2014-03-23, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Varit väldigt lugnt på instagram för utom alla bilder på mat och dukningar.... Men igår la hon upp en tidningsartikel om Måns Z....

Nr 1: https://anonfiles.com/file/f0dafea2c...5d400b552310fc

Nr 2: https://anonfiles.com/file/819df72ec...7535248303b37b

Nr 3: https://anonfiles.com/file/dbfd87f6a...92adec8defa30a

Nr 4: https://anonfiles.com/file/6025727a7...d2b1ccbc026935

Nr 5: https://anonfiles.com/file/81e21683d...a0e633a2096646

Tack!
Hon är jävligt snar på att sparka på andra, inte första gången hon gör så. Måns uttryckte sig lite plumpt och genast är hon där och plockar billiga poäng.
Citera
2014-03-24, 04:22
Medlem
Denna feta kossa ska då lägga sig i allt och ge sina obegåvade synpunkter. När fan ska människan komma ner på jorden och börja granska sig själv?

Nu får det vara nog och människan ska lära sig att sköta om sitt eget byk! En riktig häxa och elak.
Citera
2014-03-24, 09:04
Medlem
Airwolfs avatar
Det är något väldigt obehagligt över hur Anna Book sprider "kärlek & respekt".
Hon älskar alla människor och "dömer ingen" så länge de är hennes fans.
Men så fort hon får den minsta lilla kritik, eller bara en fråga varför hon gör si eller säger så, då jävlar brakar det lös. Stora bokstäver, utropstecken, långa haranger om vilken underbar människa hon är och hur alla bara mobbar och baktalar henne.
Det är som en slags sekt. Anna Books lilla privata sekt. Endera dyrkar du mig, eller så får du smaka min fruktansvärda vrede, liksom.
Kan tänka mig att det är vad som hänt hennes fd vänner, de ifrågasatte något och då åkte de genast ut i kylan.

Anna Book kan inte acceptera andra synsätt eller åsikter än hennes egna.
Det är hyckleri, det är falskt, och det är inte psykiskt friskt
Citera
2014-03-24, 10:04
Medlem
Airwolf!

Bättre kan hon inte sammanfattas och beskrivas som Du gjorde!
Citera
2014-03-24, 12:56
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwolf
Men så fort hon får den minsta lilla kritik, eller bara en fråga varför hon gör si eller säger så, då jävlar brakar det lös. Stora bokstäver, utropstecken, långa haranger om vilken underbar människa hon är och hur alla bara mobbar och baktalar henne.
Det är som en slags sekt. Anna Books lilla privata sekt. Endera dyrkar du mig, eller så får du smaka min fruktansvärda vrede, liksom.
Kan tänka mig att det är vad som hänt hennes fd vänner, de ifrågasatte något och då åkte de genast ut i kylan.

Där beskrev du henne väldigt bra. Har följt henne i flera år på olika bloggar och nu instagram och är du inte med henne och höjer henne till skyarna så åker du på otrevliga och elaka kommentarer och blir bedd om att försvinna ur hennes blogg7instagram. En väldigt obehaglig person men man vill ju enda gå in och kolla på vad för stolliga saker hon hittat på...
Citera
2014-03-24, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwolf

Precis så här är det. Ni som kan se Annas IG, får hon några medhåll på Månsinlägget?
Citera
2014-03-24, 16:12
Medlem
Kan bara instämma i hyllningskören till Airwolf som beskriver Tunnan på ett så klockrent sätt!
Citera
2014-03-24, 19:37
Medlem
Airwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Kan bara instämma i hyllningskören till Airwolf som beskriver Tunnan på ett så klockrent sätt!
Tack alla ni
Jag är ju 80-talist och har följt Anna sedan ABC, ofrivilligt då hon är flitig på att synas i alla möjliga media.
Min uppfattning av henne baseras alltså på många års iakttagelser. Sen har jag en barndomskompis som blivit sk kändis och berättat ett och annat om kändis-Sverige. Anna Book beskrevs som en "hysterika" som överreagerar på minsta lilla
Citera
2014-03-25, 00:16
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Precis så här är det. Ni som kan se Annas IG, får hon några medhåll på Månsinlägget?

Kom bara detta... https://anonfiles.com/file/bc87aa0f4...39ab397bb1a89b
Citera
2014-03-25, 00:40
Medlem
ebba112s avatar
Orkar inte lägga upp några bilder idag men hon har varit flitig som en vessla sedan hon la upp bilden om Måns Z....

Kort på mat : 7

Kort på kakor,tårtor eller annat hon bakat 1 stort eller 9 små : 5

Kort på sig själv antingen 1 stort eller 9 st små : 4

Kort på sig själv med sin mamma, barn och make : 6

Kort på sin mamma : 1

Kort på pappa : 1

Kort på sin man : 1

Kort på sig själv i bikini : 2

Kort på sin man och barn i spanien : 3

Kort på sevärdheter från "hennes" ställe i spanien : 7

Kort på frukt och bakverk i spanien : 3

Kort på sina naglar och tår för att visa en färg på ett nagellack i spanien : 1

Kort på en dukning i spanien : 1

Kort på parfym och body lotion : 2

Kort på Ann Westin som hade smygpremiär på sin show som Anna var på : 5

En videofilm som hon filmat på tven när hon såg på reprisen av talang : 1

Kort på sina egna hemmagjorda blommor som hon gör av mandelmassa och målar och sen lägger på sina tårtor och muffins : 2

Kort på hennes fötter och omgivning när hon är ute på pw : 1

Å jösses ! Hon ska snart åka till spanien med familjen för där kan hon slappna av och vara sig själv mm...
Citera
2014-03-25, 01:42
Medlem
Fy vad äckligt det är med sådana här människor. Fan vad man skulle vilja ruska om fanskapet och tala om mellan fyra ögon hur ful och fet hon är. Klankar på allt och alla men ser sig själv som någon inte världen kan vara utan.

En fyllkärring till morsa som hon hänger upp i julgranen. Hon vill göda sin familj för att själv legalt kunna äta dessa vidrigheter vilka hon lägger ut på bild.

Kärringen ringer till TV-4 och tigger om att få vara med i "Så mycket bättre" fast hon bara kan en låt eller två. Hon vill göra en kokbok trots att hennes verk liknar spyor och kan få vem som helst att tappa matlusten. Hon visar sig naken med långa tuttar för att få operationen betald. Fanskapet borde ta hand om sina ungar och inte skämma ut dom genom att bete sig som en fem-femma!!
Citera
2014-03-25, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Fy vad äckligt det är med sådana här människor. Fan vad man skulle vilja ruska om fanskapet och tala om mellan fyra ögon hur ful och fet hon är. Klankar på allt och alla men ser sig själv som någon inte världen kan vara utan.

En fyllkärring till morsa som hon hänger upp i julgranen. Hon vill göda sin familj för att själv legalt kunna äta dessa vidrigheter vilka hon lägger ut på bild.

Kärringen ringer till TV-4 och tigger om att få vara med i "Så mycket bättre" fast hon bara kan en låt eller två. Hon vill göra en kokbok trots att hennes verk liknar spyor och kan få vem som helst att tappa matlusten. Hon visar sig naken med långa tuttar för att få operationen betald. Fanskapet borde ta hand om sina ungar och inte skämma ut dom genom att bete sig som en fem-femma!

Det verkar tyvärr som om människan lyckats få medverka i en kokbok....

http://annabenson.se/smaskens-med-an...rosa-kokboken/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in