Erwik som vill ha sina utlovade pengar. Han skulle ju "stämma skiten" ur henne. Heja Erwik!

Ja om det är Erwik som ligger bakom hennes vräkning så ska han ha all cred. Hela Solna måste dra en stor suck av lättnad för att hon tvingas flytta med sin våldtäktsdömde son. Plötsligt kan flickor under 15 känna sig trygga
Citera
2018-01-04, 13:57
Medlem
En ny dom från december 2017 ang olaga hot och sexuellt ofredande, finns tydligen enligt kommentar på bloggbevakning.se Solna tingsrätt mål.nr 4516-17. Någon som är bättre på att vaska fram domen för jag lyckas inte. Stackars Anna. Den som gräver en grop åt andra...
Citera
2018-01-04, 14:25
Medlem
Aurora Borealiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
dagens dom

https://minfil.org/kbF9o5d1b4/Solna_...2017-12-20.pdf

Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
En ny dom från december 2017 ang olaga hot och sexuellt ofredande, finns tydligen enligt kommentar på bloggbevakning.se Solna tingsrätt mål.nr 4516-17. Någon som är bättre på att vaska fram domen för jag lyckas inte. Stackars Anna. Den som gräver en grop åt andra...

Länk till domen finns redan i tråden.
Citera
2018-01-04, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Anna Book med naken överkropp från 2009:
https://asset-images.tv4play.se/VMan...an-P860134.jpg

Huamejja det där är en stygg syn!
Citera
2018-01-04, 17:02
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encephalization
Man undrar om de flesta i tråden inte sett en normal svensk kvinna i sen medelålder utan BH tidigare.

Jag är först i kön att kritisera Anna Book men kom igen.. Hennes personlighet är tusen gånger värre än något naket som visats på TV4. Jag anser inte hon borde känna någon skam för det som postats nyligen.

Helt riktigt. Det blir så där för de flesta om man ammar barn eller/och går upp och ner i vikt. Oftast blir en kvinnas vårtgårdar mörkare om hon blir gravid och bröstvårtorna blir större. Naturen har sin gång helt enkelt.

Att man sen väljer att fläka ut sig för hela svenska allmänheten är en helt annan sak. Och jag har aldrig hört en annan vuxen kvinna än Anna, kalla sina bröst för girlisar.

Jag undrar om det kommer bli något mer snyftande om den stundande melodifestivalen i tidningarna i år för Annas del? Typ som "Jag är bortglömd i år igen-snyyyyft".
Citera
2018-01-04, 19:30
Medlem
Boopidoos avatar
Skit i "girlisarna". Fula eller inte - Booken och Halmpyntet är nöjda. Det räcker.
Intressantare är försäljningen av svärfars lägenhet.

Ni som lyckats och inte blivit blockade från hennes IG (Grattis ) - Kom igen nu.
Vad händer? Leker hon fortfarande "eftertraktad artist, med perfekt familj och superkåt man"?
Citera
2018-01-04, 19:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Skit i "girlisarna". Fula eller inte - Booken och Halmpyntet är nöjda. Det räcker.
Intressantare är försäljningen av svärfars lägenhet.

Ni som lyckats och inte blivit blockade från hennes IG (Grattis ) - Kom igen nu.
Vad händer? Leker hon fortfarande "eftertraktad artist, med perfekt familj och superkåt man"?
Instämmer. Jag funderar på att boka in mig på en visning nästa vecka och öppna lite skåp och förrådsdörrar. Kanske hittar jag lagret med pulversås. Så se till att städa undan ordentligt, Anna!

Allt kommer att rapporteras här. Kanske t o m med smygtagna bilder 😁
Senast redigerad av Flor-Ida 2018-01-04 kl. 20:06.
Citera
2018-01-04, 20:17
Medlem
Hon sände en matlagningslive i em. Gjorde kycklingburgare och blandade färsen med händerna. Fy fan för att äta dem när hon grävt runt med sina äckliga naglar. Konstigt att ingen blivit sjuk än av hur hon hanterar kyckling. Har en kompis som är kock och han anser att hon inte kan laga mat alls så det där med kokbok kan hon nog glömma.
Citera
2018-01-04, 20:51
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon sände en matlagningslive i em. Gjorde kycklingburgare och blandade färsen med händerna. Fy fan för att äta dem när hon grävt runt med sina äckliga naglar. Konstigt att ingen blivit sjuk än av hur hon hanterar kyckling. Har en kompis som är kock och han anser att hon inte kan laga mat alls så det där med kokbok kan hon nog glömma.
Jag såg det också och hon använde händerna inte naglarna. F.ö så gjorde hon fantastisk nyårsmat; löjromstoast, gratinerad hummer och oxfilé med bearnaisesås.
Senast redigerad av enfindam 2018-01-04 kl. 20:59.
Citera
2018-01-04, 21:37
Medlem
Sanveans avatar
Det finns flera orsaker till varför man säljer sin lägenhet bortsett från att man vill flytta någon annanstans

- KF utmäter pga skulder
- svärfar vill sälja o har tröttnat på att de utnyttjar honom
- att bostadsrättsförening vill avhysa på grund av störningar (även om alla avgifter är betalda etc)

Enligt någon artikel från i höstas ska ju Booken ha betalat alla sina skulder hos KF.

Jag lutar åt att de blir avhysta på grund av störningar. Ser man på Bookens livesändningar har hon ju hög volym. Hon har ju även pratat skit om sina grannar vid en tidigare live (ca ett år sedan ). Då sa hon bland annat att grannarna klagat eftersom grannarna är invandrare o enligt deras kultur ska man vara helt tyst...
Sonen ska ju även haft fest o druckit hemma hos Booken..

Jag tror det är hög sannolikhet att föreningen har tröttnat på den familjens skit o vill bli av med dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in