2018-08-11, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Blir nog inte så många powerwalks längre...

https://s33.postimg.cc/if2eix0mn/4_D...24_E008_A0.png
Riktigt naturligt position att stå i när man ska bli fotograferad. Naturlig och avslappnad som vanligt!
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Never mind hur hon poserar, hur mycker hon gått upp i vikt eller hur hennes kropp ser ut. Att anmärka på sånt tycker jag är riktigt sjukt och närmar sig stalkerbeteende. Däremot tycker jag att Anna Books fingernaglar är sjukt äckliga! Hennes nagelskulptör borde tänka över hur h*ns kunder ser ut...
Det är stalkerbeteende att säga att hon måste ha gått upp ett par kilon men helt ok att säga att hennes "fingernaglar är sjukt äckliga"??
Senast redigerad av LiteKetaTack 2018-08-11 kl. 14:07.
Citera
2018-08-11, 15:20
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Never mind hur hon poserar, hur mycker hon gått upp i vikt eller hur hennes kropp ser ut. Att anmärka på sånt tycker jag är riktigt sjukt och närmar sig stalkerbeteende. Däremot tycker jag att Anna Books fingernaglar är sjukt äckliga! Hennes nagelskulptör borde tänka över hur h*ns kunder ser ut...

Ok, kan vi få en lista på vad man får störa sig på, du verkar ha tillgång till den?

Själv blir jag, hur mycket jag än kan sucka över lilla tant Anna, fundersam när jag ser hennes ansikte på den bilden. Leendet verkar mer ansträngt än vanligt och ögonen ledsna. Vad har hänt?
Citera
2018-08-11, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Jag har synpunkter på hur hon står. Hur mycket eller lite hon gått upp struntar jag högaktningsfullt i, det finns säkert anledningar till det.
Men naglarna är ok att störa sig på? Logiskt? Nä.

Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Riktigt naturligt position att stå i när man ska bli fotograferad. Naturlig och avslappnad som vanligt!

Det är stalkerbeteende att säga att hon måste ha gått upp ett par kilon men helt ok att säga att hennes "fingernaglar är sjukt äckliga"??

Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Ok, kan vi få en lista på vad man får störa sig på, du verkar ha tillgång till den?

Själv blir jag, hur mycket jag än kan sucka över lilla tant Anna, fundersam när jag ser hennes ansikte på den bilden. Leendet verkar mer ansträngt än vanligt och ögonen ledsna. Vad har hänt?

Ja ni får naturligtvis störa er på vad ni vill 🙄 Vad jag menar är att hennes naglar är konstgjorda och ser enligt min åsikt äckliga ut fast det har jag egentligen inte med att göra. Att anmärka på en persons kropp, vikt, operationsärr m m är fruktansvärt respektlöst. Jag borde inte uttrycka mig så om hennes naglar heller 🤔 Jag vet att det är flashback och en skvallertråd men här går diskussionen över styr!
Citera
2018-08-11, 17:37
Medlem
Citat:
Ja ni får naturligtvis störa er på vad ni vill 🙄 Vad jag menar är att hennes naglar är konstgjorda och ser enligt min åsikt äckliga ut fast det har jag egentligen inte med att göra. Att anmärka på en persons kropp, vikt, operationsärr m m är fruktansvärt respektlöst. Jag borde inte uttrycka mig så om hennes naglar heller 🤔 Jag vet att det är flashback och en skvallertråd men här går diskussionen över styr!
Hennes övervikt är också konstgjord. Hon har jobbat hårdare på att få fram den än hennes, enligt dig, sjukt äckliga fingernaglar.
Citera
2018-08-11, 17:44
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Det finns inget i tråden som går överstyr. Det är hon själv som alltid gör det.. Hon tigger ju om uppmärksamhet, men har inte förmågan att inse att hon bara gör bort sej. Dom som ska jobba med kärringen den dagen hon blir riktigt senil och inte längre kan vistas hemma, då blir det show utan like. Kanske hennes första och sista. Någon talang har hon ju aldrig haft.
Citera
2018-08-11, 17:48
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Sorry, men hennes naglar är äkta (hennes egna). Att hennes nageltjej filar till den här längden och formen är nog på Bookens beställning.
Vad gäller vikt så har hon själv pratar om och skapat rubriker om sin "viktresa" senaste året. Om man hela tiden pratar om sin vikt, sin nyttiga mathållning, sina powerwalks + toppar det med bilder, rapporter (och reklam) från sin mag- och bröstoperation så borde man inte bli så förvånad över att fokus hamnar just där!
Citera
2018-08-11, 17:57
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Sorry, men hennes naglar är äkta (hennes egna). Att hennes nageltjej filar till den här längden och formen är nog på Bookens beställning.
Vad gäller vikt så har hon själv pratar om och skapat rubriker om sin "viktresa" senaste året. Om man hela tiden pratar om sin vikt, sin nyttiga mathållning, sina powerwalks + toppar det med bilder, rapporter (och reklam) från sin mag- och bröstoperation så borde man inte bli så förvånad över att fokus hamnar just där!
Så sant, så sant. P.S. Naglarna är jag tveksam till. D.S.
Citera
2018-08-14, 09:40
Medlem
Lindalovers avatar
Vår numera tysta sångfågel är hemma i Sverige igen och Oxblod skriver om gamla nyheter...

https://www.expressen.se/noje/extra/...gdalena-graaf/
Citera
2018-08-14, 17:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Vår numera tysta sångfågel är hemma i Sverige igen och Oxblod skriver om gamla nyheter...

https://www.expressen.se/noje/extra/...gdalena-graaf/

Har inte den där artikeln redan tryckts under sommaren när det var tidningstorka innan skogsbränderna? Är det fortfarande tidningstorka på redaktionen? Journalisten Oxblod måste ha kommit på kant med redaktören eftersom artikeln trycks igen.
Citera
2018-08-14, 17:34
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Har inte den där artikeln redan tryckts under sommaren när det var tidningstorka innan skogsbränderna? Är det fortfarande tidningstorka på redaktionen? Journalisten Oxblod måste ha kommit på kant med redaktören eftersom artikeln trycks igen.

Aftonbladet tryckte den för 1 1/2 månad sedan. Oxblood har överträffat sig själv 😜
Citera
2018-08-14, 20:06
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Hon är säkert med i nått nonsens program på tv där man inte får ha med telefon
Citera
2018-08-14, 20:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigGubbe
Hon är säkert med i nått nonsens program på tv där man inte får ha med telefon

Tack och lov i så fall. Dottern skulle väl också vara med i något "förnedringsprogram" också har jag för mig. Ja de kan gott vara tysta i etern en stund, speciellt efter gnället i Arga snickaren där hela familjen skämde ut sig inför hela det svenska folket på bästa sändningstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in